Конспект заняття II молодшої групи ,,Зиму зустрічаємо та весело граємо”

Про матеріал
Закріпити знання дітей про зиму та зимовий одяг, згадати казку ,,Рукавичка”; розвивати мовлення, мислення, пам`ять, елементарні уявлення про форму та колір, формувати вміння в мовленні використовувати порівняльні звороти та вміти звуконаслідувати тварин. Заохочувати малят до різноманітних ігрових вправ; виховувати товариськість та доброзичливість; прищеплювати любов до природи рідного краю.
Перегляд файлу

                                                  КЗ ,,Солоницівська гімназія ,,Перлина” ”

 

 

 

 

 

 

 

 

                    Конспект заняття II молодшої групи

                     Тема:,,Зиму зустрічаємо та весело граємо”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                Підготувала вихователь                      

                                                                                 Денисова Н.В.

 

 

                                                    2020р

 

 

                    Тема ,,Зиму зустрічаємо та весело граємо”.

 

  Мета: Закріпити знання дітей про зиму та зимовий одяг, згадати казку ,,Рукавичка”; розвивати мовлення, мислення, пам`ять, елементарні уявлення про форму та колір, формувати вміння в мовленні використовувати порівняльні звороти та вміти звуконаслідувати тварин. Заохочувати малят до різноманітних ігрових вправ; виховувати товариськість та доброзичливість; прищеплювати любов до природи рідного краю.

  Матеріали: Ілюстрації із зображенням різних пір року; хмаринка з паперовими сніжинками, геометричні фігури, велика рукавиця та декілька пар маленьких рукавичок із зображенням сніжинок різних кольорів.

  Попередня робота: Читання української народної казки ,,Рукавичка”,   обігрування казки малятами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          Хід заняття.

       Вихователь.

                                Добрий день мої малятка!

                                Любі хлопчики й дівчатка.

                                Гарні ваші оченятка-

                                Сині,карі ще сіренькі,

                                Ви для мене всі миленькі.

-Малята, погляньте! До нас сьогодні завітало багато гостей. Давайте з ними привітаємося.

                                Доброго ранку,

                                Доброго дня

                                Вітаю вас в садочку, дітвора.

                                Навкруги поглянемо,

                                Друзів відшукаємо.

                                Як багато тут малят,

                                Всі веселі, гомонять.

                                Весело люблять грати,

                                Ніколи їм сумувати.

 -Малята, я принесла вам сьогодні чарівного дзвоника. Давайте подзвонимо і побачимо, які незвичайні гості у нас з`являться.

 -Подивіться, це ж з хмаринки посипались білосніжні сніжинки. Візьміть кожен собі по сніжинці. Яка вона? На що схожа?

Наші сніжинки впали на підлогу, а на що вони падають надворі? У яку пору ми милуємося ними ( відповіді дітей).

 -У мене є ось такі ілюстраціі. Давайте їх роздивимось. Яку пору року  ми можемо прикрасити сніжинками? -Так,зиму.(Діти складають свої сніжинки біля ілюстраціі зими).

                         Мовленнєва гра:,,Закінчи речення”.

-Зараз, малята, ми пограємо в гру і подивимось, що ви знаєте про зиму. Я буду починати речення, а ви — його закінчувати,

Взимку є сніжок, а влітку.... немає.

Влітку тепло а взимку.... холодно.

Влітку дерева вкриті.... листям.

Взимку дерева вкриті.... снігом.

Влітку одягають шорти, футболки, сукні, а взимку.... шуби, шапки,   рукавиці.

-Так, діти. Влітку на вулиці дуже тепло, тому люди одягаються легко. А взимку дуже холодно, тому треба одягатися тепленько, щоб не змерзнути і не захворіти, а руки ховають у рукавички.

  Вихователь показує дітям паперову рукавицю. Що це? Хто загубив рукавичку? Давайте пригадаємо цю казочку і пограємо у гру.

                               ,,Хто в рукавичці живе?”

 Вихователь демонструє дітям геометричні фігури різні за розміром та кольором, та пропонує малятам відгадати, який персонаж казки заховався в цій фігурі.

Сірий кружечок (маленький) -мишка - шкряботушка.

Зелений кружечок(маленький) -жабка - скрекотушка.

Білий квадрат (маленький) - зайчик- пострибайчик.

Сірий прямокутник-вовчик- братик.

Оранжевий прямокутник-лисичка-сестричка.

Сірий квадрат (великий)- кабан-іклан.

Коричневий квадрат(великий)-ведмідь-набрід.

-Хто найменший мешканець рукавички?(Жабка, мишка).

-Хто найбільший?(Кабан, ведмідь).

                              Гра: ,,Хатка для звіряток”.

-А тепер, малята, запросимо всіх звірят до нової хатки.(Діти вкладають геометричні фігури у відповідні отвори в рукавичці, яка лежить на столі).

                              Гра-наслідування:,,Зроби як тваринка”.

                      Гей, ви, діточки-малятка!

                      Порадійте за звіряток.

                      Поквакайте, як жабенята,

                      Попищіть, як мишенята.

                      Пострибайте, як зайчата,

                      Заведіть, як вовк ,,у-у-у”

                      Походіть ви, як ведмідь,

                      Хить-хить-хить та хить-хить-хить.

                             Д/гра:,,Знайди пару за кольором”.

-Діточкам за добру справу, рукавички зимонька подарувала (вихователь висипає із великої рукавиці маленькі із сніжинками різних кольорів). Малята одягають по одній рукавиці і знаходять пару за кольором.

  Вихователь пропонує малятам стати у пари, та сказати якого кольору їхні рукавички.

                             - А тепер пора прощатись,

                             В роздягальню нам збиратись.

                             Зернят взяти не забудем,

                             Годувати птахів будем.

 

 

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
10623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку