28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект фронтального заняття "Мандрування в місто Майстрів"

Про матеріал

Конспект фронтального заняття дітей старшого дошкільного віку

Віковая група: старша

Розділ програми: звукова культура мови + лексико-граматична будова + зв'язне мовлення

Вид заняття: тематичне

Тип заняттяя: фронтальне

Перегляд файлу

Дата проведення:

Віковая група: середня

Розділ програми: звукова культура мови  +  лексико-граматична будова + зв'язне мовлення

Вид заняття: тематичне

Тип заняттяя: фронтальне

Тема:  Мандрування в місто Майстрів

Корекційно-розвиваючі завдання:

- розвивати дрібну моторику кисті руки;

 -формувати узгодженість мови з рухом;

- розвивати мислення, увагу;

Корекційно - повчальні завдання:

- закріплювати уявлення дітей про професії, інструменти, які використовують представники професій;

Корекційніо- мовні завдання:

 -активизировать словник по темі;

- вправляти в розумінні і вживанні узагальнюючих слів" професії";

- вправляти у виділенні першого згідного в словах і диференціації звуків[К] .

[ Г]; - вправляти в відплескуванніі слів по складам;

- вправляти в підборі відповідного поняття, вираженого дієсловом. у вживанні іменників в орудному відмінку,

- вправляти в практичному вживанні складнихречень з союзом А ( гр. А) Корекційно - виховні:

- виховувати уміння вислуховувати інших,

-  виховувати ввічливість, працездатність

       Хід заняття .  Організаційний момент 1. "Вітання"

II. Основна частина    Сюрпризний момент:

Ось веселий Колобок,

Зветься він клубок.

 Ми з клубочком пограємо,

Багато нового дізнаємося.

2. Кому потрібен клубочок?

1 Дітиі, хто це сміється. У нас сьогодні в гостях клоуни.

Вправа " Знайомство" - діти представляються. А клоунів звуть Кеша і Гоша.

2. "М'ячики для клоунів" - диференціація звуків  К, Г.

3. Клоуни запрошують нас в місто майстрів. Це таке місце, де живуть веселі і працелюбні люди.

4. Маршрути для кожного (завдання по автоматизації)

 5. Ось і прибули ми в це дивовижне місто. А що це за люди живуть тут ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадки " Загадки про професії»

  • Хто на кухні хазяйнує? Хто каструлями керує

І з ножем працює вправно? Хто смачні готує страви,

Пиріжки пече рум’яні, Варить борщ смачний, духмяний

Не відтягнеш і за вуха? Хто цей майстер? Звісно, кухар.

  • Тисне вчасно гальма й газ, відвезе усюди нас.
    Для доріг він хлопець свій! за кермом сидить... (водій).
  • Хто людей з біди рятує і хвороби всі лікує — 

Призначає процедури  і таблетки, і мікстури?(Лікар) 

  • Золоті у нього руки: робить зачіски й перуки,
    Підстриже і пофарбує ,гарний настрій подарує. ПЕРУКАР
  • Професії (це кожен знає)
    Важливішої немає! Він — наставник і навчитель,
    Мудрий, приязний… УЧИТЕЛЬ.

6. . «Відплескай слово» кожну відгадку по кількості складів.

  • Як назвати одним словом.

7.. Гра "Хто що робить"? Жителі Міста майстрів раді вітати вас і хочуть дізнатися, чи добре ви розбираєтеся в професіях. Зараз я називатиму професію людини, а ви що він уміє робити

  • Кухар що уміє?.готувати, варити, смажити;
  • Учитель що уміє?.учити читати, писати;
  • Лікар що уміє?.лікувати, робити уколи, ставити градусник;
  • Художник що уміє?.малювати;
  • Пожежник що уміє?.гасити пожежу;
  • Будівельник що уміє?.будувати будинки;
  • Продавець що уміє?.продавати товари;
  • Перукар що уміє?стриже, робить зачіски;
  • Водій що уміє?.управляти машиною;

8. А тепер зіграємо в гру «Добери слова»

  • Трактор водить …(тракторист).
  • Електричку…(машиніст)  .
  • Стіни фарбував …(маляр).
  • Развивающие задания для детей 4, 5, 6 летМеблі вистругав …(тесляр).
  • В шахті трудиться …(шахтар).
  • Пошту нам привіз …(поштар).
  • Цілий день нам  шиє …(швець).
  • Хто все знає - … (молодець).

Фізхвилинка під музику

9. "Плутанина" - знайди і виправи помилку.

  • . Кухар продає іграшки, а продавець готує їжу.
  •  Пожежник виховує дітей, а вихователь гасить пожежу.
  • Учитель шиє одяг, а кравець учить дітей.
  •  Швець лікує дітей, а лікар шиє взуття.
  • Будівельник стежить за порядком, а поліцейський будує удома.

Пальчиковая гімнастика «Олівець»

9. Робота в зошитах "Кому, що треба для роботи"?

10. Молодці! Чи сподобалася вам подорож? Що найбільше сподобалося? Що було складне? Ким ви хочете стати, коли виростите?

  • «Всіх професій – не назвати, Про усі не розказати.
  • Кожна з них потрібна дуже, Будь-яка почесна, друже.

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку