конспект заняття «РОЗПОВІМО АФЛАТУНЧИКУ ПРО ПРАЦЮ ДОРОСЛИХ У НАШОМУ МІСТІ»

Про матеріал

Мета: формувати в дітей уявлення про підприємства (заводи, фабрики) рідного населеного пункту, їх розташування, продукцію, яку вони виробляють; дати уявлення про працю дорослих, про її розподіл (люди різних професій виконують кожен свою частину роботи, а разом отримують готову продукцію); закріпити знання про ресурси; формувати уявлення про культуру праці дорослих на всіх етапах виробництва; ощадливе, раціональне використання матеріалів і часу; виховувати дбайливе ставлення до результатів праці дорослих.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу фото  місто сміла

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: формувати в дітей уявлення про підприємства (заводи, фабрики) рідного населеного пункту, їх розташування, продукцію, яку вони виробляють; дати уявлення про працю дорослих, про її розподіл (люди різних професій виконують кожен свою частину роботи, а разом отримують готову продукцію); закріпити знання про ресурси; формувати уявлення про культуру праці дорослих на всіх етапах виробництва; ощадливе, раціональне використання матеріалів і часу; виховувати дбайливе ставлення до результатів праці дорослих.

Матеріал: план міста, картки з зображенням різної продукції, фотографії підприємств міста, товарні знаки, іграшка Афлатун.

Хід заняття:

Вихователь: Вітаю вас! І ви, діти, привітайте одне одного, але не звичайним привітанням, а так, як я вам покажу.

Діти вільно пересуваються кімнатою, постійно змінюючи партнерів для вітання. А вітатися з дітьми вони повинні так, як говорить вихователь.

Приклади: руками, носами, ногами, усмішками тощо.

Лунає весела музика на вибір.

Вихователь: Малята, в гості до нас завітав Афлатунчик. Давайте його запросимо разом з нами у світ професій. Розповімо йому про працю людей у нашому місті.

Бесіда «Яка професія найкраща?»

Чи думали ви коли-небудь над тим, скільки людей працює, щоб ви були нагодовані, одягнуті, взуті, щоб вдома у вас було світло вечорами і тепло у холодну погоду, щоб у вас були книжки і зошити, щоб ви могли сидіти біля радіоприймача чи телевізора і слухати музику?

Якщо б ви задумали порахувати всіх цих людей то, мабуть, до вечора не порахували б.

Яка ж професія найкраща?

  • Хто потрібніший і найважливіший, - сперечалися діти, - яка професія?
  • Звичайно, лікар, сказав один. Я увесь минулий рік хворів та хворів, ангіна та ангіна, а лікар вирізав мені мигдалики. І от я тепер завжди здоровий.
  • Ні, сказав інший, найпотрібніший – учитель. Він нас навчає і читати, і писати.
  • А от і не вчитель. Найважливіші пожежники! – гарячкував третій. У нас якось ледь будинок не згорів. Мешканці бігають, метушаться, нічого не можуть зробити. А приїхали пожежники – враз вогонь погасили!
  • Хтось кричить: «Найважливіші льотчики», хтось розхвалює листонош. З усіх боків чути: «продавець!», «комбайнер!», «водолаз!».

Словом, сперечалися, аж захрипли, але так нічого не вирішили. Та це й не дивно, тому що немає на світі …

Висновок: Усі професії потрібні. Люди кожної професії повинні добросовісно виконувати свої обов'язки.

Д/гра «Допоможи казковому герою обрати свою казку»

Діти діляться на групи. Кожна група отримує малюнок або просто ім'я відомого казкового героя. Наприклад: Буратіно, Мальвіна, Кирило Кожум'яка тощо. Дітям треба вирішити, яку професію обере для себе в майбутньому казковий герой, довести свою думку. (Мальвіна стане учителькою, бо їй дуже подобалося вчити Буратіно. Попелюшка стане власницею хімчистки, їй дуже подобається роботи, щоб всі речі довкола були чистими, охайними. Буратіно стане мандрівником, бо любить все нове і нічого не боїться. Кирило Кожум'яка стане військовим, бо він дуже сильний, справедливий і добрий, і хоче всіх захищати.)

Вправа «Назви професії»

Дорослий пропонує дітям назвати всі відомі їм професії.

А тепер я пропоную вам пограти у цікаву гру. Ваше завдання — називати ті професії, які, на вашу думку, найбільше пасують характеристиці.

  • Найзеленіша професія — це... (садівник, лісничий, квіткар, декоратор квітів тощо).
  • Найсолодша професія — це... (пекар, кондитер тощо).
  • Найволохатіша професія — це... (ветеринар, дресирувальник тощо).
  • Найсмішніша професія — це... (клоун, гуморист тощо).
  • Грошова професія — це... (банкір, бізнесмен, фабрикант тощо).
  • Дитяча професія — це... (вчитель, вихователь, няня, гувернантка, дитячий лікар тощо).
  • Чоловіча професія — це... (військовий, шахтар, міліціонер, комбайнер, тракторист, моряк, космонавт, слюсар, токар тощо)
  • Жіночі професії — це... (повар, касир, швачка-мотористка тощо).
  • Людяна професія — це... (лікар, учитель, вихователь, пожежний, психолог тощо).
  • Найвища професія — це... (льотчик, космонавт, електромонтер, будівельник, кранівник тощо).
  • Балакуча професія — це... (журналіст, телеведучий, актор, диктор тощо).

Гра «Мрійники» Дітям пропонується помріяти про майбутнє, що зміниться через 20 років….

Рефлексія, перегляд презентації «Яка професія найкраща»

Підсумок. Усі професії потрібні. Люди кожної професії повинні добросовісно виконувати свої обов'язки.

Наша зустріч підійшла до закінчення, але подорож наша у світ професій продовжується , адже у світі ще стільки цікавого. До нових зустрічей!

 

1

 

doc
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
2327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку