Комунальна установа
Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа I ступеня №41 «Райдуга», м. Суми, Сумської області
Конспект заняття з образотворчого мистецтва на тему «Осінні квіти»
Підготувала вихователь
Варавіна Наталія Іллівна
Мета:Познайомити дітей із способом малювання осінніх квітів за допомогою паперу, складеного в жменьку та вмоченого у фарбу в формі квітки.Закріпити знання про осінь,її чудові кольори. Заохочувати дітей милуватися красою природи,радіти кожної зустрічі з нею.Активізувати уяву дітей,збуджувати спогади від спостережень за квітами на клумбах,формувати інтерес до зображувальної діяльності.
Матеріал:Фарба гуаш( жовта,зелена,синя,червона),аркуші паперу для кожної дитини,ілюстрації з квітами,персонаж-Осінь,класична музика протягм заняття.
Попередня робота:Спостереження за квітами на клумбі,розповіді дітям про квіти,розгляд ілюстрацій,читання книг.
Хід заняття:Дітям пропонується познайомитися з гостею,яка завітала до дитячого садка.В художню студію заходить чарівниця Осінь,яка в руці тримає кошик.Осінь розповідає:”Я Осінь,спрвжня чарівниця.В мене коси заквітчені пшеничними колосками ,квітами , різнокольоровим листям.Я ходжу ланами,лісами,де зітхну,там холодом війну.Я люблю заходити в содки.Доторкнусь до яблуньки- яблунька жовтіє,до квітки-квітка розквітає.Сьогодні теплий сонячний день,сонце світить,але гріє вже не так,як влітку.Сіла я у квітничок,розпела косу і співаю пісню.Знайшла у квітнику таке диво,зібрала і принесла вам.Відгадайте,що це?Вони бувають червоні,жовті,сині,дуже пахучі,тендітні та ніжні.”Діти відгадують , що це квіти.
Осінь пропонує дітям перетворитися на квіти.Діти уявляють себе квіткою,відповідають на запитання.”Якою квіткою ви хотіли б бути?Чому?Де хотіли б рости?Що було б,якби зовсім не було квітів?Навіщо людям потрібні квіти?Де можно використовувати квіти?”
Осінь пропонує на згадку про квітучу пору,намалювати квіти.
Вихователь пропонує дітям нову техніку малювання папером,складеним у жменьку.”Треба скласти папер у жменьку, зробити форму,схожу на квітку,вмочити його у фарбу і притиснути до паперу.”
Діти роздивляються відбитки паперу,фантазують та дають назву своїм квітам.Для стебла та листя пропонується вмочити край картону в зелену фарбу і намалювати,притиснувши до паперу.В кінці заняття дітям пропонується поміркувати і розповісти казку про свою квітку.Під класичну музику діти танцюють танок своєї квітки.