Сценарій свята "Квест до Дня захисту дітей"

Про матеріал
Мета: Створити радісний настрій, викликати бажання виконати всі завдання і прийти до заповітної мети. Розвивати у дітей уміння за допомогою підказок визначати напрямок маршруту, розвивати координацію рухів, спритність, загальну моторику, логічне мислення, розмовну мову, продовжувати розвивати дружні взаємини, розгадування загадок, формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму; сприяти розвитку пізнавального інтересу. Ще один спосіб провести тематичну розвагу і засвоїти нові знання — застосувати форму музично-дидактичної казки.
Перегляд файлу

Квест до Дня захисту  дітей

         Мета:  Створити радісний настрій, викликати бажання виконати всі завдання і прийти до заповітної мети.  Розвивати у дітей уміння за допомогою підказок визначати напрямок маршруту, розвивати координацію рухів, спритність, загальну моторику, логічне мислення, розмовну мову, продовжувати розвивати дружні взаємини,  розгадування загадок,  формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму; сприяти розвитку пізнавального інтересу. Ще один спосіб провести тематичну розвагу і засвоїти нові знання — застосувати форму музично-дидактичної казки. 

Обладнання: карта подорожі, маршрутний лист, папір, олівці, ручки, крейда, обручі,  м’ячі волейбольні, тенісна ракетка і м’яч,

 

Хід квесту гри

Ведуча. Доброго дня  всім. Раді вітати вас на сьогоднішньому розважально-альтернативному квесті.  На оцій площі — таких гарних, життєрадісних, усміхнених. Маю надію, що такий настрій буде панувати весь день, адже причина дуже поважна: 1 червня у всьому світі відзначають Міжнародний День захисту дітей.

 

Дозвольте пояснити: квест – це спортивно-розважальна і інтелектуально-командна гра. Під час неї команди змагаються один з одним за перемогу та головний приз. Команди переміщаються від станції до станції  за визначеним маршрутом (карта подорожі) та виконують різноманітні завдання.

Ведуча. Ми сьогодні вітаємо всіх вас, наші малята, із Днем захисту дітей. День захисту дітей – яке чудове свято!

Усіх дітей Землі ми хочемо привітати.

Хай світить сонце всім, грайливий м’ячик скаче,

Від болю і образ нехай ніхто не плаче.

І наша пісенька нехай летить над краєм

Про те, що ми із святом всіх вітаємо.

Правила гри:

  1. Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
  2. Отримайте маршрутний лист.  Ви дізнаєтесь, яким маршрутом будете пересуватися.
  3. Рушаючи в подорож, не забувайте про правила вихованості та почуття такту до своїх суперників..
  4. Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесьдалі та перемагайте!
  5. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі.

Отже, пропоную розпочати. Мета команд – виконати всі завдання. І прийти першою. Після того як пройдете свій маршрут, то повертаєтесь до старту. Там віддаєте свій лист із балами вчителю (Додаток 2).

Станція «Юні казкарі»

Діти , чи любите ви казки Давайте пограємось у гру  «З  якої  казки»

  1. На городі виростала, сили набиралась,

А потім достигла, великою стала.

Став дід тоді всіх гукати:

Час нашу красуню рвати. (Ріпка).

  1. Хто тікав від діда й баби,

Не сидів він на вікні,

А зустрівся із зайченятком

Й ну співать йому пісні. (Колобок).

  1. Що за хатка є у лісі,

Вся ворушиться, дрижить,

Де не взявсь кабан біжить,

Тут і вовк іде й ведмідь,

І кожен в хатці хоче жить.

Що за дім такий лежить

І ворушиться й дрижить? (Рукавичка).

  1. Сидить півник на печі,

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає,

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,

В лисиці півника забрати. (Котик і півник).

  1. Знайшов Півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав. («Колосок»).

  1. Вигнав дід козу із хати,

Та й пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли.

Рак козу ту ущипнув,

Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»).

 

Станція «Загадкова»

А тепер у нас наступний конкурс «Відгадай загадки».

А людям на себе дивитися не велить. (Сонце).

  • Я завжди зі світлом дружний, якщо сонечко в вікні, 

Я від дзеркала, від калюжі пробігаю по стіні. (Сонячний промінь)

  • Блакитний хустку, червоний колобок, По хустці катається, людям усміхається. (Небо і сонце)
  • На зеленій тендітної ніжці Виріс кулька у доріжки.

Ветерочек прошурхотів І розвіяв цю кулю. (Кульбаба)

  • Що за диво-краса! Писані ворота, Показались на шляху. У них ні в'їхати, Ні увійти (Веселка)
  • Розпечена стріла Дуб звалила у села. (Блискавка)
  • Фарбоване коромисло Над річкою повисло. (Веселка)
  • Біля паркану я гуляла босоніж, й обшпарити зеленим окропом (кропива)
  • Я крапелька літа на тоненькій ніжці, Плетуть для мене Кузовков і лукошки. (суниця)
  • Піднялися ворота - всьому світу краса. (веселка)
  • Хто це такий садівник - Полив вишню і агрус, Полив сливу і квіти, Вимив трави і квіти (Дощ)

 

Станція «Математична»

Скласти цифри числа, коли вся Україна святкує День незалежності (24.08.1991=2+4+8+1+9+9+1=34=3+4=7)

       Скласти цифри числа, коли вся Україна святкує День Конституції (28.06.1998=2+8+6+1+9+9+6=43=4+3=7)

 

Станція «Мистецька»

Створити веселку з кольорових смужечок.

Станція «Болотяні купини»

 Щоб пройти до наступної станції вам треба подолати невеличке , але , як усім відомо, болото – досить небезпечний об’єкт для прогулянок. Ступати тут можна лише на купини – відносно стійкі і тверді островки ґрунту порослі травою.

Ваше завдання – пройти по купинах всією командою. Хто оступився вертається назад в кінець черги.

Станція «Спортивна»

На станції команда повинна виконати естафету. Діти шикуються один за одним, присідають та тримаючись один за одного проходять «гусаком» через обруч, потім кожен член команди пробігає з затиснутим між ніг м’ячем та передає його наступному учаснику, потім проносять тенісну ракетку з м’ячем на ньому по черзі намагаючись не впустити його. Після виконаного завдання діти отримують пазл.

Станція «Лабіринт»

 Відпочили. Тож продовжуємо нашу мандрівку! Перед вами лабіринт намальований крейдою по асфальтному покритті) він символізує невідому заплутану лісову стежку, іти по якій всій команді небезпечно. Тож спочатку її має пройти хтось найсміливіший з команди. Але все не так просто, це треба зробити  закритими очима! А команда буде підказувати шлях. Важливо не наступити на лінію, інакше доведеться починати все спочатку.

Завдання – одному представнику від команди пройти по лабіринту  зав’язиними очима , не заступивши за його межі, слухаючи підказки від товаришів.

 

Станція «Танцювальна»

(Звучить музика, один учасник показує рухи, всі інші мають виконувати рухи за ним).

Станція «Я люблю Україну»

   Від команди потрібно 2 учасника. Ваше завдання: один учасник тримає олівець пером до низу. Інший бере аркуш паперу. Вам потрібно написати "Я люблю Україну" проте не звичним способом. Один тримає олівець не подвижно, другий водить листком паперу по кінчику олівця так, щоб зробити напис "Я люблю Україну".

 

 Станція «Акторська»

Одному учаснику команди дається завдання – за допомогою пантоміми влучно і точно  відтворити вислів. Інші учасники повинні здогадатися що він показує.

1.Зобразіть ходу людини, якій тісне взуття.

2. Виконайте мімікою, ходою та звуками сполоханого кота.

3. Виконайте мімікою, ходою та звуками таку ситуацію: ви відкусили шматок яблука, а там черв’як.

4. Виконайте мімікою, ходою та звуками таку ситуацію: бабуся бачить, що її внук лізе по водостічній трубі 9-поверхового будинку.

5. Зобразіть ходу людини, яка щойно пообідала.

 

Закінчивши проходження квесту, діти повертаються до старту, де разом  керівником підраховують свої бали.

Після підрахунку балів кожної команди всі учасники квесту збираються на шкільному подвір’ї, щоб дізнатися, яка команда стала переможницею та отримати свої нагороди. 

 

Додаток 1

Команда_________________________

Початок часу ____________________

Закінчення часу   _________________

Назва станції

Бали

Підпис

Сума балів

  1.  

«Юні казкарі»

 

 

 

  1.  

«Загадкова»

 

 

  1.  

«Математична»

 

 

  1.  

«Мистецька»

 

 

  1.  

«Болотяні купини»

 

 

  1.  

«Спортивна»

 

 

  1.  

«Лабіринт»

 

 

  1.  

«Танцювальна»

 

 

  1.  

«Я люблю Україну»

 

 

  1.  

Станція «Акторська»

 

 

 

Додаток 2

 

Загальний протокол

 

№ п/п

Команда

Сума балів

Час

Місце

1

1 клас

 

 

 

2

2 клас

 

 

 

3

3 клас

 

 

 

4

4 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Voitiuk Mila
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гутів Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Слодзяк Люба
    Дякую, дуже цікавий іоригінальний сценарій!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
26560
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку