Конспект заняття з математики " Число та цифра 6"

Про матеріал
Знайомство з числом та цифрою 6, місце в числового ряді, усний та порядковий рахунок в межах 10.
Перегляд файлу

Тема: Число та цифра 6.

Мета: продовжувати знайомство з цифрами числового ряду, вдосконалювати вміння усного рахунку в межах 10, порядкової лічби, знайомство з цифрою 6, знаходження його місця в числовому ряді, співвідношення кількості предметів з цифрою; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати любов до української казки.

                              Хід заняття

-Починаємо наше заняття з привітання:

     Доброго дня!

Сіли рівно, озирнулись,

Одне одному всміхнулись,

Якщо добре працювати-

Вийдуть гарні результати.

Тож не граємо ми час,

Бо знання чекають нас!

-Діти, відгадайте загадку:

Невеличка та сіренька

В норці мешкає тихенько,

Уночі по хаті нир

Я шукаю сало й сир. (мишка)

- Так, це миша. Але вона загубилася. І не пам'ятає з якої казочки. Давайте, разом їй допоможемо дістатися своєї казочки.

Ось і перше завдання. Д/гра «Стежина»

-Допоможіть  викласти стежину з геометричних фігур.

- Скільки трикутників на стежині?

-Якого кольору?

-А чи є ще геометричні фігури такого кольору?

-Скільки квадратів на стежинці?

-Якого кольору вони?

-Яка фігура схожа на квадрат? (прямокутник)

-Скільки їх? Якого кольору?

-Яка фігура не має кутів? ( круг)

-Скільки їх? Якого кольору?

-Яка фігура ще залишилися?( овал)

- Скільки їх? Якого кольору?

Ось і стежина готова. І привела вона нас до казочки. Чи здогадалися, що це за казочка?

Підкажіть.

-Вірно, це « Ріпка".

Давайте, пригадаємо зміст та героїв казочки.

-Що посіяв дідусь? (Насіння)

- Яке воно за розміром? ( маленьке)

- Яка виросла ріпка? Так, велика.

-Хто перший прийшов ріпку рвати?

- Дідусь.

-Хто другий?

- Бабуся.

-Хто третій?

-Внучка

-Хто четвертий?

-Собачка.

-Хто п'ятий?

-Кішка.

-Хто шостий?

- Мишка.

-Так, вірно. Ось і потрапила Мишка до своєї казочки.

-Скільки було героїв без мишки?( п'ять)

-А скільки мишок повернулося в казочку? (одна )

-Скільки всього героїв рвали ріпку?

- Так, шість.

Складаємо приклад: 5+1=6

-Які знаки використали? ( плюс, дорівнює)

- Яка відповідь? (Шість)

Ось ми і отримали число 6.

Послухайте вірш про шістку.

    Цифра 6- внизу кружечок

    Зачепився за гачечок.

    Ніжок шестеро в жука,

    А сніжинка ось така!

    В неї також шість кінців,

    Шість  чарівних промінців.

- Знайдемо місце 6 в часовому ряді. Стоїть після 5- ти.

Рахуємо від 1 до 6. І в зворотньому напрямку від 6 до 1.

- А зараз програємо в гру « Пропущене число».

2..4, 3..5, 4..6, 5..7.

Молодці.

Фізхвилинка.

-Подивіться на малюнок і скажіть скільки крапочок у жука- сонечко?

- Скільки рибок плаває в акваріумі?

- Скільки пальчиків показує хлопчик?

-Доберіть відповідну кількість до числа 6. Кого на малюнку 6?

- Так, це бегемотики та пташки. А лисичок скільки? ( 3)

А зараз програємо в гру « Будь уважний».

Правила гри: порівняти зображення на малюнках, знайти відмінності.

А тепер логічні загадки.

- Скільки вух у трьох мишок?

- Скільки хвостиків у чотирьох котів?

- З-під воріт видно чотири котячі лапи. Скільки котів сховалися?

         - Що це в нас за гість?

           Ніг у нього шість

           Крилець він чотири має

           Все по квіточках літає.

           Не бджоли, не джмелик

            Зветься він……….( метелик)

-Молодці! Зі всіма задачками справилися.

От і скінчилося наше з вами заняття.

-Що найбільше сподобалось?

-Кого ми сьогодні врятували та в казочку повернули?

Спасибі вам, діти,

за вашу сумлінність та активність.

 Швидко впливають хвилини-

От і прощатись пора.

Я на прощання всім зичу

Щастя, здоров'я й добра!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
3456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку