Конспект заняття «Пригоди Снігової баби»
для немовленнєвих дітей (1 тип ССС)
Мета:
Освітні: закріпити знання дітей про зиму; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розвивати вміння промовляти прості слова; поширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини.
Розвиткові: розвивати дрібну та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати м’язи артикуляційного апарату; розвивати дихання; вдосконалювати артикуляцію звуків.
Виховні: виховувати любов до природи; виховувати позитивне відношення до занять; активність та посидючість.
Обладнання: розрізний малюнок снігової баби, малюнки до дидактичних ігор, вата.
Словникова робота: зима, дід, баба, лиса, Леся.
Хід заняття
«Два плюс два»
Мені на долоню
Злетіли з хмаринки
Дві білі сніжинки
І ще дві сніжинки.
А разом виходить
Якась дивина —
А разом виходить
Краплина одна!
Автор: Качан Анатолій
(Дитина розриває на маленькі шматочки вату та дує на неї).
Дитині надається малюнок «Снігової баби» розрізаний на 2 частини, задача дитини скласти цей малюнок.
«Спіймай сніжинку язиком» дитина висовує язик. Утримає в цьому положенні 3-5 сек.
«Вітер» дитина складає губи в трубочку. Утримує в цьому положенні 3-5 сек.
«Льодова горка» дитина утримує язик за нижніми зубами. Утримує в цьому положенні 3-5 сек.
«Снігова баба» дитина надуває повітрям щоки. Утримує в цьому положенні 3-5 сек.
Кожну вправу виконуємо 3-5 разів, в повільному темпі.
Са-са-са
Со-со-со
Су-су-су
Сі-сі-сі
Си-си-си
Дитини дають малюнок з тінями новорічних персонажів, задача дитини розкласти персонажів на їх тінь.
У володарки Зими
У володарки Зими
Трішечки замерзли ми.
Грудень каже:
Пострибай!
Січень просить:
Присідай!
Встали — сіли,
Встали — сіли,
Розігріли наше тіло.
Лютий місяць нагадав:
Час нам братися до справ!
Сіли, дітки, всі гарненько,
Спинки держимо рівненько,
Книги відкриваємо —
Знання здобуваємо!
Автор: невідомий
Дитині надаються різнокольорові малюнки банок, задача дитини розкласти невеликі малюнки за кольором у відповідну банку.
Дитині надаються декілька малюнків на яких зображено товсті лінії, для розвитку координації обох рук. Завдання дитини провести одночасно вказівними пальцями обох рук по лініям.