Конспект фронтального заняття дітей старшого дошкільного віку
Віковая група: старша
Розділ програми: звукова культура мови + лексико-граматична будова + зв'язне мовлення
Вид заняття: тематичне
Тип заняттяя: фронтальне
Дата проведення:
Віковая група: середня
Розділ програми: звукова культура мови + лексико-граматична будова + зв'язне мовлення
Вид заняття: тематичне
Тип заняттяя: фронтальне
Тема: Мандрування в місто Майстрів
Корекційно-розвиваючі завдання:
- розвивати дрібну моторику кисті руки;
-формувати узгодженість мови з рухом;
- розвивати мислення, увагу;
Корекційно - повчальні завдання:
- закріплювати уявлення дітей про професії, інструменти, які використовують представники професій;
Корекційніо- мовні завдання:
-активизировать словник по темі;
- вправляти в розумінні і вживанні узагальнюючих слів" професії";
- вправляти у виділенні першого згідного в словах і диференціації звуків[К] .
[ Г]; - вправляти в відплескуванніі слів по складам;
- вправляти в підборі відповідного поняття, вираженого дієсловом. у вживанні іменників в орудному відмінку,
- вправляти в практичному вживанні складнихречень з союзом А ( гр. А) Корекційно - виховні:
- виховувати уміння вислуховувати інших,
- виховувати ввічливість, працездатність
Хід заняття . Організаційний момент 1. "Вітання"
II. Основна частина Сюрпризний момент:
Ось веселий Колобок,
Зветься він клубок.
Ми з клубочком пограємо,
Багато нового дізнаємося.
2. Кому потрібен клубочок?
1 Дітиі, хто це сміється. У нас сьогодні в гостях клоуни.
Вправа " Знайомство" - діти представляються. А клоунів звуть Кеша і Гоша.
2. "М'ячики для клоунів" - диференціація звуків К, Г.
3. Клоуни запрошують нас в місто майстрів. Це таке місце, де живуть веселі і працелюбні люди.
4. Маршрути для кожного (завдання по автоматизації)
5. Ось і прибули ми в це дивовижне місто. А що це за люди живуть тут ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадки " Загадки про професії»
І з ножем працює вправно? Хто смачні готує страви,
Пиріжки пече рум’яні, Варить борщ смачний, духмяний
Не відтягнеш і за вуха? Хто цей майстер? Звісно, кухар.
Призначає процедури і таблетки, і мікстури?(Лікар)
6. . «Відплескай слово» кожну відгадку по кількості складів.
7.. Гра "Хто що робить"? Жителі Міста майстрів раді вітати вас і хочуть дізнатися, чи добре ви розбираєтеся в професіях. Зараз я називатиму професію людини, а ви що він уміє робити
8. А тепер зіграємо в гру «Добери слова»
Фізхвилинка під музику
9. "Плутанина" - знайди і виправи помилку.
Пальчиковая гімнастика «Олівець»
9. Робота в зошитах "Кому, що треба для роботи"?
10. Молодці! Чи сподобалася вам подорож? Що найбільше сподобалося? Що було складне? Ким ви хочете стати, коли виростите?