Конспект заняття " Мої друзі"

Про матеріал
Дана розробка призначена для вихователів середніх груп. Метою заняття є закріпити поняття «друг», «дружити»; закріпити вміння давати оцінку поняттям «друг», «дружити», діям та вчинкам своїм, однолітків; виявити знання прислів’я про дружбу; виявити знання про особливості життя свійських тварин, особливо кішку; удосконалювати мовленнєві навички
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття  для дітей середньої групи «Мої друзі»

Мета:

  • закріпити поняття «друг», «дружити»;
  • закріпити вміння давати оцінку поняттям «друг», «дружити», діям та вчинкам своїм, однолітків;
  • виявити знання прислів’я про дружбу;
  • виявити знання про особливості життя свійських тварин, особливо кішку;
  • удосконалювати мовленнєві навички;
  • виявити знання цифр від 1 до 5,  геометричних фігур;
  • виявити вміння співвідносити кількість та цифру, порівнювати фігури за формою та розмірами;
  • виявити вміння орієнтуватися на папері;
  • вдосконалювати навички роботи з кольоровими олівцями;
  • розвивати здатність мислити, аналізувати, робити висновки;
  • виховувати здатність налагоджувати дружні стосунки з однолітками, бажання піклуватися про тварин.

Матеріал: чарівні окуляри, іграшка кішка, набор цифр, ватні диски,  папір, кольорові олівці, папір.

Хід:

Діти, станьмо та привітаймося:

Стали дружно всі до кола,

Я  і ти, ти і я,

Не сумуємо ніколи,

Ми – одна сімя

І у ні не тільки я –

Донечки,синочки.

Діти, подивіться, що я вам принесла – окуляри. Це окуляри не прості, а чарівні. Той, хто надіне ці окуляри, буде бачити тільки гарні якості у інших дітей.

Ось зараз одіну їх першою. Які ви гарні, розумні та дружні. А тепер ви будете одягати окуляри та розповідати про те, яким ви бачите свого сусіда.

Дидактична гра «Чарівні окуляри»

(діти по черзі прикладають окуляри до очей і називають гарні  риси або якості сусіда)

Діти, а давайте з вами разом поміркуємо, що ж таке «дружба» та кого можна назвати «другом»?

Запитання – міркування

  • кого ми називаємо другом?
  • хто може бути другом?
  • що допомагає тобі зрозуміти, що це твій друг?
  • чи відрізняється зовні той, кого ми називаємо другом?
  • кого називаємо «справжнім другом»?
  • чи є в тебе справжній друг?
  • яким би кольором ти б намалював свого друга, якби у тебе було б всього 3 кольору: чорний, білий, рожевий?
  • які прислів’я про дружбу знаєш?
  • поясни, як розумієш прислів’я:
  • людина без друзів, що їжа без солі; як прийде туга, так пізнаєш друга; людина без друзів, що дерево без коріння; дерево міцне корінням, а людина друзями; дружба – велика сила; дружба – найбільший скарб;в лиху годину пізнаємо вірну людину; річ краще нова, а дружба – стара; не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже.

Діти, а хто, крім людини, може бути для нас другом? (тварини)

(чути нявкання кішки)

Ой, сьогодні  до нас завітала киця Мурка. Давайте  для початку її розважимо.

Фіззхвилинка «Киця» (стоячи на чотирьох)

Помилуємось ми трішки,

Як ступає тихо кішка,

Ледве чути - тук – тук – тук,

Хвостик круте – чук – чук – чук.

Добру кішку ми зустріли – м’яв – м’яв,

Ось розсердилась вона!

А тут мишка пробігала,

Усміхалась їй вона.

Пропоную тепер  розповісти про кішку, що про неї знаємо.

Бліц – опитування «Кішка»

  • кішка – це хто?
  • дика чи свійська, поясни?
  • якого кольору?
  • якого ще кольору бувають?
  • яка тваринка на дотик?
  • чим вкрито тіло кішки?
  • кішка яка?
  • як грається кішка?
  • що любить їсти?
  • який у кішки  буває настрій?
  • як би в тебе була кішка, як би ти її назвав?
  • Кішка може бути другом, поясни?

Кішка, як справжній друг,  поспішала до нас з подарунком.  Ось цікавий конверт, а в ньому ігри, пограємо?

Дидактична гра «Кількість предметів відповідно до цифри»

(зібрати сніжки – ватні диски – відповідно до цифри, яку отримали дитина)

Дидактична гра «Теплі рукавички»

(під музику діти бігають навколо площинних зображень рукавичок, після закінчення музики обирають рукавичку і шукають до неї пару відповідно кольору, розміру та форми фігури, що зображена на рукавичці)

Завдання «Намалюй мене та допоможи мені»

(діти малюють зображення кішки, потім виконують завдання:

  • намалювати над кицею сонечко;
  • намалювати перед кицею мисочку;
  • намалювати справа від киці килимок;
  • намалювати зліва від  киці кущик.

Після закінчення вказівок вихователя діти розфарбовують зображення)

Пропоную  подарувати портрети і придумати прізвисько кішці.

Стали знову ми у коло,

Стільки друзів глянь навколо.

Попрощатись не забудемо,

Дружно гратися ми будемо!

До побачення, киця! Діти, ви молодці, я бачу, що ви можете бути справжніми друзями!

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
9653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку