Конспект заняття для старшої групи. Художньо-продуктивна діяльність (конструювання)

Про матеріал
Заохочення дітей до експерементування з папером це одне з головних завдань вихователя.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття для старшої групи

Художньо – продуктивна діяльність (конструювання)

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вихователь

Петренко Ю.П.

                                                                                   

 

Художньо - продуктовна діяльність (аплікація)

Група: старша

Тема: «Лисичка – сестричка» (оригамі)

Програмовий зміст: Заохочувати дітей до експериментування з папером, продовжувати вчити дітей враховувати властивості паперу, вчити дітей створювати вироби у техніці оригамі учити робити паперові конструкції за технікою оригамі, вправляти у загинанні паперу, активізувати словник за темою; створювати емоційно – позитивну атмосферу, формувати уміння естетично оцінювати власну образотворчу діяльність, розвивати: увагу, мислення, пам'ять, дрібну моторику рук, творчість, уміння відтворювати дії послідовно, працювати за зразком; виховувати: дбайливе ставлення до тварин, цікавість.

Методи і прийоми: показ, пояснення, зацікавленість, схвалення, бесіда, худ/слово.

Матеріал: аркуш помаранчевого паперу для кожної дитини, готові вироби орігамі, ілюстрація – «Лисичка – сестричка»

Попередня робота: читання казок, розгляд ілюстрацій, бесіда, перегляд мультфільмів, відгадування загадок про лисичку.

Хід заняття:

I. Організаційний момент.

Вихователь читає загадку дітям

В лісі модниця гуляє,

На всі боки поглядає

На ній шубка – хутряна –

Вся блищить, як золота.

- Дітки, ви здогадалися, хто це?....(лисичка)

- Які казки ви знаєте, де лисичка є головним героєм? Яка казка подобається вам найбільше? Як зазвичай автор описує характер лисички, яка вона? Як ви вважаєте кого ми сьогодні з вами будемо робити?

Мотивація.

- Розгляньмо іграшки – орігамі. Вони вам подобаються? Цікаві та оригінальні зроблені за допомогою працьовитих пальчиків та фантазії. Спробуємо і ми створити таку красу власноруч, але спершу послухайте я розповім вам про лисичку.

II. Основна частина.

«Про лисичку»

Розкажу вам про лисичку,

Вовка сірого сестричку.

Хитра руда лиска дуже,

Та про це ти знаєш, друже.

Бо ж казки розповідають,

Який з нею клопіт мають –

Горобчика оббрехала,

Колобком поласувалась.

І на лавці повалялась,

Збитків наробила діду –

Рибки вкрала для обіду.

Журавля в дім запросила,

Та нічим не пригостила.

Курей дуже полюбляє,

Тому й в села забігає.

Фарбою намалювалась –

Красотою хизувалась.

Якщо ж ти чого не знаєш,

Та бажання знати маєш,

Книжку взяти поспішай

Й казочки перечитай.

 

 

Рухлива гра: «Лисичка в курнику»

Продуктивна діяльність

Показ та пояснення вихователем етапів роботи.

- Підготуємо пальчики до роботи

«Пальчикова гра: «Хитрий лис»

Під горою хвойний ліс

(пальці розкриті, долонька на долоньки)

За горою хижий лис

(пальці в пучку)

Вкрита травами гора

(пальці до пальців)

Збоку лисяча нора

(пальці закруглені)

Самостійна робота дітей під легку мелодію (індивідуальна допомога за потребою).

III. Підсумок заняття.

Виставка дитячих робіт

- Які гарні лисички! Ви дуже добре постаралися й усе зробили правильно – лисички схожі на справжніх. Молодці!

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
2642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку