Конспект заняття для старшого дошкільного віку " Подорож в Країну грамоти"

Про матеріал
Закріпити вміння дітей працювати з мнемотаблицями; знання дітей з чого складається мова, речення, слово, склад; вміння працювати зі схемою речення, складати речення за схемою; виділяти голосні і приголосні звуки( на початку, в середні та в кінці слова); вміння робити звуковий аналіз слів( трьох та чотирьох фонемних); Розвивати фонематичний слух, мислення, швидкість реакції, мовлення. Виховувати організованість.
Перегляд файлу

1

 

 «Подорож в країну грамоти»

Програмовий зміст: закріпити вміння дітей працювати з мнемотаблицями; знання дітей з чого складається мова, речення, слово, склад; вміння працювати зі схемою речення, складати речення за схемою; виділяти голосні і приголосні звуки( на початку, в середні та в кінці слова); вміння робити звуковий аналіз слів( трьох та чотирьох фонемних); Розвивати фонематичний слух, мислення, швидкість реакції, мовлення. Виховувати організованість.

Обладнання: дошка, магніти,  фото Діда Грамотія, конверти з завданнями, мнемотаблиця до казки « Рукавичка», схеми речення, полотно, матеріали до гри « Визнач перший звук та поклади у  будиночок», демонстраційні та роздавальні зображення кота, кози, картки для звукового аналізу, фішки голосних , твердих та м’яких приголосних звуків,

Хід заняття

1. Ранкове коло « Привітаймося» .Підійдіть до мене, зробіть коло.

Доброго ранку , рідний наш дім!

Доброго ранку, друзям усім!

Доброго ранку,сонечко ясне!

Доброго ранку, садочку прекрасний!

Станем дружно всі у коло,

Скільки друзів погляньмо навколо.

Руку дружби простягну,

Сварку з другом не почну.

Будем всі ми дружно грати,

Рідний дім наш звеселяти.

- Діти , вчора мені  у Вайбер прийшло повідомлення від Діда Грамотія, зараз я вам його зачитаю « Доброго дня, любі діти! Ваша вихователька запросила мене до вас на заняття . Вона розповідала мені ,які ви розумні, активні, слухняні. Мене дуже зацікавила ії розповідь про вас. На превеликий жаль я зараз не можу бути присутнім на вашому занятті, бо захворів , прошу у вас за це вибачення. Та щоб побачити, які ви  насправді розумні ,пропоную заняття записати на відео та мені потім це відео переслати. Для вас я приготував завдання, висилаю своє фото та завдання. Я впевнений, що ви з усіма завданнями впораєтесь. Бажаю вам успіху. Дід Грамотій.»

- Діти, всі завдання та фото я роздрукувала (вихователь показує конверти із завданнями та фото, вивішує фото Діда Грамотія на дошку) . Ну що ж покажемо Діду Грамотію, які ви розумні, активні, вихованні та виконаємо перше завдання.

Завдання № 1. Робота за мнемотаблицею, складання казки  «Рукавичка»( на килимку).

( Вихователь показує дітям таблицю, діти кажуть назву казки. Одна дитина виходить до дошки і за допомогою указки розповідає казку, використовуючи таблицю встановлює послідовність подій .)

  Завдання № 2. Робота зі схемою речення

– З чого складається наша мова (з речення)

– З чого складаються речення (з слів)

– З чого складаються слова (з складів)

– З чого складаються склади (зі звуків)

       - Діти, пропоную перейти за столи та виконати друге завдання  (вихователь говорить речення , діти рахують скільки слів в цьому реченні та викладають схему речення . Одна дитина працює біля дошки, інші за столами. Речення мають бути з двох, трьох, чотирьох слів. Потім вихователь викладає схему речення на дошці та пропонує дітям скласти самим речення за схемою.)

    

 

 Фізкультхвилинка

Встаньте діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться,

За щасливий день вчорашній,

І до сонця потягніться.

В різні боки нахиліться,

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте,

І на місце тихо сядьте.

 

     Завдання № 3 . Дидактична гра « Визнач перший звук та поклади у  будиночок»

  • Молодці, діти! Наступне завдання – гра « Визнач перший звук та поклади у будиночок». Вам треба промовити про себе назву предмета на картках, визначити на який звук починається слово та покласти до відповідного будиночка.

      Завдання № 4 .Звуковий аналіз слів

-    Час вже перейти до наступного завдання, треба зробити звуковий аналіз слів. Ось і загадки, відгадкою якою буде слово, для викладання звукової моделі.( Вихователь загадує загадку. Відгадки КІТ, КОЗА. Одна дитина біля дошки, інші за столами)

-   Молодці, діти. Виконали всі завдання Діда Грамотія. Все зайняття ми зняли на відео, давайте ми ще скажемо слова вдячності, побажання Діду Грамотію для швидкого одужання . ( Діти виражають слова вдячності та побажання )

doc
Додано
6 листопада 2020
Переглядів
3457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку