Конспект заняття для ясельноъ групи

Про матеріал
уточнювати та розширювати знання дітей про фрукти; ознайомити дітей з насінням та смаком яблука; спонукати дітей досліджувати усе нове; продовжувати вчити групувати за величиною та кольором; розвівати дрібну моторику рук, мислення, уяву, творчі здібності, тактильні та смакові відчуття; виховувати товариськість та інтерес дог об’єктів природи; закріплювати знання дітей про поняття «половина», «ціле».
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект заняття

для дітей ясельної групи.

На тему «Смачні яблучка для малят.»

 

 

 

 

Підготувала та провела

Вихователь

КДНЗ№38 «Малятко»

Моісеєнко Л.О.

 

 

 

2019

Мета: уточнювати та розширювати знання дітей про фрукти; ознайомити дітей з насінням та смаком яблука; спонукати дітей досліджувати усе нове; продовжувати вчити групувати за величиною та кольором; розвівати дрібну моторику рук, мислення, уяву, творчі здібності, тактильні та смакові відчуття; виховувати товариськість та інтерес дог об’єктів природи; закріплювати знання дітей про поняття «половина», «ціле».

Обладнання: чарівний мішечок з муляжами овочів та фруктів; тарілочки за кількістю дітей з  яблуками різні за кольором, розрізані навпіл але не розділеними; ложечки на кожну дитину; яблука і лимон порізані на шматочки; фарби-жовта, зелена, червона; дерев’яний конструктор(півколо); великий аркуш паперу  на якому намальована тарілочка; вологі серветки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття.

Аудіозапис  як фиркає Їжачок під ялинкою.

Вихователь: Діти хто це?(Їжачок). Давайте привітаємось із їжачком і назвемо йому свої ім’я.(діти вітаються)

Вихователь: Діти, давайте розглянемо їжачка.

-Звідки до нас прийшов їжачок? Де він живе?(в лісі)

-Що є у їжачка?(тулуб, лапки, очі, ніс, голки).

-А що є у їжачка на тулубі?(голки)

Вихователь: Діти подивіться, що нам приніс їжачок?(мішечок)

Вихователь: Їжачок каже мені на вушко що в мішечку вітаміни для дітей. А що це за вітаміни ми зараз подивимося.

Гра «Чудовий мішечок»

Вихователь: Сьогодні «Чудовий мішечок» нам підкаже, про що буде наше заняття. Опустіть руку у мішечок, дістаньте один предмет і назвіть його, і назвіть колір.(діти виконують завдання)

Вихователь: Їжачок каже, що ми все назвали правильно.

Вихователь: Діти ви молодці. Але подивіться, їжачок для нас приготував ще багато цікавого. Давайте подивимося, що це.

Д/г «Склади з частин ціле»

Вихователь: Їжачок подивись діти впорались із цим завданням?(так)

Вихователь: Молодці.

Вихователь: Діти подивіться скільки яблучок розсипалося.

Д/г « Великі і маленькі яблучка смачненькі»

Вихователь: Давайте ми разом позбираємо яблучка. Спочатку позбираємо великі і маленькі яблучка, а потім розкладемо великі яблука у великий кошик, а маленькі у маленький кошик.(діти виконують завдання)Молодці.

Вихователь: Діти, хочете я вам розповім секрет:колись ця яблунька була маленьким деревцем, стовбур був тоненький, а гілочки коротенькими(показую картинку з маленьким деревцем). Діти, а як ви гадаєте звідки зявилося це маленьке деревце.

Вихователь: Їжачок може ти знаєш?(ні)

(Відповіді дітей)

Вихователь: Усі рослини на землі – квіти, кущі і дерева проростають з насіння.

Дослідницька діяльність. « Яке насіння у яблучка»

Вихователь: Пропоную дітям підійти до столів. Зняти серветки з тарілочок. У кожного – тарілочка з розрізаним навпіл яблуком, але не розділеними яблуками.

Вихователь: - Що лежить на ваших тарілочках?(яблучка)

-Якого кольору?(жовтого, зеленого, червоного)

-Чи є в яблуках насіння?(так)

Перевіримо. Візьміть яблучка і розділить їх навпіл-вони вже розділені.

(діти розглядають яблука, які лежать перед ними на тарілочці, визначають що насіння є і воно має форму краплинки)

Вихователь: Молодці. Бачиш їжачок звідки беруться такі смачні вітаміни-яблучка.

Вихователь: Діти, а зараз ми з вами перевіримо чи смачні наші вітаміни на смак і з’ясуємо які вони солодкі, кислі чи може взагалі солоні.

Дегустація.

Вихователь: Я зараз кожному дам скуштувати щось смачне, але вам потрібно буде закрити очі долонями.  Домовилися?(так)

Вихователь: Софія, що я тобі дала?(яблуко) Яке воно на смак?(солодке)

Настя, що я тобі дала?(лимон) Який він на смак?(кислий) і т.д.

Вихователь: Діти вам сподобалося? (так) Наступного разу скуштуємо щось інше. Домовилися?(так)

Вихователь: Діти, а давайте ми з вами для їжачка намалюємо повну тарілочку яблук.(так) але ми з вами будемо малювати не пензликом, я конструктором.

Якого кольору яблучка?(жовтого, червоного, зеленого) Якої форми?(круглої, півколо)

Вихователь: А зараз ми з вами візьмемо конструктор і почнемо малювати і подаруємо наш малюнок їжачку.

Їжачок: Дякую вам малята за подарунок і смачні  яблучка-вітаміни.

На все добре малята.

docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
1414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку