Мета: створення позитивного психологічного клімату, навчання дітей розуміння власного настрою, розвиток комунікативних навичок, формування вміння трансформування власного негативу в позитив, розвиток вміння дарувати позитивні емоції оточуючим та отримувати задоволення від добрих справ.
Тривалість заняття: 40 хвилин
Обладнання: планшет для привітання з умовними знаками ( мелодія, серце, долонька), емоційний стенд “Мій настрій”, мультфільм Корисні підказки “Коли на душі негода”, Відео — руханки Hare Dance, Вверх і Вниз, заготовки листівок, олівці, фломастери, поштова скриня.
1. Привітання
Діти заходять до групової кімнати, на вході знаходяться умовні знаки, за допомогою яких потрібно привітатись з вихователем. Кожен обирає свій спосіб вітання. Наприклад: Знак “долонька” — вітання долоньками. Знак “серце” — обійми. Знак “мелодія” — танець. Добрий день діти, рада Вас бачити на нашому занятті.
2. Мій настрій
На нашому планшеті емоцій зображено емоційні стани, оберіть, будь ласка, емоцію, яка відповідає Вашому настрою зараз. Дякую, за Ваші відповіді. Отож, почнемо.
3. Мозковий штурм
1. Діти, скажіть будь ласка, як можна визначити настрій людини?
2. за якими ознаками можна визначити поганий настрій?
3. З якою людиною приємніше спілкуватись? З людино, у якої радісний, веселий настрій? Чи з людиною у якої сумний настрій?
Звісно, з людиною в кого веселий настрій. Але, ж нічого не поробиш, і часто виникає поганий настрій. І сьогодні ми з Вами поговоримо про способи подолання поганого настрою та покращення його. Тому, тема нашого заняття Коли на душі негода.
Пропоную до Вашої уваги мультфільм. Дивіться уважно, і запамятовуйте поради, в кінці обговоримо з Вами мультфільм.
4. Перегляд мультфільму Корисні підказки “Коли на душі негода”
Діти, скажіть будь ласка, про які способи покращення настрою Ви дізнались щойно?
Добре, молодці, Ви уважно слухали та добре засвоїли матеріал. Зараз ми з Вами виконаємо пару завдань для покращення настрою. Перше це енергійний танець. Станьте будь ласка в коло. І виконуйте рухи за мною
5. Весела руханка “Hare Dance”, “Вверх і Вниз”.
Молодці, діти. Ну що настрій покращився? Добре. Сідайте на свої місця. Продовжимо наше заняття. Наступним етапом покращення настрою є створення листівки для товариша.
6. Арт — вправа “Арт - листівка для товариша”
Перед Вами заготовки вітальних листівок, будь ласка, прикрасьте Вашу листівку, можете написати приємні побажання Вашому товаришу. Можна малювати, клеїти, вирізати, робити будь, що з листівкою, аби вона тільки сподобалась Вашому товаришу. Отож, вперед до роботи.
7. Вправа “Пошта веселого настрою”
Діти, підпишіть будь ласка, кому ви хочете подарувати вашу листівку. І відправте поштою. Вихователь проходить з поштовою скринькою та збирає листівки. Потім діти отримують листівки один від одного.
8. Рефлексія
1. Що сподобалось найбільше на занятті? Згадуємо всі вправи які виконувались на протязі заняття.
2. Що сподобалось більше дарувати листівки чи отримувати?
3. Які поради щодо покращення настрою ви збережете в своїй скриньці знань?
9. Мій настрій
Діти, в кого який настрій в кінці заняття? Оберіть будь ласка емоцію
10. Ритуал прощання
Виконується та сама вправа що і на початку заняття. Оплески!!!