Конспект заняття
для дітей ясельної групи.
На тему «Смачні яблучка для малят.»
Підготувала та провела
Вихователь
КДНЗ№38 «Малятко»
Моісеєнко Л.О.
2019
Мета: уточнювати та розширювати знання дітей про фрукти; ознайомити дітей з насінням та смаком яблука; спонукати дітей досліджувати усе нове; продовжувати вчити групувати за величиною та кольором; розвівати дрібну моторику рук, мислення, уяву, творчі здібності, тактильні та смакові відчуття; виховувати товариськість та інтерес дог об’єктів природи; закріплювати знання дітей про поняття «половина», «ціле».
Обладнання: чарівний мішечок з муляжами овочів та фруктів; тарілочки за кількістю дітей з яблуками різні за кольором, розрізані навпіл але не розділеними; ложечки на кожну дитину; яблука і лимон порізані на шматочки; фарби-жовта, зелена, червона; дерев’яний конструктор(півколо); великий аркуш паперу на якому намальована тарілочка; вологі серветки.
Хід заняття.
Аудіозапис як фиркає Їжачок під ялинкою.
Вихователь: Діти хто це?(Їжачок). Давайте привітаємось із їжачком і назвемо йому свої ім’я.(діти вітаються)
Вихователь: Діти, давайте розглянемо їжачка.
-Звідки до нас прийшов їжачок? Де він живе?(в лісі)
-Що є у їжачка?(тулуб, лапки, очі, ніс, голки).
-А що є у їжачка на тулубі?(голки)
Вихователь: Діти подивіться, що нам приніс їжачок?(мішечок)
Вихователь: Їжачок каже мені на вушко що в мішечку вітаміни для дітей. А що це за вітаміни ми зараз подивимося.
Гра «Чудовий мішечок»
Вихователь: Сьогодні «Чудовий мішечок» нам підкаже, про що буде наше заняття. Опустіть руку у мішечок, дістаньте один предмет і назвіть його, і назвіть колір.(діти виконують завдання)
Вихователь: Їжачок каже, що ми все назвали правильно.
Вихователь: Діти ви молодці. Але подивіться, їжачок для нас приготував ще багато цікавого. Давайте подивимося, що це.
Д/г «Склади з частин ціле»
Вихователь: Їжачок подивись діти впорались із цим завданням?(так)
Вихователь: Молодці.
Вихователь: Діти подивіться скільки яблучок розсипалося.
Д/г « Великі і маленькі яблучка смачненькі»
Вихователь: Давайте ми разом позбираємо яблучка. Спочатку позбираємо великі і маленькі яблучка, а потім розкладемо великі яблука у великий кошик, а маленькі у маленький кошик.(діти виконують завдання)Молодці.
Вихователь: Діти, хочете я вам розповім секрет:колись ця яблунька була маленьким деревцем, стовбур був тоненький, а гілочки коротенькими(показую картинку з маленьким деревцем). Діти, а як ви гадаєте звідки з’явилося це маленьке деревце.
Вихователь: Їжачок може ти знаєш?(ні)
(Відповіді дітей)
Вихователь: Усі рослини на землі – квіти, кущі і дерева проростають з насіння.
Дослідницька діяльність. « Яке насіння у яблучка»
Вихователь: Пропоную дітям підійти до столів. Зняти серветки з тарілочок. У кожного – тарілочка з розрізаним навпіл яблуком, але не розділеними яблуками.
Вихователь: - Що лежить на ваших тарілочках?(яблучка)
-Якого кольору?(жовтого, зеленого, червоного)
-Чи є в яблуках насіння?(так)
Перевіримо. Візьміть яблучка і розділить їх навпіл-вони вже розділені.
(діти розглядають яблука, які лежать перед ними на тарілочці, визначають що насіння є і воно має форму краплинки)
Вихователь: Молодці. Бачиш їжачок звідки беруться такі смачні вітаміни-яблучка.
Вихователь: Діти, а зараз ми з вами перевіримо чи смачні наші вітаміни на смак і з’ясуємо які вони солодкі, кислі чи може взагалі солоні.
Дегустація.
Вихователь: Я зараз кожному дам скуштувати щось смачне, але вам потрібно буде закрити очі долонями. Домовилися?(так)
Вихователь: Софія, що я тобі дала?(яблуко) Яке воно на смак?(солодке)
Настя, що я тобі дала?(лимон) Який він на смак?(кислий) і т.д.
Вихователь: Діти вам сподобалося? (так) Наступного разу скуштуємо щось інше. Домовилися?(так)
Вихователь: Діти, а давайте ми з вами для їжачка намалюємо повну тарілочку яблук.(так) але ми з вами будемо малювати не пензликом, я конструктором.
Якого кольору яблучка?(жовтого, червоного, зеленого) Якої форми?(круглої, півколо)
Вихователь: А зараз ми з вами візьмемо конструктор і почнемо малювати і подаруємо наш малюнок їжачку.
Їжачок: Дякую вам малята за подарунок і смачні яблучка-вітаміни.
На все добре малята.