Конспект заняття для старшої групи
Художньо – продуктивна діяльність (конструювання)
Підготувала:
Вихователь
Петренко Ю.П.
Художньо - продуктовна діяльність (аплікація)
Група: старша
Тема: «Лисичка – сестричка» (оригамі)
Програмовий зміст: Заохочувати дітей до експериментування з папером, продовжувати вчити дітей враховувати властивості паперу, вчити дітей створювати вироби у техніці оригамі учити робити паперові конструкції за технікою оригамі, вправляти у загинанні паперу, активізувати словник за темою; створювати емоційно – позитивну атмосферу, формувати уміння естетично оцінювати власну образотворчу діяльність, розвивати: увагу, мислення, пам'ять, дрібну моторику рук, творчість, уміння відтворювати дії послідовно, працювати за зразком; виховувати: дбайливе ставлення до тварин, цікавість.
Методи і прийоми: показ, пояснення, зацікавленість, схвалення, бесіда, худ/слово.
Матеріал: аркуш помаранчевого паперу для кожної дитини, готові вироби орігамі, ілюстрація – «Лисичка – сестричка»
Попередня робота: читання казок, розгляд ілюстрацій, бесіда, перегляд мультфільмів, відгадування загадок про лисичку.
Хід заняття:
I. Організаційний момент.
Вихователь читає загадку дітям
В лісі модниця гуляє,
На всі боки поглядає
На ній шубка – хутряна –
Вся блищить, як золота.
- Дітки, ви здогадалися, хто це?....(лисичка)
- Які казки ви знаєте, де лисичка є головним героєм? Яка казка подобається вам найбільше? Як зазвичай автор описує характер лисички, яка вона? Як ви вважаєте кого ми сьогодні з вами будемо робити?
Мотивація.
- Розгляньмо іграшки – орігамі. Вони вам подобаються? Цікаві та оригінальні зроблені за допомогою працьовитих пальчиків та фантазії. Спробуємо і ми створити таку красу власноруч, але спершу послухайте я розповім вам про лисичку.
II. Основна частина.
«Про лисичку»
Розкажу вам про лисичку,
Вовка сірого сестричку.
Хитра руда лиска дуже,
Та про це ти знаєш, друже.
Бо ж казки розповідають,
Який з нею клопіт мають –
Горобчика оббрехала,
Колобком поласувалась.
І на лавці повалялась,
Збитків наробила діду –
Рибки вкрала для обіду.
Журавля в дім запросила,
Та нічим не пригостила.
Курей дуже полюбляє,
Тому й в села забігає.
Фарбою намалювалась –
Красотою хизувалась.
Якщо ж ти чого не знаєш,
Та бажання знати маєш,
Книжку взяти поспішай
Й казочки перечитай.
Рухлива гра: «Лисичка в курнику»
Продуктивна діяльність
Показ та пояснення вихователем етапів роботи.
- Підготуємо пальчики до роботи
«Пальчикова гра: «Хитрий лис»
Під горою хвойний ліс
(пальці розкриті, долонька на долоньки)
За горою хижий лис
(пальці в пучку)
Вкрита травами гора
(пальці до пальців)
Збоку лисяча нора
(пальці закруглені)
Самостійна робота дітей під легку мелодію (індивідуальна допомога за потребою).
III. Підсумок заняття.
Виставка дитячих робіт
- Які гарні лисички! Ви дуже добре постаралися й усе зробили правильно – лисички схожі на справжніх. Молодці!