Конспект заняття для старшої групи. Логіко-математичний розвиток "Вовк і семеро козенят"

Про матеріал
продовжувати лічити в межах 7, в прямому і зворотному напрямку, називати сусідів числа закріпити знання дітей про дні тижня та вміння співвідносити кількість предметів із цифрою.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття для старшої групи

Логіко-математичний розвиток

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вихователь

Петренко Ю.П.

                                                                                   

Заняття з логіко - математичного розвитку

Група: старша

Тема : «Вовк і семеро козенят»

Програмовий зміст : - продовжувати лічити в межах 7, в прямому і зворотному напрямку, називати сусідів числа закріпити знання дітей про дні тижня та вміння співвідносити кількість предметів із цифрою;  вчити складати ціле з частин. розрізняти й називати геометричні фігури, орієнтування в просторі; спонукати дітей до самостійності; розвивати зорову пам’ять, вміння працювати самостійно; виховувати прагнення допомагати одне одному, цікавість до занять з математики.

Матеріали та обладнання: демонстраційний : картки з цифрами від 1-7; набір геометричних фігур (площинних та об’ємних);книжки з казками;  роздавальний: набір карток з цифрами 1-7, індивідуальні картки.

Методи та прийоми: словесний (пояснення, бесіда); наочний (ілюстрації, картки);практичний (вправи з картками).

Попередня робота: вивчення цифр від 1 до 7, читання казок в яких зустрічається цифра, закріплення знань про площинні геометричні фігури.

Хід заняття:

Організаційний  момент.

Гра: «Передай лист»

Читання листа вихователем.

Зараз ми разом із вами, вирушимо у далеку путь.

Поспішаймо в ту країну. Що всі казкою зовуть.

Основна частина

Вихователь: - Діти ви любити казки? А які казки ви знаєте? Назвіть казки в яких зустрічається цифра. «Три ведмедя», «Білосніжка і сім гномів», «Вовк і семеро козенят », «Троє поросят».

Погляньте в мене на столі є пазли, давайте разом складемо їх, щоб зрозуміти яка казка до нас завітала в гості. (діти складають пазли).

- Яка казочка до нас завітала? («Вовк і семеро козенят»)

Розгляд ілюстрації.

- Давайте порахуємо козенят (1,2,3,4,5,6,7)

- Тепер давайте спробуємо порахувати навпаки ( 7,6,5,4,3,2,1)

- Скільки на картині зображено козенят?

- Якою цифрою м можемо їх позначити? (7)

Давайте пригадаємо віршик про цифру 7.

Цифра сім, як кочерга.

В неї бач одна нога.

Ми не будем зволікати

І почнем її писати

Малювання цифри в повітрі.

- Погляньте уважно на картину, чого тут ще сім? (квітів. глечиків, тарілок)

Діти, а ви знаєте скільки днів у тижні? (7) Молодці, а тепер давайте уявимо, що наші козенята це дні тижня. Ім’я першого це понеділок, отже ім’я другого буде? (вівторок), а третього? (середа), четвертого? і. т. д….

- Давайте пограємо у гру, я буду читати вірш, а ви доповните його рядки.

Вранці ми із добрим ділом день вітали……(понеділок)

Ніченька минула скоро-трудовий іде……(вівторок)

За ним спритна, молода поспішає……(середа)

А четвертий день тепер називається…..(четвер)

Діло добре ладиться. як настане…….(п’ятниця)

Дома скрізь кипить робота, як почнеться день……(субота)

А субота – хлібом – сіллю привела сестру…..(неділя)

Ось такий тобі кінець, хто трудився…….(молодець)!

Дидактична гра: «Дім для козенят»

Робота за столами з площинними геометричними фігурами (упродовж виконання завдання вихователь, ставить запитання до дітей)

- Яка це фігура?

- Чи є у неї кути?

- Скільки кутів у геометричної фігури?

Фізкультхвилинка

Раз, два – всі присіли,

Потім вгору підлетіли.

Три, чотири – нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять, шість – всі веселі крутимось на каруселі.

Сім – в поїзд сіли,

Ніжками потупотіли.

Гра: «Будь уважним»

(вихователь розміщує на дошці ілюстрації з казковими героями. Діти по черзі підходять до дошки, рахують та прикріплюють відповідну цифру)

Гра: « Цифри - сусіди»

(вихователь називає цифру, а діти називають цифри - сусіди

Перегляд відео: «В математиці родині»

Робота з цифрами:

Викладіть цифровий ряд від 1до7; ( індивідуально вихователь просить дітей порахувати в прямому та зворотному порядку)

Підсумок: Давайте пригадаємо чим ми сьогодні займалися на занятті?

 

 

doc
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
9670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку