Конспект заняття
для II молодшої групи
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Підготувала:
Вихователь
Петренко Ю.П.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Група: II молодша
Тема: «Курочка ряба»
Програмовий зміст: вчити дітей говорити з різною силою голосу (голосно, стишено, голосно),виразно, передаючи інтонацію;формувати навички культури мовлення, вчити спілкуватися українською мовою, розвивати уміння слухати і розуміти мовлення вихователя, будувати відповідь на поставлене вихователем запитання, вчити перезувати зміст казки за допомогою вихователя та ілюстрацій, збагачувати активний і пасивний словник дітей, зорову і слухову уяву, виховувати любов до казок, уміння уважно слухати товариша, не перебиваючи дослуховувати казку до кінця.
Методи і прийоми: бесіда, художнє слово, заохочення, ігрові прийоми, зразок мовлення вихователя, наочність по темі заняття.
Матеріал: іграшкова курка, яйце, мишка, мнемотаблиця до казки, дидактична гра: «Відгадай хто говорить?», пір’я.
Попередя робота: читання української народної казки «Курочка ряба», розгляд ілюстрацій, дидактична гра: «З якої казки?»
Хід заняття:
I.Організаційний момент.
Загадка для дітей.
«Ко-ко-ко-лунає зранку.
Принесе нам до сніданку
Пташка золоте яйце-
І корисне, і смачне.
Що ж оце за чаботурка?
Це ряба матуся……(курка).
(Сюрпризний момент)
-Ой, дітки, погляньте хто це до нас завітав. (курочка).
-А як вона говорить?(ко-ко-ко)
- Що вона нам принесла? (яєчко).
II.Основна частина.
-Дітки, а ви любите казки?..
Сідайте рівненько, зараз я вам розповім казку про курочку рябу.
(Вихователь розповідає казку)
Бесіда за змістом казки?
- Що курочка знесла?
- Що робили дід з бабою?
- Хто розбив яєчко?
- Що сказала курочка діду та бабі?
Фізкультхвилинка.
«Вийшла курочка гулять»
І травички пощипать
Слідом і малята
Жовтенькі курчата
Ко-ко-ко-ко-ко-ко
Ви за мною йдіть рядком.
Нумо поспішайте, зернятко шукайте.
Повторна розповідь казки вихователем.
Вправа на дихання «Пір’ячко» (запропонувати дітям подути на пір’ячко губами складеними у дудочку. Слідкувати за тим, щоб щоки не роздувалися).
Розповідь казки дітьми за допомогою вихователя.
Дидактична гра: «Відгадай хто говорить?»
III.Заключна частина.
- Хто до нас сьогодні завітав? (курочка)
- Що вона приносила? (яєчко)
- Молодці, дітки, ви гарно розповідали казочку, тепер мишка знає, що треба бути обережною.