Про матеріал
Я працюю над проблемою розвитку зв'язного мовлення дітей, яка добре відома широкому колу педагогічних працівників. Давно встановлено, що в дошкільному віці виявляються істотні відмінності в рівні мовлення дітей. Головним завданням розвитку зв'язного мовлення дитини є вдосконалення її вміння висловлювати свої думки, переживання, сприймання побаченого, почутого, пережитого, відчутого. Ця задача вирішується через різні види мовленнєвої діяльності: переказ літературних творів, складання описових розповідей про предмети, об'єкти , явища природи, створення різних видів творчих оповідань, заучування віршів, а також складання розповідей по картині.
Всі названі види мовленнєвої діяльності актуальні при роботі над розвитком зв'язного мовлення дітей. І, щоб досягти високих результатів, я вирішила використовувати нетрадиційні форми роботи з дітьми з формування зв'язного мовлення.