20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Конспект заняття на тему "Дружба"

Про матеріал
Мета. Розкрити значення дружби в житті людини; навчити дітей правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати; виховувати почуття дружби, колективізму. Обладнання. Картинки до кросворду ,картина та предмети для її доповнення, мультфільм про дружбу, відео з фізкультхвилинкою.
Перегляд файлу

Тема. Дружба

Мета. Розкрити значення дружби в житті людини; навчити дітей правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати;    виховувати    почуття дружби, колективізму.

Обладнання. Картинки до кросворду ,картина та предмети для її доповнення, мультфільм про дружбу, відео з фізкультхвилинкою.

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

  1. Повідомлення теми заняття.
  • Сідайте діти. Сьогодні ми з вами поговоримо на дуже важливу для кожної людини тему. Але, для того, щоб зрозуміти, про що ж ми будемо розмовляти, пропоную відгадати кросворд ( на екрані з’являються запитання до кросворду і картинки – відгадки).

Дзвінок

Портфель

Гумка

Книжка

Альбом

Ручка

  • Що сповіщує про початок уроку?
  • У чому всі діти носять шкільне приладдя до школи?
  • Якщо написати олівцем і допустити помилку, то можна з легкістю виправити за допомогою цієї речі.
  • Що ми використовуємо на уроці, щоб отримати нові знання?
  • У ньому діти малюють на уроці образотворчого мистецтва.
  • За допомогою неї у зошиті з’являються написи.
  • Подивіться уважно на виділену колонку. Яке ж слово ми утворили? (Дружба). Правильно діти. Тож темою сьогоднішнього нашого заняття є Дружба.
  1. Бесіда з учнями.
  • Скажіть мені, будь ласка, а що ж таке дружба?(Діти наводять свої приклади)
  • Подивіться на дошку. От яке визначення має слово дружба.

Дружба —- взаємовідносини між людьми, засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах і захопленнях. Найголовніше в дружбі – це довіра і взаємодопомога. Друг завжди прийде на допомогу та ніколи не підведе.

  • Всі ви маєте багато друзів. А дайте відповідь ось на яке запитання. Чи потрібно дружити зі своїми однокласниками? Та чому? (Відповіді дітей)
  • Дійсно. Всі ви – це один колектив, у якому має панувати доброта, повага, допомога, спільна праця. А все це і є дружбою.
  1. Показ мультфільму про дружбу та його обговорення.
  • Пропоную вам подивитися казку .(На екрані казка про дружбу)
  • Чи були герої казки від самого початку друзями? (Ні)
  • А чому? (Бо справжні друзі ніколи не з’ясовують, хто кращий чи головніший)
  • Скажіть будь ласка, а на кого ж схожі олівці у казці?( На однокласників)
  • Правильно, вони схожі на вас, на однокласників. І ви так само маєте злагоджено працювати, допомагати один одному, не сваритися. Одним словом, маєте дружити.
  • Який же висновок можемо зробити, переглянувши цю казку? Як не повинні поводитись друзі? А що, навпаки, мають робити?(Відповіді дітей)
  1. Фізкультхвилинка.
  • Пропоную трохи перепочити та порухатись під веселу пісню про дружбу. (На екрані відео – фізкультхвилинка )
  1. Інсценування віршів та обговорення.
  • Діти нашого класу підготували невеличке інсценування. Подивіться уважно і зробіть висновок.

Сценка (3 учні)

Другокласниця Людмила

вранці мамі заявила:

— Все, до школи я не йду,

я не стерплю цю біду.

Щастя скінчено моє,

адже в Рити джинси є.

І тепер зі мною Рита

Відмовляється дружити.

Мама: Ви ж були найкращі друзі.

  • Так, але сказала Рита,

Поки буду я ходити

Не у джинсах, а в спідниці,

Їй не хочеться дивиться,

Мамо, дружбу виручай,

Джинси і мені придбай. —

Мама спершу подивилась

На похнюплену Людмилу.

Потім мовила: —  Діла!

Ви ж справжні подруги! — й пішла.

Тепер скажіть і ви мені:

— Це справжні подруги чи ні?

  • Тож, скажіть, чи справжня це дружба у дівчаток була? (Відповіді дітей)
  • Звичайно ,що ні! Справжні друзі ніколи так себе не поводять.
  1. Підсумок заняття.
  • Ми з’ясовували з вами на протязі всього зняття, яким же має бути справжній друг. І тепер пропоную вам, так само, як у казці, яку ми дивилися, намалювати справжню картину дружби. Але вона безбарвна, сіра. Пропоную розмалювати її.
  • Подивіться, яка ж гарна картина дружби в нас вийшла. Подобається вам?
  • Я сподіваюся, що ми з вами завжди будемо одним дружнім колективом, у якому всі шанують один одного, допомагають. Пропоную кожен новий день у школі розпочинати з девізу «Один за всіх, і всі за одного!»

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 березня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку