Конспект заняття. Розвиток мовлення. Культура мовленнєвого спілкування." Чия пір`їнка?" Друга молодша група. Синхронне заняття в дистанційному форматі.

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мовлення та культури мовленнєвого спілкування у форматі синхронного заняття дистанційної форми навчання для другої молодшої групи . На занятті використовуються інтерактивні методи і прийоми, Підбірка ігор дозволяє враховувати індивідуальні особливості розвитку дітей 4-го року життя.Охоплені всі аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку - звукова культура мовлення, зв`язне мовлення, словникова робота.
Перегляд файлу

Розвиток мовлення. Культура мовленнєвого спілкування.                          Друга  молодша група. Тема: « Чия пір`їнка?»

                         Синхронне заняття в дистанційному форматі.

Програмовий зміст. Звукова культура мовлення: вчити дітей звуконаслідуванню свійських птахів. Словник: переведення з пасивного словника в активний назв свійських птахів. Граматика: узгоджувати у відмінку іменник і прикметник . Зв`язне мовлення: Вчити відгадувати загадки, заохочувати ставити запитання, відповідати на запитання. Розвивати логічне та аналітичне мислення. Виховувати допитливість.

                                        Хід заняття:

  1. Привітання. Вихователь: Добрий день, у добрий час. Рада, друзі, бачить вас.

Погляньте, осінній вітер приніс мені пір`їнку. Як ви гадаєте, чия вона?

Відповіді дітей.


Яка ж пташка загубила її? Підемо за пір`ячком. Воно приведе нас до господаря.

 

  1. Демонстрація екрана: презентація слайду№1 з анімацією, загадка « Хто це там, на тинку, заспівав «Ку-ку-рі-ку?»

Відповіді дітей. З`являється зображення півника.

Вихователь. -  Запитайте в півника: « Це твоє пір`ячко?»

Діти разом повторюють.

Вихователь голосом півника: « Ні, не моє. У мене пір`я яскраве, кольорове, а це – сіре. »

Слайд № 2 з анімацією

Вихователь: «Може це її пір`ячко? Кря-кря-кря я гукаю,

Добре плаваю й літаю. Хто це?»

Відповіді дітей. З`являється зображення качки.

Вихователь. – Запитайте в качки: « Це твоє пір`ячко?»

Діти запитують.

Вихователь голосом качки – Ні, в мене пір`я біле, а це - сіре.

Слайд №3 з анімацією.

Вихователь – Хто ж тут заховався? Га-га-га, я гуска сіра, дуже сильні в мене крила.

Діти запитують у гуски про пір`ячко.

Вихователь голосом гуски – Ні, в мене пір`їни хоч і сірі, але великі.

Слайд №4 з анімацією.

Вихователь. - Ось пір`їнка зупинилась. Хто тут є?

Нерозбірливо розмовляю, хвіст як віяло, розпускаю. Хто це?

Відповіді дітей. З`являється зображення індика.

Вихователь. -  Може пір`їнка належить індику? Запитайте в нього.

Діти ставлять йому запитання.

Вихователь голосом індика відповідає: « Ні, не моє. Я от чорно-білий, а ваша пір`їнка сіра.»

Слайд № 5

Вихователь. -  Птахи, яких ми зустріли, живуть у господарстві, належать людям, свої, тобто свійські. Дивіться, пір`їнка й сюди залетіла. На подвір`ї гамір. Всі голосно розмовляють.

 Кури кажуть: (діти продовжують « Ко-ко-ко!»).

Качки й собі (діти продовжують «Кря-кря-кря»).

Гуси гелгочуть (діти продовжують « Га-га-га»).

А індики найголосніше (діти продовжують « Голь-голь-голь»)

 

  1. Фізкультхвилинка. – Два півники, два півники

                                    Горох молотили.

                                    Дві курочки-чубарочки

                                    До млина носили.

Цап меле. Цап меле.

Коза насипає.
А маленьке козенятко

На скрипочці грає.

 

  1. Вихователь – Я знаю, чиє це пір`ячко.

По дворах стрибає,

Крихти збирає,
Ростом він маленький,

Сірий, чепурненький.
Справжній молодець!

Хто він?..
( Горобець.)

 

Слайд № 6

 

Пропоную уважно роздивитися зображення пташки і порівняти із людиною (із собою ).

Дидактична гра « Що в мене є?»

У горобця є голова.

Діти – У мене є голова.

Вих-ль – У горобця є тулуб.

Діти – У мене є тулуб.

Вих-ль – У горобця є лапки.

Діти – У мене є ноги.

Вих-ль – У горобця є крила.

Діти - У мене є руки.

Вих-ль – У горобця є хвіст.

Діти – У мене хвоста немає.

Вих-ль -  Хвіст і крила потрібні пташці для гарного польоту.

Горобець, хоч і живе біля людей, але є диким, а не свійським.

Він сам робить гніздо і не чекає, коли його погодують. Горобець шукає собі поживу сам. Тіло вкрите пір`ям, як і у всіх птахів. Зверніть увагу,

пір`їнка зникла, отже знайшла свого господаря.

 

  1. Підсумок заняття.

Вих- ль - Завдяки пір`їнці ми познайомилися з  птахами.

1.Назвіть їх.Які вони? Свійські чи дикі?

2.Хто пір`їнку загубив?

3. Чому горобець вважається диким птахом?

4. Що вміють птахи, та не вміють люди?

 

Вих-ль – Ви гарно працювали та чимало нового взнали. Тож будемо прощатися й на прогулянку збиратися. Надворі горобчиків зустрічайте. Від мене привіт передайте. До побачення, малята.

docx
Додав(-ла)
Хащина Ольга
Додано
1 листопада
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку