Конспект заняття на тему "Дружба"

Про матеріал
Мета. Розкрити значення дружби в житті людини; навчити дітей правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати; виховувати почуття дружби, колективізму. Обладнання. Картинки до кросворду ,картина та предмети для її доповнення, мультфільм про дружбу, відео з фізкультхвилинкою.
Перегляд файлу

Тема. Дружба

Мета. Розкрити значення дружби в житті людини; навчити дітей правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати;    виховувати    почуття дружби, колективізму.

Обладнання. Картинки до кросворду ,картина та предмети для її доповнення, мультфільм про дружбу, відео з фізкультхвилинкою.

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

  1. Повідомлення теми заняття.
  • Сідайте діти. Сьогодні ми з вами поговоримо на дуже важливу для кожної людини тему. Але, для того, щоб зрозуміти, про що ж ми будемо розмовляти, пропоную відгадати кросворд ( на екрані з’являються запитання до кросворду і картинки – відгадки).

Дзвінок

Портфель

Гумка

Книжка

Альбом

Ручка

  • Що сповіщує про початок уроку?
  • У чому всі діти носять шкільне приладдя до школи?
  • Якщо написати олівцем і допустити помилку, то можна з легкістю виправити за допомогою цієї речі.
  • Що ми використовуємо на уроці, щоб отримати нові знання?
  • У ньому діти малюють на уроці образотворчого мистецтва.
  • За допомогою неї у зошиті з’являються написи.
  • Подивіться уважно на виділену колонку. Яке ж слово ми утворили? (Дружба). Правильно діти. Тож темою сьогоднішнього нашого заняття є Дружба.
  1. Бесіда з учнями.
  • Скажіть мені, будь ласка, а що ж таке дружба?(Діти наводять свої приклади)
  • Подивіться на дошку. От яке визначення має слово дружба.

Дружба —- взаємовідносини між людьми, засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах і захопленнях. Найголовніше в дружбі – це довіра і взаємодопомога. Друг завжди прийде на допомогу та ніколи не підведе.

  • Всі ви маєте багато друзів. А дайте відповідь ось на яке запитання. Чи потрібно дружити зі своїми однокласниками? Та чому? (Відповіді дітей)
  • Дійсно. Всі ви – це один колектив, у якому має панувати доброта, повага, допомога, спільна праця. А все це і є дружбою.
  1. Показ мультфільму про дружбу та його обговорення.
  • Пропоную вам подивитися казку .(На екрані казка про дружбу)
  • Чи були герої казки від самого початку друзями? (Ні)
  • А чому? (Бо справжні друзі ніколи не з’ясовують, хто кращий чи головніший)
  • Скажіть будь ласка, а на кого ж схожі олівці у казці?( На однокласників)
  • Правильно, вони схожі на вас, на однокласників. І ви так само маєте злагоджено працювати, допомагати один одному, не сваритися. Одним словом, маєте дружити.
  • Який же висновок можемо зробити, переглянувши цю казку? Як не повинні поводитись друзі? А що, навпаки, мають робити?(Відповіді дітей)
  1. Фізкультхвилинка.
  • Пропоную трохи перепочити та порухатись під веселу пісню про дружбу. (На екрані відео – фізкультхвилинка )
  1. Інсценування віршів та обговорення.
  • Діти нашого класу підготували невеличке інсценування. Подивіться уважно і зробіть висновок.

Сценка (3 учні)

Другокласниця Людмила

вранці мамі заявила:

— Все, до школи я не йду,

я не стерплю цю біду.

Щастя скінчено моє,

адже в Рити джинси є.

І тепер зі мною Рита

Відмовляється дружити.

Мама: Ви ж були найкращі друзі.

  • Так, але сказала Рита,

Поки буду я ходити

Не у джинсах, а в спідниці,

Їй не хочеться дивиться,

Мамо, дружбу виручай,

Джинси і мені придбай. —

Мама спершу подивилась

На похнюплену Людмилу.

Потім мовила: —  Діла!

Ви ж справжні подруги! — й пішла.

Тепер скажіть і ви мені:

— Це справжні подруги чи ні?

  • Тож, скажіть, чи справжня це дружба у дівчаток була? (Відповіді дітей)
  • Звичайно ,що ні! Справжні друзі ніколи так себе не поводять.
  1. Підсумок заняття.
  • Ми з’ясовували з вами на протязі всього зняття, яким же має бути справжній друг. І тепер пропоную вам, так само, як у казці, яку ми дивилися, намалювати справжню картину дружби. Але вона безбарвна, сіра. Пропоную розмалювати її.
  • Подивіться, яка ж гарна картина дружби в нас вийшла. Подобається вам?
  • Я сподіваюся, що ми з вами завжди будемо одним дружнім колективом, у якому всі шанують один одного, допомагають. Пропоную кожен новий день у школі розпочинати з девізу «Один за всіх, і всі за одного!»

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 березня 2019
Переглядів
3592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку