Заняття з малювання, II молодша група

Про матеріал
Показати дітям красу і особливість палітри зимових барв, вправляти у звуковикові дітей (ш, шу). Закріпити знання про кольори (білий, синій), поняття «великий», «малий». Вчити дітей новому способу малювання – пір'ячком, викликати у дітей інтерес до цього виду малювання.
Перегляд файлу

                                        «Барви Заметілі»

                          Заняття з малювання, II молодша група

О.В.Міндер, вихователь

 

Мета. Продовжувати розвивати дрібну  моторику, темп голосу, мовне дихання,  почуттєве  сприйняття кольору, уяву та фантазію. Виховувати естетичні почуття та любов до природи. Показати дітям красу і особливість палітри зимових барв, вправляти у звуковикові дітей (ш, шу). Закріпити знання про кольори (білий, синій), поняття «великий», «малий». Вчити дітей новому способу малювання – пір'ячком, викликати у дітей інтерес до цього виду малювання.

Обладнання: попередньо розглянуті малюнки заметілі, заготовлені аркуші паперу із намальованими раніше кущиками, пір'я, гуашеві фарби  (білого, сиього кольорів), серветки, спокійна музика, декорації: кучугури снігу, ялинки, сніжинки), солодкий приз – зефір. 

 

Хід заняття

Привітання з гостями.

Звучить грамзапис «Заметілі»

  • Діти, що ви почули?
  • І я почула музику зими, як вона гуде, свариться , діток гуляти не пускає.

- А давайте, покажемо як вона гуде? (звуковимова – ш, шу)

- Зима вертіла – вертіла і намела кучугури снігу. Які кучугури намела? (великі, малі, білі)

-Що сховалося під снігом? (ялинки…)

- Чи добре їм під снігом? ( так, їм тепло)

- Дітки , а на вулиці є сніг? (ні) То, як ви гадаєте, надворі тепло деревам і кущам? (ні)

- А як ми, можемо їх зігріти? (насипати сніг)

Давайте зберемо із кучугурів маленькі білі сніжинки, та з ними потанцюємо у таночку. (Звучить тиха музика, діти кружляють імітуючи політ сніжинок і летять до столиків)

- Погляньте на свої малюнки. Діти, що ви малювали? (дерева, кущики)

- За допомогою чого малювали? (в соломинку дмухали)

- Давайте намалюємо заметіль, хай вона прикриє наші рослини снігом, мов ковдрою, щоб їм було тепло.

- Діти, подивіться, чи все є на столі для малювання? (немає пензликів) А що в нас є? (пірячко)

- Я сьогодні вас навчу малювати пірїнкою.(моя пірїнка любить танцювати)

- Подивіться, як я буду це робити: беру пір'їнку за «хвостика», вмочаю кінчики у білу фарбу, а потім у синю, а тепер нехай вона потанцює по аркуші, ось так.

 - Вже на моєму малюнку досить снігу: і дерева вкриті, і кущі, і земля, тепло їм спатиметься до самої весни. А тепер ви попрацюйте, хай сніжок вкриє всі голі дерева та кущики (малювання в повітрі пірїнкою).

Діти малюють, вихователь стежить за технікою виконання, допомагає. Під час роботи звучить спокійна музика.

Підсумок заняття

- Молодці! Подивіться будь ласка на свої роботи, пригадайте, що ви малювали. (заметіль)

- Як ви гадаєте, ви зігріли свої кущики та деревця? (так) А зараз візьміть сніжинки і полетіть до кучугурів, покружляйте…, а тепер покладіть на долоньку та дмухніть на сніжинку, хай вона летить.

- Діти, зима така загадкова пора року, що хочеться заглянути під кучугури снігу. (дитина разом з вихователем дістають солодкий приз – зефір, діти пригощаються)

 

docx
Додав(-ла)
Веселий Вулик
Додано
8 листопада 2020
Переглядів
2050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку