Заняття з художньо-естетичного розвитку (аплікація) для дітей II молодшої групи на тему: "Казкова рукавичка для звірят".

Про матеріал

Викликати у дітей бажання прикрасити рукавичку; продовжувати вчити дітей розміщувати геометричні фігури на готовій формі, складати з частин ціле; закріпити знання кольорів, уміння розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат); розвивати творчість, естетичний смак, дрібну моторику; виховувати зосередженість, бажання робити добрі справи.

Перегляд файлу

Заняття з художньо-естетичного розвитку (аплікація)

для дітей ІІ молодшої групи

 

 

Тема: Казкова рукавичка для звірят.

 

Програмовий зміст: викликати у дітей бажання прикрасити рукавичку; продовжувати вчити дітей розміщувати геометричні фігури на готовій формі, складати з частин ціле; закріпити знання кольорів, уміння розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат); розвивати творчість, естетичний смак, дрібну моторику; виховувати зосередженість, бажання робити добрі справи.

 

Матеріал: силует рукавички, геометричні фігури (круг, квадрат); клей,олівець, серветки, зображення звірів до гри «Знайди ,чого не вистачає» та картинки до гри «Склади з частин ціле».

Попередня робота: читання казок «Рукавичка», «Теремок»

Хід заняття:

 

І. Організаційний момент

Вправа - привітання.

Привіт, привіт!

Привіт тобі, привіт мені.

Привіт всім нам.

 

  • Діти, сьогодні день незвичайний - День добрих справ. В цей день бажано  робити  тільки добрі справи. Вирушаємо робити добрі справи.

ІІ. Основна частина

 

Дидактична гра «Знайди, чого не вистачає»

Мету: розвивати мислення, зорове сприйняття, уважність, виховувати цікавість до гри.

Матеріали: зображення звірів, прищипки.

Хід гри

Дитина обирає картинку із зображенням тварини та називає її і визначає чого в ній не вистачає, та прищіплює прищіпку.

 

Дидактична гра «Склади з частин ціле»

Мета: вправляти в умінні складати з частин ціле, розвивати, дрібну моторику рук, виховувати зосередженість.

Матеріали: розрізні картинки тварин.

Хід гри

Скласти тваринку із частин та назвати її.

 

Фізкультхвилинка (відео) «Плескай в долоні»

 

Ігровий момент. Стукіт  у двері, з'являється Чарівна коробка.

Діти відкривають коробку, розглядають, що в ній. Знаходять рукавичку та геометричні фігури.

  • Якого кольору рукавичка?
  • Вона велика чи маленька?
  • Назвіть геометричні фігури?
  • Якого вони кольору?

Колективна робота. Прикрашання рукавички геометричними фігурами.    Молодці! Гарно прикрасили рукавичку. Діти , давайте відправимо рукавичку звірятам, зробимо їм подарунок, щоб взимку було де жити.

 

Підсумок.

  • Діти,  який сьогодні день?
  • Які ми робили добрі справи?
  • Що ми подарували звірям?
  • Звірі зраділи подаруночку і передали вам частування за ваші добрі справи.

 

 

   

doc
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
6470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку