Конспект заняття : « Майстер – шеф»

Про матеріал
Корекційно-навчальні: активізація, уточнення та збагачення словникового запасу за темою: «Посуд», «Продукти харчування» удосконалювати граматичний лад мовлення; спонукання дітей до активного та виразного мовлення; виховання уваги до зверненого мовлення; прищеплювання навичок пояснювального мовлення; формування простих та поширених речень за допомогою запитань до малюнків; спонукати вживати у власному мовленні різні за метою висловлювання та інтонацією речення; поповнення словника прикметниками, прислівниками, дієсловами; виховувати вміння узгоджувати іменники з дієсловами, прикметниками, прийменниками; закріпити поняття «один-багато»,
Перегляд файлу

                                                       « Майстер – шеф»

 

Лексичні теми: «Посуд», «Продукти харчування» .

Корекційно-навчальні: активізація, уточнення та збагачення словникового запасу за темою: «Посуд», «Продукти харчування»  удосконалювати граматичний лад мовлення; спонукання дітей до активного та виразного мовлення; виховання уваги до зверненого мовлення; прищеплювання навичок пояснювального мовлення; формування простих та поширених речень за допомогою запитань до малюнків; спонукати вживати у власному мовленні різні за метою висловлювання та інтонацією речення; поповнення словника прикметниками, прислівниками, дієсловами; виховувати вміння узгоджувати іменники з дієсловами, прикметниками, прийменниками; закріпити поняття «один-багато»,

Корекційно-розвивальні: розвиток артикуляційної, дрібної та загальної моторики; координація мовлення з рухами творчого уявлення; мімічної мускулатури, темпорітмічної сторони мовлення; розвиток зорового та слухового сприйняття і уваги, тактильного сприйняття; розвиток логічного мислення під час відгадування загадок; розвиток психічних та фонематичних процесів; розвиток зорово-просторового сприймання, уявлення; зорового контролю; формування.

Корекційно-виховні: формування навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, самостійності; вміння працювати з дидактичним матеріалом, розвивати бажання та інтерес розповідати за власним бажанням; виховання творчої активності та вміння уважно слухати один одного.

Обладнання: малюнки різних видів посуду; іграшковий посуд, обладнання для розвитку предмети столового посуду для сервіровки столу, м’яч.

                                                               

                                                                      Хід заняття

І. Організаційний момент.

Всі на мене подивіться

І привітно посміхніться

Поверніться до гостей

Привітайтесь : «Добрий день!»

Заняття сьогодні незвичайне,

Наче шоу кулінарне.

Пропоную позмагатись

І знання всім показати.

На «Майстер-шеф» запрошую вас , діти!

Готові ви? Тож починаєм миттю!

 

                                                                                               

ІІ. Основна частина.

Шановні учасники, сьогодні ми з вами будемо кухарами. Я буду головним кухаром.

Діти, скажіть мені будь ласка,  де працює кухар? (на кухні кафе, ресторану, школи, дитячого садка)

А ви знаєте, як називають головного кухара? Так шеф - кухарем .

Щоб стати шеф - кухарем, яким   потрібно бути? (працьовитим, вправним, кмітливим)                                                                                              

З яким настроєм треба готувати? (з чудовим, гарним, прекрасним)

 

Молодці. І ось наш перший конкурс : «Щоб складно працювати, треба кухню обладнати»

Для цього завдання вам необхідно кухонне обладнання назвати,

Про дію його розказати.

Дидактична гра «Що робить?»

Кавоварка – варить каву

Соковижималка – вичавлює сік

Хліборізка – ріже хліб

Тістомішалка – місить тісто

Посудомийка – миє посуд

Пароварка – варить на пару

Соковарка – варить сік

Самовар – варить сам

М’ясорубка – рубить м’ясо

Овочерізка – ріже овочі

 

Для наступного завдання  нам потрібно пригадати всі види посуду.

Дидактична гра : «Назви одним словом»

Каструля, сковорода, чайник, ополоник. Де знаходиться цей посуд? (на кухні), і як він називається  кухонний

Стакан, тарілка, ложка, ніж, виделка. Де лежить цей посуд? (на столі),і як він називається   столовий

Чашка, блюдце, цукорниця. Що ми з нього робимо? (п ємо чай) , і як він називається  чайний

 

Молодці. Для приготування їжі нам знадобиться багато посуду.

Давайте пограємо в гру «Один – багато» (гра з м’ячем)

Ложка – ложки

Тарілка – тарілки

Ніж – ножі

Чашка – чашки

Каструля – каструлі

Стакан – стакани

Виделка - виделки

Молодці, і з цим завданням впоралися.

Діти, для того щоб почати готувати нам потрібно купити продукти у супермаркеті. Які супермаркети є в нашому місті? (АТБ, Варус, Брусничка). А який супермаркет знаходиться найблищє до нашого дитячого садочка? (АТБ).  Давайте в ньому і купимо продукти.

Музична фіз. хвилинка: «Ліво - право»

Ось ми і в супермаркеті , подивіться уважно на продукти харчування, робітники супермаркету  тут щось наплутали. Скажіть мені що саме?

                                                                                            

Дидактична гра : «Знайди зайве»

Давайте наведемо тут лад. І все правильно розложимо.

Перегляньте картинки з продуктами і знайдіть зайвий.

Молодці.

 

Продукти ми з вами купили.

Тепер я точно знаю, що ви готові приступити

до найголовнішого завдання – приготування обіду.                                                                                              

Дид. гра: «Приготуй обід»

Діти, що готують на обід? (борщ, кашу, компот)

Давайте зваримо борщ, а щоб дізнатися які овочі нам потрібні, відгадайте загадки:

 

Печуть  мене, смажать  і варять,
Їдять мене і дуже хвалять.
(Картопля)

 

Сидить дівчина в коморі,

А коса її на дворі.

(Морква)

 

Сидить дід, у сто шуб одітий.

Хто його роздягає, той сльози проливає.

(Цибуля)

 

Зелений чуб, червоний бік.

Смачний із нього чавлять сік.

(Помідор)

 

В нас є картопля, морква, цибуля, помідор, а яких ще овочів нам потрібні? (буряк, капуста)

Смачний борщ ми зварили.

 

А тепер нам потрібно зварити гречану  кашу. Подивіться які в нас є чарівні мішечки, в них нам потрібно знайти гречку.

Дидактична гра : «Смачна каша»

Гречка – гречана каша

Горох – горохова каша

Рис – рисова каша

Манка – манна каша

Молодці, дуже смачна кашу  зварили.

 

Ой подивіться, ще одна пуста каструля, що ми в ній зваримо? Так компот.

Дидактична гра : «Компот»

З вишні – вишневий

З груші – грушевий

З яблук – яблучний

З малини – малиновий

З полуниці – полуничний

З персика – персиковий

Молодці, який смачний обід в нас буде. Ви дуже гарно працювали, пропоную трошки відпочити.      

                                                                                          

Пісенька з рухами «Помічники»

Нумо тісто, будь слухняним, (погрожують пальчиком)

Ми сюрприз готуємо самі, (руки в боки, похитуються)

Для матусі і бабусі (відводять вбік почергово праву і ліву руки)

Пиріжки пекти навчуся. (жест долоньками – «печуть»)

(місять тісто, на повторення повільним жестом витирають піт з чола)

Нумо, скалка, будь слухняна…

(удають, ніби розкатують тісто скалкою)

Ми сюрприз готуємо самі, (руки в боки, похитуються)

Для матусі і бабусі (відводять вбік почергово праву і ліву руки)

Пиріжки пекти навчуся. (жест долоньками – «печуть»)

 

Нумо, цукор, будь слухняним…

(«посипають» пальчиками)

Ми сюрприз готуємо самі, (руки в боки, похитуються)

Для матусі і бабусі (відводять вбік почергово праву і ліву руки)

Пиріжки пекти навчуся. (жест долоньками – «печуть»)

 

Нумо, пічка, будь слухняна…

(дві руки одночасно вперед, долоньками вгору – ставимо противень у піч)

Ми сюрприз готуємо самі, (руки в боки, похитуються)

Для матусі і бабусі (відводять вбік почергово праву і ліву руки)

Пиріжки пекти навчуся. (жест долоньками – «печуть»)

 

 Обід ми з вами зварили. Тепер нам потрібно накрити на стіл.

Дид. гра : «Сервіровка стола»

Подивіться який гарний посуд.

Діти, беремо серветку. Кладемо її на стіл. На серветку по середині ставимо мілку тарілку.

На мілку тарілку ставимо глибоку тарілку.

З права кладемо ложку, а з ліва виделку.

Перед тарілками ставимо чашку.

Подивіться, як гарно ми за сервірували стіл.

Діти, які страви ми накладаємо в глибоку тарілку?

А які страви ми накладаємо в мілку тарілку?

Що ми наливаємо в чашку?

А тепер давайте покажемо нашим гостям, що з посуду можна не тільки їсти, але можна на ньому і грати.

Гра: «Оркестр».

                                                                                                

 

 

 

 

                                                                                                       

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
1483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку