Конспект заняття "Півник"

Про матеріал
Мета: вчити розмальовувати півника знайомими прийомами петриківського розпису: спочатку тулуб, потім голову, хвіст. Удосконалювати навички малювання фарбами; розвивати художні здібності та творчу уяву дітей, пізнавальний інтерес; виховувати естетичний смак.
Перегляд файлу

Фон для презентации народные традиции - 82 фотоКомунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №234

Криворізької міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

З МАЛЮВАННЯ

ПЕТРИКІВСЬКОГО РОЗПИСУ

ДЛЯ ДІТЕЙ

СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

НА ТЕМУ:

«ПІВНИК».

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                          Вихователь

Тетяна Кабанець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Півник».

Мета: вчити розмальовувати півника знайомими прийомами петриківського розпису: спочатку тулуб, потім голову, хвіст. Удосконалювати навички малювання фарбами; розвивати художні здібності та творчу уяву дітей, пізнавальний інтерес; виховувати естетичний смак.

Тип: індивідуально – групове.    Вид: декоративне.

Матеріал: півник декоративний, зразок, фарби гуаш, «кошачі» пензлики, склянки з водичкою, серветки; картини А. Пікуш «Півник», Т. Вакуленко «Півник», Т. Тесленко «Петриківський півник».

Хід заняття:

  1. Комунікативна діяльність.

Вихователь: Діти, відгадайте загадку:

Встає на зорі, співає у дворі,

На голові гребінець. Хто це ? (Півник.)

Видатні художники петриківського розпису в своїх картинах малювали не тільки рослинні композиції, а і птахів. Серед них – яскравий, гордовитий, український півень. Півень здавна символізував пробудження всього живого, птах – символ щастя, а два птахи – символ сімейного щастя. 

(Проводиться гра-медитація «Я-Півник»).

      Уявіть, що ви - Півники. Ви спите, нахиливши голівку, заховавши дзьобик в пір`ячко.

      Раптом з-за горизонту з’явився теплий промінчик сонечка, пригрів вас. Ви відкрили свої чорні, як намистинки, оченятка. Подивилися вліво, потім вправо, потім вниз на зелену травичку, нарешті, вгору на пташку, яка щосили вже співала пісеньку … Ви вийняли свій дзьобик з-під пір`ячка, потягнулися… Вмилися росою, попили прохолодної, чистої водички і голосно, радісно заспівали: «Ку-ку-ріку!». Налаштувалися на гарний день.

2. Пізнавальна діяльність.

Давайте розглянемо роботи Андрія Пікуші, Тамари Вакуленко, Тетяни Тесленко (розгляд портретів, картин художників). Які кольори використали майстри у своїх роботах? Який настрій викликають ці картини?

Давайте і ми сьогодні спробуємо  теж намалювати Півника.

Але,  перш , ніж почати малювати, давайте з’ясуємо якої форми тулуб у півня? Який хвіст у півника?  Що на голові є? Якими візерунками ми прикрасимо півника? (Крапочки, мазки, пітушіння).

Нашу роботу розпочнемо з тулуба. Ватну паличку вмочуємо в оранжеву фарбу і заповнюємо «цятками» всю поверхню голови і тулуба. Потім набираємо на пензлик жовту фарбу, на кінчик – червону, знизу вверх прописуємо шийку. Примакуванням «кошачого» пензлика промальовуємо гребінець. Хвіст і крило малюємо подовженим різнобарвним мазком. Завершуємо роботу, промальовуючи деталі (хвіст, дзьоб, лапки, очі).

  1. Перетворювальна діяльність.

Перед початком малювання діти виконують пальчикову гімнастику «Півники»:

Півень півневі співав: —

Я сьогодні рано встав!

Потім вилетів на пліт —

Заспівав на цілий світ.

(Долоню піднято вгору, вказівний палець спирається на великий. Інші пальці розведені та підняті вгору).

Самостійна робота дітей. Вихователь спостерігає за тим, як діти набирають фарбу, малюють мазки, допомагає уразі потреби.

4. Оцінно - контрольна діяльність.

- Які гарні у вас вийшли півники!

- З роботами яких майстрів ми сьогодні познайомились?

- Півник якого майстра вам сподобався найбільше?

        - Які знаряддя ви використовували під час малювання півника?  (Пензлики, вушні палички, патички).

 

docx
Додано
30 січня
Переглядів
132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку