Тема: «І в курчатах є своя хатинка» (для дітей молодшого віку)
Мета:формувати уявлення про те, що кожна істота має своє житло; за допомогою ігрових прийомів знайомити дітей з правом людини мати власні сім’ю і житло.
Словникова робота:будинок, нора, гніздо, мурашник, дупло, шпаківня.
Матеріал: будівельний конструктор, тварини, малюнки, на яких зображене житло тварин.
Хід заняття
Вихователь заводить дітей до групи, у якій на килимку розкладені іграшки: вовк, ведмідь, ластівка, білка, мурашка, шпак, лелека. Біля кожної тварини лежить картка із зображенням житла (житла переплутані).
- Що це сталося? Чому тут стільки тварин, як ви гадаєте, діти?(Діти висловлюють свої припущення.) Давайте підійдемо ближче. Що це біля них за картки?(Домівки.) Зрозуміло, хтось переплутав будиночки тварин і вони прийшли до нас за допомогою. Допоможемо тваринам знайти свої будиночки?(Діти дають стверджувальну відповідь.)
Дид/гра «Хто де живе»
Вихователь пропонує дітям «оселити» всіх тварин у своїх будиночках. Діти виконують завдання.
Робота з будівельним матеріалом.
Діти з будівельного конструктора складають будинки. Вихователь хвалить дітей, допомагає їм виконати роботу.