КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ «ПРАВОВА АКАДЕМІЯ АФЛАТУНЧИКА-ЕКОНОМА»

Про матеріал

Мета: закріпити знання дітей про поняття «економіка» і «право»; знання про права, які має кожна дитина; учити дітей проводити операції з грошима, відкривати, свою справу, закріпити отримані екологічні знання в різних видах діяльності; виховувати пошану до людей різних видів професій, пробуджувати інтерес і бажання знати про зміст їх діяльності; формувати уявлення про те, що важка праця почесна, важлива та необхідна.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу красивая рамки ДЛЯ ДЕТЕЙ 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

 ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО

ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

 «Правова академія

Афлатунчика-економа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: закріпити знання дітей про поняття «економіка» і «право»; знання про права, які має кожна дитина; учити дітей проводити операції  з грошима, відкривати, свою справу, закріпити отримані екологічні знання в різних видах діяльності; виховувати пошану до людей різних видів професій, пробуджувати інтерес і бажання знати про зміст їх діяльності;  формувати уявлення про те, що важка праця почесна, важлива та необхідна.

Матеріал: іграшка Афлатунчик, дидактичні ігри, вудочки, ілюстрації-рибки, будівельний матеріал; казки, олівці, папір.

Хід заняття

Афлатунчик:

Добрий день, малята –

Хлопчики й дівчатка!

Я в гості до вас завітав,

Багато цікавого вам приготував!

Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про добрі і погані вчинки, права дітей. Отже, я вас запрошую в економіко-правову школу Афлатуна.

Добре живе той, хто багато працює і вчиться. І ми з вами будемо навчатися. Зараз я вам прочитаю казку «Рукавичка», а ви назвете добрі і погані вчинки казкових героїв.

Читання економічної казки «Рукавичка» на новий лад.

Обговорюємо і називаємо вчинки героїв, чи мають право вони так чинити?

Гра-заняття. Економіко-правова школа.

Ігровий момент. Відгадайте, в яку гру ми з вами пограємо. Для цього вам

треба буде відповісти на такі запитання:

  • Як називаються діти, які вчаться у школі?
  • Хто у школі веде уроки?
  • Хто має право ходити до школи?
  • Хто в садочку навчає дітей?

Сьогодні я буду учителем, а ви учнями. Наша школа економічно-правова. А це означає, що ми будемо вивчати економіку і право.

Урок 1. Мовлення дитини.

2Ми пограємо у гру «Закінчи речення». Із ваших відповідей я дізнаюсь, чого ви прагнете навчитися у нашій школі.

Я хочу…   

Я умію…   

Я можу….

Я обов’язково навчуся…

Урок продовжується.

  • Діти, а що приніс нам Афлатунчик? Так, це казка «Троє поросят».
  • Які герої живуть у цій казці?
  • Що збудували поросята?
  • А що зробив Вовк?
  • Хто в цій казці скривджений?
  • Яке право порушив Вовк? (На життя і житло)
  • Що зрозуміли поросята, після того, як вовк зламав будиночки Наф-Нафа, Нуф-Нуфа і Ніф-Ніфа?
  • Поросята зрозуміли, що житло повинно бути надійним, міцним, зручним. А жити і працювати краще разом із родиною.
  • Малята, давайте розглянемо малюнки і скажемо, до якої казки вони?  Так, «Вовк і семеро козенят».
  • Яке право порушив Вовк?
  • Право на житло, загроза життю козенят.

Економіка: свої потреби не можна задовольнити за рахунок інших.

Урок 2. Математика. Розв’язування економіко-правових завдань.

Однакові огірки продаються у 2 продавців за різною ціною, 5 і 6 гривень. У

кого швидше розкуплять огірки? Чому?

 Гра «Що можна купити за гроші?».

Відповіді. Різні товари за дорогою або дешевою ціною купити можна.

  • А чи є ціна про дружбі, товариству, людині?
  • За що цінують людину?
  • За що товариші цінують тебе?
  • Для кого ти найдорожчий?
  • Хто найдорожчий для тебе? Чому?  

Підсумок: Дитина має право на любов і турботу батьків, родини, суспільства.

Урок 3. Малювання. «Мій проект життя»

Школа - це будинок, де навчається багато дітей. А щоб потім було добре вчитися, відпочивати і комфортно себе відчувати, я пропоную вам збудувати таку школу. Але спочатку давайте намалюємо її проект.

Схематичне малювання школи.

А потім побудова школи із великого конструктора  (підгрупове).

Звучить пісня «Навчаюсь в школі».

Підсумок: Сьогодні ми пригадаємо право на освіту, яке допоможе нам змінити навколишній світ, отримати знання з різних предметів: читання, математики, економіки, права.

Дидактична гра «Економічна рибалка»

Учасники ловлять рибу на вудочку магнітами і на звороті читають слова (праця, гроші, школа, вчитися, товар, дружба…)

 Обговорення проблемних ситуацій.

«На фабриці «Ласунка» ми виготовили нові цукерки. Що потрібно зробити, щоб про них дізналися продавці та люди?

а) розвести по магазинах…;

 б) придумати рекламу і показати по телевізору? (відповіді дітей)

Підсумок:

  • Про що ви сьогодні говорили на занятті?
  • Що вам найбільше запам’яталось?
  • За кого з дітей ви б хотіли порадіти? Чому?

Давайте подякуємо Афлатунчику за таке цікаве заняття.

 «

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гуриненко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
859
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку