Конспект заняття ЛФК

Про матеріал
Тематичний модуль № 8 “Розум”. Мета: 1. Вчити комплекс “ Не стоїмо – виконуємо ” . 2. Розвивати увагу виконуючи комплекс «Слухай команду». 3. Повторити комплекс «Парне тренування». 4. Збагачувати руховий досвід для формування вміння дитини довільно управляти власними руховими діями.
Перегляд файлу

Урок №                                                                                              Вчитель: Матешук В.В.

Дата _______________________

Клас_______________________

Тематичний модуль  № 8 “Розум”.

Мета:

1. Вчити комплекс “ Не стоїмо – виконуємо ”  .

2. Розвивати  увагу виконуючи комплекс «Слухай команду».

3. Повторити комплекс «Парне тренування».

4. Збагачувати руховий досвід для формування вміння дитини довільно управляти власними руховими діями.

 

 

Зміст уроку

Дозу-вання

1.

Підготовча частина.

1. Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку.

2. Підготовчі вправи.

3. Вправи в русі (ходьбі) для профілактики плоскостопості

4. Загальнорозвивальні вправи.

 

12 хв.

2.

Основна частина.

Зв’язка № 4 “Слухай команду”.

1.“Реакція на цифру” Учні шикуються таким чином, щоб виконувати потім наступне завдання без додаткових маніпуляцій. Обумовлюються певні рухові дії як реакція на певні цифри. Наприклад, 1 – переступаємо вперед лівою ногою, 2 – те ж саме правою ногою, 3 – переступаємо назад лівою ногою, 4 – те ж саме правою ногою. Після чого педагог промовляє цифри вроздріб, учасники виконують відповідні рухові дії. Дії – цифри можуть змінюватися. 2. “Роби навпаки” Продовжуючи попередню гру, педагог називає певну дію, учасники повинні виконати протилежну. Наприклад: після команди “руки вгору” – опустити руки вниз

 

Комплекс  №2 “Комахи – Мурахі”.

1.“Коник- стрибунець” Сидячи, схрестити зігнуті у колінах ноги перед собою. Покласти одне коліно на інше. Випрямити спину, тягнутися догори. Стежити за тим, аби стопи лежали перед собою на гомілці та утворювали одну пряму лінію. Дихання вільне.

2.“Павучок” Сидячи ноги в сторони, зігнути їх у колінах. Долоні просунути під колінами, обхопити стопи із зовнішньої сторони. Видихаючи, нахилитися вперед. Намагатися торкнутися лобом підлоги.

3/ “Метелик полетів” Сидячи ноги нарізно, взятися руками за внутрішню сторону стоп. Випрямити обидві ноги догори, зберігаючи рівновагу. Дихання вільне.

 

Комплекс вправ №2-б. “Парне тренування” (без інвентарю, в парах). 1.“Золоті ворота” В. п.: стоячи у парах спинами один до одного, руки угору, триматися за руки. 1 – випад уперед правою ногою, прогнутися; 2 – В.п.;

3-4 – те саме, але лівою ногою.

2. “Привітання” В. п.: лежачи у парах на спині, коліна зігнуті, стопами затиснути один одного. Виконувати підйоми тулуба, намагаючись дотягнутися протилежними долонями один до одного.

3.“Міст бажань” В. п.: лежачи у парах на животі, триматися прямими руками один за одного. Одночасно піднімати та опускати руки та ноги.

4.“Підйомний кран” В. п.: у парах. Одна дитина лежить на спині та тримається руками за щиколотки партнера, який стоїть з витягнутими уперед руками. Виконувати підйоми прямих ніг, намагаючись дотягнутися до долонь партнера. За сигналом діти міняються у парах.

5.“Дружні пари” В. п.: стоячи у парах спинами один до одного, руками взятися під лікті у «замок». Виконувати одночасні присідання.

6.“Карусель” В. п.: стоячи спинами один до одного, триматися піднятими угору руками. Не відпускаючи рук, крутитися навколо себе ліворуч – праворуч.

 

Комплекс  №2 “Гарний настрій

1. “Вітрячок” В. п.: стоячи ноги нарізно. Повертати тулуб ліворуч-праворуч. Руки розслаблено рухаються за тулубом. За кожним поворотом тулуба збільшувати амплітуду рухів.

2. “Посмішка” В. п.: сидячи. Заплющити очі та посміхнутися. Утримувати посмішку на обличчі впродовж 15-20 секунд.

 

23 хв.

 

 

3.

Заключна частина.

 

Зв’язка № 4 “Не стоїмо – виконуємо!”.

1.“Рахуємо разом” В. п. – стоячи або сидячи. Закрити ніс пальцями та вголос полічити до 5. Те саме повторити з відкритим носом.

2.“Масаж шиї” В. п. – стоячи або сидячи. Почергове прогладжування шиї лівою - правою руками.

3.“Позіхання” В. п. – стоячи або сидячи. Позіхнути

 

 

Шикування. Підведення підсумків уроку.

 

 

5 хв.

 

docx
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку