Конспект заняття для молодшої групи. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ("Курочка ряба")

Про матеріал
Вчити дітей спілкуватися українською мовою на сьогодні є однією з головних завдань вихователя, а на допомогу цьому завданню завжди приходять українські народні казки.
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект заняття

для II молодшої групи

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

курочка ряба

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вихователь

Петренко Ю.П.                                                                                   

 

Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування

Група:  II молодша

Тема: «Курочка ряба»

Програмовий зміст: вчити дітей говорити з різною силою голосу (голосно, стишено, голосно),виразно, передаючи інтонацію;формувати навички культури мовлення, вчити спілкуватися українською мовою, розвивати уміння слухати і розуміти мовлення вихователя, будувати відповідь на поставлене вихователем запитання, вчити перезувати зміст казки за допомогою вихователя та ілюстрацій, збагачувати активний і пасивний словник дітей, зорову і слухову уяву, виховувати любов до казок, уміння уважно слухати товариша, не перебиваючи дослуховувати казку до кінця.

Методи і прийоми: бесіда, художнє слово, заохочення, ігрові прийоми, зразок мовлення вихователя, наочність по темі заняття.

Матеріал: іграшкова курка, яйце, мишка, мнемотаблиця до казки, дидактична гра: «Відгадай хто говорить?», пір’я.

Попередя робота: читання української народної казки «Курочка ряба», розгляд ілюстрацій, дидактична гра: «З якої казки?»

Хід заняття:

I.Організаційний момент.

 

Загадка для дітей.

«Ко-ко-ко-лунає зранку.

Принесе нам до сніданку

Пташка золоте яйце-

І корисне, і смачне.

Що ж оце за чаботурка?

Це ряба матуся……(курка).

(Сюрпризний момент)

-Ой, дітки, погляньте хто це до нас завітав. (курочка).

-А як вона говорить?(ко-ко-ко)

- Що вона нам принесла? (яєчко).

 

II.Основна частина.

-Дітки, а ви любите казки?..

Сідайте рівненько, зараз я вам розповім казку про курочку рябу.

(Вихователь розповідає казку)

Бесіда за змістом казки?

- Що курочка знесла?

- Що робили дід з бабою?

- Хто розбив яєчко?

- Що сказала курочка діду та бабі?

Фізкультхвилинка.

«Вийшла курочка гулять»

І травички пощипать

Слідом і малята

Жовтенькі курчата

Ко-ко-ко-ко-ко-ко

Ви за мною йдіть рядком.

Нумо поспішайте, зернятко шукайте.

Повторна розповідь казки вихователем.

Вправа на дихання «Пір’ячко» (запропонувати дітям подути на пір’ячко губами складеними у дудочку. Слідкувати за тим, щоб щоки не роздувалися).

Розповідь казки дітьми за допомогою вихователя.

Дидактична гра: «Відгадай хто говорить?»

 

III.Заключна частина.

- Хто до нас сьогодні завітав? (курочка)

- Що вона приносила? (яєчко)

- Молодці, дітки, ви гарно розповідали казочку, тепер мишка знає, що треба бути обережною.

 

doc
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку