Конспект заняття для підготовки майбутніх першокласників до школи "В гостях у ведмежатка"

Про матеріал
Конспект заняття "В гостях у ведмежатка" для підготовки дітей в школу , які не відвідують дошкільні заклади , а також майбутніх першокласників.
Перегляд файлу

Тема : В гостях у ведмежатка.

Мета : Формувати вміння відповідати повними реченнями , ознайомити учнів з розміщенням предметів у просторі , вчити писати пряму паличку.

                                            Хід заняття

  1. Ранкова зустріч.
  • Вітання ;
  • Гра «Чарівний клубочок»: діти сідають в коло і передають один одному клубочок , розмотуючи нитку. При цьому вони говорять побажання або комплімент.
  • З яким настроєм ви розпочинаєте заняття ?
  1. Вступне слово вчителя.

І знову до нас завітав дуже поважний гість. А хто це , зараз ви відгадаєте.

Влітку медом ласував ,

Досхочу малини мав.

А як впав глибокий сніг

Він поспати трохи ліг… (Ведмідь)

  1. Бесіда з дітьми про ведмедя.
  • Де живе ведмідь
  1. Перегляд відео «Чому спить ведмедик. Цікаві факти про ведмедя».
  • Що ви дізналися нового про ведмедя ?
  • Які факти вас вразили ?
  1. Розучування вірша «Ведмежатко».

Ведмежатко захворіло …

Вушка я йому пришила ,

Загорнула у рядно ,

І одужало воно.

  1. Фізкультхвилинка.

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору , руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору , руки в боки ,

Вище руки підніміть ,

А тепер їх опустіть.

Плесніть, діти , кілька раз

Й до роботи , все гаразд.

  1. Сьогодні я розкажу вам угорську народну казочку « Про двох жадібних ведмежат».

 (Можна прослухати аудіокнигу онлайн)

  1. Бесіда за прослуханою казочкою :
  • Чому почалася сварка між ведмежатами ?
  • Чи вдалося їм домовитися ?
  • Хто допомагав ділити сир ?
  • Як лисичка вчинила із сиром ?
  • Охарактеризуйте ведмежат . Якими вони були ?
  • Хто винен у тому , що трапилася ця неприємність з ведмежатами ?
  • Чи шкодують вони про те , що повірили лисиці ?
  • Чи можна всім довіряти ?
  1. Взаємне розміщення предметів у просторі : зверху , знизу.

-  Що в класі вгорі , а що знизу ?

            -  Покажіть верхню частину зошита  , нижню ?

  1. Письмо палички.
  • Робота з таблицею «Сиди правильно».
  • Правильне розміщення зошита на парті .
  • Вправи на вироблення графічних навичок.
  1. Пальчикова гімнастика.

Ще не впав на землю сніг,

Він ховається в барліг.

І до теплої весни

Поринає він у сни.

  1.  Усна лічба .
  • У ведмежатка в корзині є малина. Допоможіть йому полічити , скільки малинок він зібрав .
  1. Підсумок заняття.
  • Хто сьогодні до нас завітав в гості ?
  • Хто запам’ятав віршик про ведмежатко ?
  • Вручення дітям ведмежаток , пошитих з фетру чи виготовлених з картону.
  • З яким настроєм ви завершуєте заняття ?
docx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
826
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку