Конспект заняття по малюванню

Про матеріал
Познайомити дітей із способом малювання осінніх квітів за допомогою паперу, складеного в жменьку та вмоченого у фарбу в формі квітки.Закріпити знання про осінь,її чудові кольори. Заохочувати дітей милуватися красою природи,радіти кожної зустрічі з нею.Активізувати уяву дітей,збуджувати спогади від спостережень за квітами на клумбах,формувати інтерес до зображувальної діяльності
Перегляд файлу

Комунальна установа

 Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа I ступеня №41 «Райдуга», м. Суми, Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття з образотворчого мистецтва на тему «Осінні квіти»

 

                                                                 Підготувала вихователь

                                                                  Варавіна Наталія Іллівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:Познайомити дітей із способом малювання осінніх квітів за допомогою паперу, складеного в жменьку та вмоченого у фарбу  в формі квітки.Закріпити знання про осінь,її чудові кольори. Заохочувати дітей милуватися красою природи,радіти кожної зустрічі з нею.Активізувати уяву дітей,збуджувати спогади від спостережень за квітами на клумбах,формувати інтерес до зображувальної діяльності.

Матеріал:Фарба гуаш( жовта,зелена,синя,червона),аркуші паперу для кожної дитини,ілюстрації з квітами,персонаж-Осінь,класична музика протягм заняття.

Попередня робота:Спостереження за квітами на клумбі,розповіді дітям про квіти,розгляд ілюстрацій,читання книг.

Хід заняття:Дітям пропонується познайомитися з гостею,яка завітала до дитячого садка.В художню студію заходить чарівниця Осінь,яка в руці тримає кошик.Осінь розповідає:”Я Осінь,спрвжня чарівниця.В мене коси заквітчені пшеничними колосками ,квітами , різнокольоровим листям.Я ходжу ланами,лісами,де зітхну,там холодом війну.Я люблю заходити в содки.Доторкнусь до яблуньки- яблунька жовтіє,до квітки-квітка розквітає.Сьогодні теплий сонячний день,сонце світить,але гріє вже не так,як влітку.Сіла я у квітничок,розпела косу і співаю пісню.Знайшла у квітнику таке диво,зібрала і принесла вам.Відгадайте,що це?Вони бувають червоні,жовті,сині,дуже пахучі,тендітні та ніжні.”Діти відгадують , що це квіти.

Осінь пропонує дітям перетворитися на квіти.Діти уявляють себе квіткою,відповідають на запитання.”Якою квіткою ви хотіли б бути?Чому?Де хотіли б рости?Що було б,якби зовсім не було квітів?Навіщо людям потрібні квіти?Де можно використовувати квіти?”

Осінь пропонує на згадку про квітучу пору,намалювати квіти.

Вихователь пропонує дітям нову техніку малювання папером,складеним у жменьку.”Треба скласти папер у жменьку, зробити форму,схожу на квітку,вмочити його у фарбу і притиснути до паперу.”

Діти роздивляються відбитки паперу,фантазують та дають назву своїм квітам.Для стебла та листя пропонується вмочити край картону в зелену фарбу і намалювати,притиснувши до паперу.В кінці заняття дітям пропонується поміркувати і розповісти казку про свою квітку.Під класичну музику діти танцюють танок своєї квітки.

 

doc
Додано
6 грудня 2020
Переглядів
1994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку