Заняття з логіко-математичного розвитку для дітей середньої групи на тему: "Весняна подорож".

Про матеріал

Продовжувати формувати вміння рахувати в межах пꞌяти у прямому і зворотньому порядку кількісною і порядковою лічбою, називати сусідів числа; закріпити знання про геометричні фігури,вміння порівнювати групи предметів, визначати відношення (більше, менше, порівну); розвивати логічне мислення, памꞌять, зосередженість; виховувати уважність, активність на занятті, організованість, інтерес до математики.

Перегляд файлу

Заняття з логіко-математичного розвитку для дітей середньої групи.

Тема: Весняна подорож.

Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння рахувати в межах пꞌяти у прямому і зворотньому порядку кількісною і порядковою лічбою, називати сусідів числа;  закріпити знання про геометричні фігури,вміння  порівнювати групи предметів, визначати відношення (більше, менше, порівну); розвивати  логічне  мислення, памꞌять, зосередженість; виховувати уважність, активність на занятті, організованість, інтерес до математики.

Матеріал:

  Демонстраційний: цифри,геометричні фігури. 

   Роздавальний: картки з цифрами від 1 до 5 на кожну дитину; паперові квіти (5 штук), кошик; геометричні фігури .

                            Хід заняття

Вправа-привітання «Здрастуй , небо блакитне!»

_Здрастуй, небо блакитне! (Руки  вгору, стати на носочках.)

  Здрастуй, сонце золоте! (Руки через сторони вгору,зꞌєднати над головою.)

  Здрастуй, легкий вітерець! (Руки над головою ліворуч і праворуч.)

  Здрастуй, маленький дубок! (Передпліччя разом, кисті й пальці нарізно.)

  Ми живемо в рідному краю! (Узятися за руки, підняти їх угору.)

  Я вас всіх вітаю! (Оплески.)

Діти! Сьогодні до нас завітали кольорові цифри. Вони пропонують з ними трішки пограти. Діти ви згодні!

Дидактична гра «Наступне число».

Мета: сприяти розвитку логічного мислення; активізувати інтерес до пізнання математичних ігор; розвивати бажання охоче виконувати завдання; виховувати впевненість.

Хід гри:вихователь показує круг із цифрою, а діти – картку з числом, яке є наступним.

Гра «Живі числа».

Мета: закріпити знання про місце числа у числовому ряді; розвивати  увагу, уміння міркувати, робити висновки; виховувати зосередженість.

Хід гри: діти одержують картки з цифрами від 1 до 5. Почувши команду «Станьте по-порядку»,діти шикуються по-порядку. Інші діти рахують та перевіряють правильність виконання завдання.

Дидактична гра «Весняні квіти»

Мета: закріпити порядкову і зворотну лічбу; розвивати мислення; виховувати кмітливість.

Хід гри: дитина в одну руку бере кошик, а іншою збирає квіти, що знаходяться на килимку, і лічить від 1 до 5.Потім передає кошик іншій дитині, яка виймає квіти по одній називаючи числа у зворотному порядку.

Завдання.

Вихователь пропонує дітям порахувати квіти. Знайти й розфарбувати однакові квіти. Першу квітку розфарбувати синім кольором, пꞌяту – жовтим кольором.

  Яка за рахунком квітка залишилась не розфарбованою?

Фізкультхвилинка.

Ви погляньте, як завзято

До берізок йдуть малята.

Руки вгору піднімають,

                                              Сонечко вони вітають.

Ставлять руки всі у боки

І стрибають, як сороки.

Діти глибоко вдихають

І завдання вже чекають.

Робота з геометричними фігурами.

Розгляньте фігури, що лежать перед вами. Скажіть, чим вони відрізняються?(Допоміжне запитання: «Якого вони кольору , розміру, форми? » )

  Розкладіть фігури так, щоб у кожному рядку були фігури однакового кольору.

  Скільки фігур синього, жовтого, зеленого кольору?

  Скільки рядків утворилося?

Дидактична гра «Якої фігури не стало?».

Мета: удосконалювати вміння розрізняти геометричні фігури розвивати  зорову память, зосередженість;виховувати дружні стосунки, інтерес до гри.

Хід гри:Вихователь розкладає на килимку по два квадрати, круги, трикутники.

Діти? Уважно розгляньте фігури, запамятайте їх форму, колір. Я заберу одну фігуру, а ви відгадайте, якої фігури не стало.Такі правила гри. Запамятали? Заплющте очі. Почнемо гру.(Відповіді дітей повинні бути повними, наприклад: не стало квадрата синього кольору).

Завдання. Вихователь пропонує дітям назвати геометричні фігури, зображені на малюнку. Розфарбувати фігури, що мають 4 кути, синім кольором, 3 кути – зеленим кольором, не мають кутів – жовтим кольором.

  Скільки всього квадратів?

Підсумок заняття.

  • Яку ми сьогодні здійснили подорож?
  • Що вам найбільше сподобалось?
  • Ви сьогодні усі молодці?

 

 

docx
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
5609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку