Конспект заняття "Осіння подорож"

Про матеріал
Мета: удосконалювати уміння дітей уважно слухати завдання дорослого та послідовно виконувати. Розвивати фонематичний слух, ознайомити з особливостями вживання прийменників у; в; зі; із; удосконалювати монологічне мовлення. Закріпити знання віршів, приказок, загадок. Учити логічному мисленню, умінню робити висновки. Виховувати доброзичливе та дбайливе ставлення до природи та її мешканців
Перегляд файлу

«Осіння подрож»

Мета: удосконалювати уміння дітей уважно слухати завдання дорослого та послідовно виконувати. Розвивати фонематичний слух, ознайомити з особливостями вживання прийменників у; в; зі; із; удосконалювати монологічне мовлення. Закріпити знання віршів, приказок, загадок. Учити логічному мисленню, умінню робити висновки. Виховувати доброзичливе та дбайливе ставлення до природи та її мешканців.

Хід заняття:

Вихователь: Ми одержали листа із лісу від Осені. Вона нас запрошує на прогулянку до лісу. Щось нас ніхто не зустрічає. Де ж наша Осінь-Чарівниця? Адже ж вона нам писала, що буде рада нас зустріти у лісі, з сонечком пограємо, відпочинемо, ягід назбираємо. Обіцяла розказати новві лісові казки. Давайте її покличемо.

(Діти кличуть Осінь)

Осінь: Ой, вже й діти прийшли, а у нас в лісі буда. Чорна хмара зовсім закрила сонце. Тварини не можуть потрапити додому.

Вихователь: Дітки заспівають закличку і, можливо, сонечко вийде.  Давайте спробуємо.

(Діти співають закличку, сонце не виходить)

Осінь: І вітру щось немає сьогодні. Давайте ми подуємо замість нього.

(Гра з султанчиками)

Осінь: Діти, підемо зі мною до хмари, будемо просити її відпустити сонечко.

(Вживання «чарівних» слів)

Хмара: Можливо я і відкрию вам сонечко, але вам потрібно виконати мої завдання. Перше завдання-вкажіть тваринкам стежки до своєї хатинки.

Дидактична гра «Хто де живе»

(Хмара трохи відкриває сонце)

Хмара: Друге завдання. Хочу почути від вас віршики, прислів’я, загадки про осінь.

(Діти по черзі розповідають)

(Хмара відкрила ще трохи сонця)

Осінь: Хмаро, наші діти вже багато всього тобі розповіли, здається ти втомилася. Збирай свою родину на іди відпочивати.

Хмара: (Плаче) Я загубила усіх своїх рідних: і чотири пустотливих синочка; і веселих трьох дочок, і тата з ненькою та бабусею старенькою, і ше і дідуся рідненького.

Вихователь: Ми їх знайдемо, назвемо та порахуємо і воду ви підете відпочивати.

(Діти працюють)

(Хмаринка уходить і відкриває сонечко)

Осінь: Здається меня, що діти також втомилися. Пропоную пограти в цікаву гру.

Рухлива гра «Хто швидше збере листочки»

Осінь: А це ось казочка нова, яку я вам обіцяла. Її принесла молоденька Вербиця. Ви її у групі прочитаєте. І будете ще більше знати про природу. (Дарую казочку). Я вдячна вам, що визволили сонечко. Ви молодці, всі завдання виконали. Чекайте ще мого запрошення. До зустрічі.

 

 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку