Конспект заняття "Країна Любові та Злагоди"

Про матеріал
Мета: вчити долати емоційну замкнутість та розуміти внутрішній світ інших людей, довіряти один одному. Продовжувати вчити під час спілкування дивитися один одному в очі. Розвивати інтерес до спілкування з однолітками та дорослими, вміння сприймати іншу людину такою, яка вона є. Дати розуміння того, що кожна людина має право на власне ім’я, воно вказує на її індивідуальність, статеву належність. Заохочувати радіти своєму імені, знати свої пестливі прізвиська. Збагачувати активний словник. Виховувати позитивне ставлення до однолітків.
Перегляд файлу

«Країна Любові та Злагоди»

Мета: вчити долати емоційну замкнутість та розуміти внутрішній світ інших людей, довіряти один одному. Продовжувати вчити під час спілкування дивитися один одному в очі. Розвивати інтерес до спілкування з однолітками та дорослими, вміння сприймати іншу людину такою, яка вона є. Дати розуміння того, що кожна людина має право на власне ім’я, воно вказує на її індивідуальність, статеву належність. Заохочувати радіти своєму імені, знати свої пестливі прізвиська. Збагачувати активний словник. Виховувати позитивне ставлення до однолітків.

Хід:

Вихователь: До нас у віконечко заглянуло сонечко і запросило відвідати країну Любові та Злагоди. Дороги ми не знаємо, тому допоможе нам помічник.

Загадка  «З неба золотом горить-глянь на нього засліпить.

Вихователь: Вірно, це сонце. Наше любе сонечко, яке частенько заглядає до нас щоб привітатись. Сонце обігріває всю землю, тим самим дає життя. Сонечко люблять і рослини, і комахи, і тварини, і ми з вами. Давайте пошукаємо сонечко.

Діти: Сонечко, сонечко, виглянь у віконечко,

Ми тебе чекаємо, зранку виглядаємо.                                                                                            Усміхнися з-за хмаринки,

Кинь ласкавий промінець.

(Виглядає сонечко)

Вихователь: Ой, діти, лишенько, а що це з нашим сонечком трапилося, де ж його промінчики? Давайте запитаємо.

Виявляється, сонечко розсипало свої промінчики, щоб ми знайшли дорогу до країни Любові та Злагоди. Вирушаємо, а щоб не трапилось біди тримаймося один одного.

(Діти  стали ланцюжком і порахувались)

М\г «котрий»

Вихователь: Ось і перший промінчик

«Лагідне звернення»

Вихователь: Чи звертаєтесь ви так само ніжно до своїх рідних, близьких, друзів?

Д\г «Лагідні імена»

Вихователь: Другий промінчик «Іграшковий». Біля нього багато іграшок. Та це ж наші іграшки. Розкажіть, за що ви їх любите?

(Відповіді дітей)

Вихователь:  Молодці, гарно розповіли. Скажіть, хто в вашій родині грається іграшками, ходить в дитсадок, дивиться мультики?

Діти: Я-я-я!

Вихователь: Що потрібно для того, щоб кожна дитина в родині була щасливою, як ви вважаєте?

(Відповіді дітей)

Вихователь: Кожен має свою думку, молодці. Ми підійшли до наступного промінчика, це «Творчості промінчик». Він трішечки засмучений, бо приготував нам подарунки. а вітер все премішав. Але для нас це не біда, ми впораємось.

Д\г «знайти пару» (Пазли)

Вихователь: Ми підійшли до промінчика Сюрпризика. Подивіться, який ві стильний. А біля нього гарна коробочка. Сюрпризик знає хто самий головний на світі. Хочете дізнатися? По черзі загляньте у коробочку, але нічого не кажіть.

Вправа з люстерком «хто головний?»

Вихователь: Так хто ж самий головний на світі?

Діти: Я!!!

Вихователь: Так, кожна людина, це найбільший скарб. Ось і промінчик Веселун. Він розглядає малюнки, де ви зобразили свою родину. Йому дуже подобається, що усі члени родин щасливі. Ми знайшли майже усі промінчики, залишився лише один.

Ось і він, а що це він тримає-велике усміхнене серце. Подарунок від країни Любові та Злагоди. Миру вам, добра і щастя.

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку