Конспект заняття ліплення «Ялинка»

Про матеріал
Мета: формувати уміння дітей виділяти ялинку серед дерев; -розрізняти протилежні за значенням слова (вгорі, внизу); -розрізняти ялинкові прикраси за зовнішнім виглядом; -вчити дітей створювати рельєфні зображення з солоного тіста, відщипувати шматочки жовтого, червоного, синього кольору, прикладати до тла і прикріплювати; -розвивати художнє, асоціативне мислення і фантазію. -виховувати естетичні почуття, акуратність.
Перегляд файлу

Тема: Виготовлення новорічних сувенірів « Ялинка»

Мета:

  • Формувати уміння дітей виділяти ялинку серед дерев;
  • Розрізняти протилежні за значенням слова (вгорі, внизу);
  • Розрізняти ялинкові прикраси за зовнішнім виглядом;
  • Вчити дітей створювати рельєфні зображення з солоного тіста, відщипувати шматочки жовтого, червоного, синього кольору, прикладати до тла і прикріплювати;
  • Розвивати  художнє, асоціативне мислення і фантазію.
  • Виховувати естетичні почуття, акуратність.

Матеріали та обладнання : Пластичне тісто, мука, вода,

щіточка, шаблон,  стеки, зразки готових виробів.

 

Тип уроку: Застосування вмінь та навичок

Методи навчання: Практична робота, розповідь.

 

                                  ХІД ЗАНЯТТЯ

 

І. Організаційна частина.

  • Перевірка наявності та готовності учнів до заняття.
  • Оголошення теми і мети заняття.

Актуалізація опорних знань учнів.

  • З чого готують солоне тісто?
  • Що необхідно зробити щоб приклеять шматочок тіста?
  • Перед розфарбуванням виробів ,що необхідно зробити?

ІІ. Теоретична частина.

 

Мов зелений їжачок,
Має безліч голочок.
Поспішає до оселі
В новорічні дні веселі. (Ялинка)

 

У святковій залі
Стоїть як картинка,
Весела, зелена,
Красуня -…(Ялинка)

 

Тема нашого заняття: «Ліплення Ялинки».

Такий виріб відноситься до плескатих прикрас, який виготовляється за допомогою шаблона. Така прикраса з тіста популярна в якості подарунка. Для того, щоб виготовити ялинку, необхідно підготовити основу. А саму ялинку будемо виготовляти з солоного тіста, по завершенню ліплення ялинки ви її прикрасите.

 Отже діти ви дізнались тему заняття а зараз розглянемо які необхідні нам матеріали та інструменти.

ІІІ. Практична  частина.

1.Техніка безпеки на занятті.

Перед початком роботи пригадайте техніку безпеки та організацію робочого місця:

  • Дотримуватись порядку на робочому місці.
  • Працювати тільки за столом.
  • Тісто не можна їсти.
  • Бути охайним ,не забруднювати свій одяг та свого товариша.
  • Не можна з тістом ходити по класу.
  • Після роботи з пластичним тістом ,необхідно  прибрати своє робоче місце та вимити руки.

2.Робота над виготовленням Ялинки.

Учні за показом керівника та готовими зразками виконують роботу, ліплення ялинки.

Дидактична гра «Новорічна ялинка»

 Педагог просить дітей відповісти на питання, підібравши до іменників потрібні прикметники:
Новорічна ялинка яка? (Блискуча, святкова, пухнаста, жива, штучна, ошатна, колючий, зелена, струнка, велика, маленька, свіжа, гілляста, пахуча)
Що робить для нас новорічна ялинка? (Сяє, світиться, блищить, варто, пахне)
Як з’являється святкова ялинка в будинку або у школі? (Її купили, зрубали, принесли, поставили, встановили, прикрасили)

Зимові свята.

Пригадайте свята, які відбуваються на протязі зимового періоду?

(день Святого Миколая, Новий рік, колядування, щедрування, засівання, старий Новий рік, Водохрещення).

Розкажіть,   що ви знаєте про них.

 

3.Фізкультхвилинка.

Відео фізкульт -хвилинка «Ялинка»

 

Ялинка.

Наша ялинка велика (круговий рух руками),
Наша ялинка висока (встати на носочки),
Вище мами і вище папи (присісти і встати на носочки),
Дістає до стелі (потягнутися).
Будемо весело танцювати. Ех, ех, ех!
Будемо пісні співати. Ля-ля-ля!
Щоб ялинка захотіла в гості до нас прийти!

 

4.Робота над виготовленням ялиночки .

ІV. Підсумок заняття

Діти! Що нового ви дізнались на занятті?

  • Аналіз результатів роботи.
  • Оцінювання виконаних робіт.
  • Прибирання робочих місць.

 

V.  Домашнє завдання.

Підготуватись до наступного заняття: принести необхідні інструменти та матеріали.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шв Татьяна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лукащук Наталія Іванівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
3298
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку