«Зима - чарівниця» Інтегроване заняття, старша група

Про матеріал
Удосконалювати вміння лічити прямою і оберненою лічбою в межах 10, від заданого числа, називати суміжні числа. Заохочувати дітей до складання розповідей за мнемотаблицею «Зима», формувати у дітей вміння виділяти істотні ознаки зими в об’єктах природи. Залучати дітей до активної участі в колективній бесіді. Закріпити знання дітей про характерні ознаки зими, про голосні та приголосні звуки, вміння наносити фарбу на малюнок поролоновою губкою. Активізувати словник означеннями, порівняннями, дієсловами і назвами зимових явищ, вправляти у звуковикові дітей (ш, шу).
Перегляд файлу

«Зима - чарівниця»

Інтегроване заняття, старша група

                                                                                  Підготувала вихователь Міндер О.В.

Мета. Розвивати пізнавальну активність, зв’язне мовлення, зорову та слухову увагу, темп голосу, мовне дихання, логічне та асоціативне мислення, пам’ять, уміння логічно послідовно й граматично правильно висловлювати свої думки у зв’язній розповіді, прагнення зацікавити своєю розповіддю слухачів.  Виховувати спостережливість, уміння бачити красу навколишнього світу. Удосконалювати вміння лічити прямою і оберненою лічбою в межах 10, від заданого числа, називати суміжні числа. Заохочувати дітей до складання розповідей за мнемотаблицею «Зима», формувати у дітей вміння виділяти істотні ознаки зими в об’єктах природи. Залучати дітей до активної участі в колективній бесіді. Закріпити знання дітей про характерні ознаки зими, про голосні та приголосні звуки, вміння наносити фарбу на малюнок поролоновою губкою. Активізувати словник означеннями, порівняннями, дієсловами і назвами зимових явищ, вправляти у звуковикові дітей (ш, шу).

Матеріал. Грамзапис «Зими», проектор , повітряні кульки, торбинка, лист від Зими, сніжка, сніжинка, картинки – санчата, сніговик, лижі, ковзани, мнемотаблиця, дзвіночок, металофон, пінопласт, ялинки з цифрами, білі листки паперу, поролон, голуба фарба.  

Хід заняття

  • Діти, сьогодні до нас знову завітали гості. Давайте, ми з ними привітаємося (добрий день). Звучить грамзапис «Заметілі».
  • Діти, що ви почули?  (музику зими)

- А давайте, покажемо як вона гуде? (звуковимова – ш, шу). Вам холодно чи тепло від таких звуків? Покажіть, як ви змерзли.

- Ой, хтось проситься до нас… (стук у двері)

- Погляньте, до нас кульки залетіли, та й ще з торбинкою? Як ви думаєте, від кого? (міркування дітей)

- Давайте подивимось? (сідайте на подушки)

Дістаю лист від Зими із завданнями.

  • Юліана, прочитай від кого лист (від Зими – чарівниці). То від кого лист? (тож давайте дізнаємось, що вона нам пише)
  • «Любі діти! Я знаю, що ви мене дуже любите, із нетерпінням мене чекали. Я хотіла зайти до вас в гості, розповісти вам про своїх друзів, але дуже боюсь тепла. Тому і приготувала для вас цікаві завдання, коли справитесь із завданням, тоді і дізнаєтесь, хто мої друзі».

Ось невеличка розминка від Зими (слово – зима).

  • Скільки голосних звуків у цьому слові? Назвіть їх?
  • Скільки приголосних? Назвіть їх?

Завдання №1.

  • Проводиться гра «Добери слово» (з сніжкою). Тож давайте її по колу передавати і слова про зиму називати.
  • То яка зима? ( холодна, морозна, сніжна, хуртовинна, весела, біла, снігова, кришталева…).
  • Діти, а без чого не можна уявити зиму? (без снігу)
  • А який сніг взимку? (холодний, мокрий, м’який, білий,  блискучий, м’який, пухнастий, сірий, брудний, легенький, сухий)
  • Що робить сніг? (падає,кружляє,летить,стелиться,танцює, випурхає…)
  • Як називають зимове явище природи, коли падає багато снігу? (снігопад)
  • Молодці! Справились із цим завданням, зима дарує нам – сніжинку.  Завдання №2
  • А тепер погляньте на екран. Проводиться гра «Зимові слова» (діти плескають у долоні, коли бачать картинку повязану із темою «Зима»)
  • Справились із цим завданням, зима дарує нам картинку – санчата.        Завдання №3
  • Ой, щось зима вам передала поки ми грались? (давайте поглянемо) Проводиться гра «Звуки зими» (вихователь за допомогою різних матеріалів створює звуки)
  • Що це? (дзвіночок)
  • А це? (металофон)
  • І це? (пінопласт) Кожен з цих предметів має свій звук.
  • Де можна почути ці звуки взимку? (дзвіночок – бринять сніжинки, в храмі, на оленях, конях…; металофон «кроки» –плачуть бурульки; пінопласт «рипіння» - хтось іде по снігу)
  • Справились із цим завданням, зима дарує нам картинку – сніговик.
  • А тепер давайте порозважаємось з сніговиком (проводиться фізкультхвилинка на проекторі)
  • Ось і відпочили, сідайте за столики і виконаємо наступне завдання.    Завдання №4
  • Вам потрібно скласти картинку по порядку від 1-10. (діти складають)
  • Що ви склали? (ялинку) Проводиться гра «Завершити порівняння»
  • Ялинка зелена, наче…(трава, листочок, гусінь, коник – стрибунець…)
  • Ялинка колюча, наче…(їжачок, голка, ніж, укол, спиця…)
  • Нікіта, порахуй від 2 до 8?
  • Ангеліна, порахуй від 10 до 1?
  • Аліна, а ти порахуй скільки в тебе іграшок на ялинці?
  • Назвіть сусідів числа 6, 4…
  • Молодці, із цим завданням справились і зима дарує нам картинку – Новий рік. Є ще одне завдання  від зими – чарівниці.                                                      Завдання №5
  • Вам потрібно скласти розповідь про зиму за малюнками. (діти складають розповідь за мнемотаблицею «Зима», за це завдання зима дарує нам лижі та ковзани)
  • Тож, давайте дізнаємось, хто ж друзі зими? (дізнаються по картинках)
  • Не дарма люди кажуть, зима – чарівниця. Зима пропонує вам стати художниками – чарівниками, та відтворити красу зими у своєму малюнку. (візьміть поролон, змочіть його у фарбу і зафарбуйте папір)
  • Молодці!
  • А вам, що найбільше сподобалось на занятті?

 

 

docx
Додав(-ла)
Веселий Вулик
Додано
8 листопада 2020
Переглядів
7096
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку