Конспект заняття в різновіковій групі на тему "Створення простих малюнків"

Про матеріал
навчати дітей створювати прості малюнки за допомогою використання інструментів графічного редактора; дати основні поняття, необхідні для побудови графічних зображень на комп'ютері; розвивати творчі здібності дітей, естетичні смаки, розумову діяльність та логічне мислення дітей при виконанні завдань; сприяти духовному розвитку особистості дитини, вихованню інформаційної культури дітей, уважності, акуратності, дисциплінованості; виховувати у дітей відповідальність при виконанні завдань з графіки.
Перегляд файлу

Заняття на тему:

Мета заняття:

  •                    навчальна: навчити дітей створювати прості малюнки за допомогою використання інструментів графічного редактора; дати основні поняття, необхідні для побудови графічних зображень на комп'ютері;
  •                    розвивальна: розвивати творчі здібності дітей, естетичні смаки, розумову діяльність та логічне мислення дітей при виконанні завдань;
  •                    виховна: сприяти духовному розвитку особистості дитини, вихованню інформаційної культури дітей, уважності, акуратності, дисциплінованості; виховувати у дітей відповідальність при виконанні завдань з графіки.

 

ХІД  ЗАНЯТТЯ

Вихователь: -Діти, сьогодні у нас незвичайне заняття. До нашого садочка завітало багато гостей. Вони хочуть бачити як ми навчаємось, відпочиваємо і які ви у нас гарні, чемні, працьовиті.

                                    Встаньте всі рівненько –

                                    Привітаємось гарненько:

                                                  -«Добрий день»

Вихователь: -От і добре, а тепер всі сідайте тихенько  і скажіть мені, будь ласка, у якому класі ми з вами зараз знаходимось.

Діти: -У комп’ютерному.

Вихователь: -Так, ми зараз знаходимося у комп’ютерному класі. І сьогодні до нас на заняття у комп’ютерний клас  завітала дуже поважна гостя з однієї казочки – це курочка Ряба. Вона хоче з вами познайомитися, дізнатися чи ви вмієте поводитися в комп’ютерному класі, чи  знаєте з яких частинок складається комп’ютер, і взагалі чи вмієте ви працювати на комп’ютері.

У комп’ютерному класі знаходяться  прилади, які працюють під високою напругою. Тому  курочка  Ряба  хоче подивитися чи вмієте ви правильно поводитися у класі і пропонує  пограти з вами  гру.

  Гра  «Так-ні» (Показ слайдів  на комп’ютері «Правила поводження з комп’ютером». Якщо ви бачити що хлопчик правильно поводиться з комп’ютером  то плескайте в долоні, а якщо ні – тупайте  ніжками. Будьте дуже уважними!

Вихователь: Добре дітки, курочка Ряба дуже задоволена вами, тому що ви всі знаєте правила поводження з комп’ютером. А ще  вона  підготувала  вам кілька запитань. Слухайте їх уважно і дайте відповідь.

  1. З яких складових частин складається комп’ютер? (Комп’ютер складається з системного блоку, монітора, клавіатури, мишки).
  2. Де люди використовують комп’ютери? (Люди користуються комп’ютерами в лікарнях, магазинах, банках, бібліотеках, школах)
  3. Який пристрій призначений для обробки і збереження інформації? (Для обробки  і збереження інформації призначений системний блок).

Вихователь: Дуже добре, і з цим завданням ви справилися. А чи знаєте ви віршики  про поводження  з комп’ютером, про частинки , які входять до його складу?  Давайте їх розкажемо курочці Рябі.

                       Діти: Щоб з комп’ютером дружити

                                  Треба правила завчити.

                                   Не торкатись проводів,

                                   Ні розеток, ні дротів.

                                   Клавіатуру шанувати

                                   І носиком екран не доставати.

                                   Правила техніки безпеки вивчати!

 

                                     В блоці цім живе процесор.

                                     В ньому щось гуде, співає,

                             Одним оком нам моргає.

                             Головний він недаремно,

                             А звуть цей блок системним.

 

                             Я показую об’єкти,

                             Фото-, відеопроекти.

                             Я не плеєр, не мотор,

                             А звичайний  монітор.

 

                             Сотня клавіш, різні знаки,

                Раз — два і готово,

                Відстукали слово.

                Ось де пальцям фізкультура

                І це все — клавіатура.

 

                Скромний сірий колобок,

                Довгий, тонкий проводок.

                Зверху на коробці

                Дві великі кнопки.

                В тебе є хороша книжка,

                А в комп'ютера є мишка.

Вихователь: Молодці дітки! Курочка Ряба дуже задоволена вашими знаннями і хоче подарувати вам яйце. ( Подарунок – писанка-бісерка)

 Дітки, а скажіть мені, яке свято незабаром будуть відзначати всі християни?

-Так, Паску – свято Великодня.

Символом цього свята є писанка, крашанка. Саме на писанках малюють колоски, які символізують багатий урожай, сонечко. Писанки  також є оберегами, вони захищають людей від лиха.

                        Що за дивнії яєчка

Наша курочка знесла!

Намальоване гніздечко

Ще й пташиночка мала.

Навкруги – барвисті квіти,

Жовті, сині гілочки.

Чи здогадуєтесь діти

Що це? Певно – писанки!

  • Скажіть, а ви бачили, як ваші мами, бабусі розмальовують писанки? А якими  кольорами?
  • Так різні кольори використовують для розпису писанки. А давайте зараз подивимось, як можна розмалювати писанку, який вигляд мають писанки.

           Перегляд презентації  «Великодня писанка»

 Вихователь: Чи сподобалися вам малюнки писанок?

  Ви хочете навчитися малювати писанки?

 -А зараз, трішечки відпочинемо і послухаємо пісеньку, про маленьку дівчинку, яка  вчилася малювати писанку.

                              Пісня «Писанка»

  • Писанка – це символ нашого сьогоднішнього заняття. На комп’ютері,  у програмі графічний редактор ми навчимося розмальовувати простенькі писанки.
  • Ось у мене є подарунок курочки Ряби. Вона хоче, щоб ви намалювали таку писанку-крапанку на своїх комп’ютерах. Скажіть, а які кольори потрібно використати, щоб намалювати схожу писанку? (синій  і жовтий).
  • А скажіть, де ми ще зустрічали поєднання таких кольорів? (Коли вивчали символи України, розглядали прапор України).
  • Так, українські національні кольори це синій і жовтий. Що  означає блакитне небо над золотою нивою. Отже, наш прапор-синьо-жовтий. Ми зараз всі спробуємо намалювати такими кольорами і свої писанки-крапанки.
  • Відкриваємо програму графічний редактор. У вікні програми ви бачите білий аркуш –це полотно. Саме на ньому ви будете створювати малюнок. Ліворуч знаходяться інструменти, якими будемо користуватися під час малювання на комп’ютері. Ми з вами будемо користуватися інструментами овал, заливка, лінія, розпилювач. Внизу знаходиться палітра, тут ми можемо вибрати необхідний колір.
  • На всіх столиках, біля комп’ютерів, лежать зразки намальованих писанок. Ви займаєте свої робочі місця і виконуєте завдання.

Діти виконують практичні завдання

1.Намалювати у програмі  графічний редактор писанку-крапанку  використовуючи національні кольори – синій і жовтий.

Після 7-8 хвилин роботи за комп’ютером проводиться релаксація:

                    Сплять маленькі совенята (очі заплющили)

                    Раз! – розкрили оченята

                    Подивилися навколо (кругові рухи очима)

                    Потім вгору і додолу

                    Оченята – блим, блим! (покліпати)

                    Відпочити треба їм.

                    Вправо, вліво, оченята

                    Совенята будуть спати, (закрити очі)

                     А ми будем працювати.

2.Розфарбувати готовий малюнок-писанку за своїм уподобанням.

 

Вихователь: Дітки, всі ви сьогодні були дуже уважні, малювали гарні писанки, виконували всі завдання нашої гості – курочки Ряби. А тепер виконайте останнє завдання. Якщо вам сподобалось сьогоднішнє заняття, то намалюйте у програмі графічний редактор смайлик з посмішкою, а якщо щось не сподобалось – то сумний.

 

 

doc
Додав(-ла)
Ємець Любов
Додано
30 березня 2019
Переглядів
1189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку