ПРОЕКТ ГРУПИ РАННЬОГО ВІКУ «ЧИСТОТА – ЗАЛОГ ЗДОРОВ’Я»
Освітня:
- формування культурно - гігієнічні дії з метою тримати своє тіло в чистоті;
- привчати стежити за чистотою та охайністю зовнішнього вигляду;
- формувати культуру поведінки за столом;
- привчати дітей їсти самостійно та акуратно, користуватися серветкою;
- дякувати за їжу;
Розвивальна:
- розвивати самостійність;
- розвивати почуття відповідальності за певні вчинки та дії;
- виховувати позитивне ставлення до різних процедур.
Соціалізуюча:
- застосовувати особистий досвід під час роботи над проектом;
- створити умови для реалізації пізнавальної і соціальної активності дітей.
Характеристика проекту:
- за тривалістю: довготривалий, на 5 місяців;
- за кількістю учасників: колективний;
- за характером контактів: у межах групи.
Учасники проекту: діти, батьки, вихователі.
Форми роботи з дітьми:
Робота з батьками:
1. Виготовлення ширми - інформації: «У здоровому тілі – здоровий дух».
2. Консультації для батьків на тему: «Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей раннього віку».
3. Бесіда на тему: « Корисні та шкідливі звички у дітей».
4. Обмін досвідом батьків: «Культурно-гігієнічні навички у сім‘ї».
5. Консультація на тему: «Культура та гігієна харчування вдома»
6. Анкетування батьків.
7. Випуск тематичних бюлетенів.
ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАНЯ РОБОТИ ЗА ПРОЕКТОМ.
ГРУДЕНЬ
1. Цільова прогулянка приміщенням групи.
2. Спостереження за роботою помічника вихователя.
3. Заняття: Бесіда-розповідь: «Чисте тіло – нам приємно».
4.Дидактична гра «Допоможемо Катрусі зібратися на прогулянку».
5.Читання вірша П.Воронька «Доня хоче спати». Дидактична гра «Покладемо ляльку спати»
СІЧЕНЬ
1.Дидактична гра «Що треба зробити ляльці Катрусі перед тим, як іти на прогулянку?»
2.Гра - заняття «Добре руки я помию».
Матеріал: (мило, рушник, миска з водою).
3.Вправи «Ми їмо» та «В гостях у ложечки».
4.Настільний театр: «Лялька Катя в гості прийшла».
5.Дидактична гра «Виперемо і випрасуємо постільну білизну для Каті».
ЛЮТИЙ
1.Пошуково-дослідницька діяльність: «Для чого потрібна зубна щіточка і зубна паста»
2.Читання потішки «Водичко, водичко, помий моє личко»
3.Ігрова вправа «Лялька Катруся чистить зубки»
4.Розповідь казки « Про хлопчика, який не вмів вмиватися».
5.Розгляд дидактичних картинок «Хлопчик миє руки».
Пізнавальна діяльність
1.Дидактична гра «Покажемо Ведмедику як треба вмиватися»
2.Заняття: «Купання Оленки».
Мета: закріпити назви частин тіла, навички купання; дати знання про значення купання для здоров‘я людини; уточнити назву одягу; розвивати дрібну моторику рук, зв‘язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до свого тіла.
3.Заняття: «Ознайомимося з нашим тілом»
Матеріал: лялька Дмитрик – « Малючок- голячок»
4.Гра-заняття «Ведмедик Мишутка прийшов подивитися, чи є у діток носові хустинки». Хоровод «Наші діти в колі стоять, а в карманчиках носові хустки лежать».
5.Гра - інсценівка «Одягаємо Мишка на прогулянку».
Ігрова ситуація
1.Гра «Плещемо в долоньки».
2.Ігрова ситуація «Треба чистити зуби»».
3.Дидактична гра «Лялька Таня у нас в гостях».
4.Ігрова ситуація « Треба митися»
5. Дидактична вправа «Познайомимося з дзеркальцем та гребінцем».
6.Творча гра: «Ми в дитячому садочку».