Тема: Виготовлення новорічних сувенірів « Ялинка»
Мета:
Матеріали та обладнання : Пластичне тісто, мука, вода,
щіточка, шаблон, стеки, зразки готових виробів.
Тип уроку: Застосування вмінь та навичок
Методи навчання: Практична робота, розповідь.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І. Організаційна частина.
Актуалізація опорних знань учнів.
ІІ. Теоретична частина.
Мов зелений їжачок,
Має безліч голочок.
Поспішає до оселі
В новорічні дні веселі. (Ялинка)
У святковій залі
Стоїть як картинка,
Весела, зелена,
Красуня -…(Ялинка)
Тема нашого заняття: «Ліплення Ялинки».
Такий виріб відноситься до плескатих прикрас, який виготовляється за допомогою шаблона. Така прикраса з тіста популярна в якості подарунка. Для того, щоб виготовити ялинку, необхідно підготовити основу. А саму ялинку будемо виготовляти з солоного тіста, по завершенню ліплення ялинки ви її прикрасите.
Отже діти ви дізнались тему заняття а зараз розглянемо які необхідні нам матеріали та інструменти.
ІІІ. Практична частина.
1.Техніка безпеки на занятті.
Перед початком роботи пригадайте техніку безпеки та організацію робочого місця:
2.Робота над виготовленням Ялинки.
Учні за показом керівника та готовими зразками виконують роботу, ліплення ялинки.
Дидактична гра «Новорічна ялинка»
Педагог просить дітей відповісти на питання, підібравши до іменників потрібні прикметники:
Новорічна ялинка яка? (Блискуча, святкова, пухнаста, жива, штучна, ошатна, колючий, зелена, струнка, велика, маленька, свіжа, гілляста, пахуча)
Що робить для нас новорічна ялинка? (Сяє, світиться, блищить, варто, пахне)
Як з’являється святкова ялинка в будинку або у школі? (Її купили, зрубали, принесли, поставили, встановили, прикрасили)
Зимові свята.
Пригадайте свята, які відбуваються на протязі зимового періоду?
(день Святого Миколая, Новий рік, колядування, щедрування, засівання, старий Новий рік, Водохрещення).
Розкажіть, що ви знаєте про них.
3.Фізкультхвилинка.
Відео фізкульт -хвилинка «Ялинка»
Ялинка.
Наша ялинка велика (круговий рух руками),
Наша ялинка висока (встати на носочки),
Вище мами і вище папи (присісти і встати на носочки),
Дістає до стелі (потягнутися).
Будемо весело танцювати. Ех, ех, ех!
Будемо пісні співати. Ля-ля-ля!
Щоб ялинка захотіла в гості до нас прийти!
4.Робота над виготовленням ялиночки .
ІV. Підсумок заняття
Діти! Що нового ви дізнались на занятті?
V. Домашнє завдання.
Підготуватись до наступного заняття: принести необхідні інструменти та матеріали.