Мета: учити дітей розрізняти кольори (жовтий, червоний, синій,зелений); вправляти дітей у розрізнянні геометричних фігур (квадрата, круга, трикутрика); закріпити поняття «один-багато», «вузький-широкий»; розвивати зорову пам’ять, уважність і спостережливість, а також дрібну моторику пальців рук у дітей та відчуття й сприймання (зорові,слухові,тактильні); виховувати вміння працювати разом, дотримуючись вказівок дорослого.
Матеріали: іграшкові звірята, лист, дидактична гра «Поремонтуй автомобіль», «Збери кульки в пляшечку»,кольорові кульки, дощечки для ліплення, кольорове тісто для ліплення.
Хід заняття
Вихователь: малята , погляньте скільки гостей до нас сьогодні завітало, давайте з ними привітаємось і пограємо в гру «Привітаймося»
Здрастуйте, долоньки! Хлоп-хлоп-хлоп! (3 рази плескають в долоні)
Здрастуйте, ніжки! Топ-топ-топ! (3 рази тупають ніжками)
Здрастуйте, щічки! Плюх-плюх-плюх! (кругові рухи по щоках)
Здрастуйте, очки! Кліп-кліп-кліп (3 рази кліпають очима)
Здрастуй, мій носик! Біп-біп-біп! (3 рази натискають на носа вказівним пальцем)
Здрастуйте, гості! (простягають уперед руки долонями вгору).
Малята, а зараз нам час зазирнути в нашу скриньку, що в ній сьогодні?
Погляньте, це лист, який великий, від кого він? (від Білочки) так від Білочки, давайте прочитаємо.
Білочка запрошує нас на вій День народження, підемо (так), а де живе білочка? (в лісі). А хто ще живе в лісі? (відповіді дітей). Але це ще не все, Білочка просить нас, щоб ми по дорозі до неї зайшли до її друзів Зайчика-Вуханьчика, Їжачка, Лисеня та Ведмежа і взяли їх з собою, а щоб ми не заблукали в лісі, вона нам прислала мапу, ось погляньте, ну, що вирушаємо?
Спочатку пропоную поїхати машиною, а потім коником.
Ой, погляньте машина поламалась, але я гадаю ми зможемо її відремонтувати, візьміть кожен по геометричній фігурці, добре, а зараз прикріпимо кружечки, далі квадратики і трикутнички. Молодці, поїхали.
Приїхали, далі їдемо коником. Ой, як хороше в лісі. Давайте глянемо на мапу де нам шукати зайчика, так, він живе за ялинкою.
Діти привітайтеся з Зайчиком.
2
Зайчику, ти йдеш з нами до Білочки? Зайчик каже, що він не може з нами піти, він не встиг зробити брязкальця, діти, допоможемо йому? Швиденько сідаємо за столики і допоможемо Зайчику.
Давайте поглянемо на мапу, куди нам далі? Так, до Їжачка. Доброго дня, Їжачку, а що це в тебе в торбинці? Їжачок каже, що це він приготував гостинці для Білочки, він хоче вам показати і погратися з вами. (проводиться гра «Чого не стало?»)
А далі нам треба піти до Лисенятка, щоб до нього потрапити потрібно перейти кладочку, це кладочка яка? (широка) по ній підуть хлопчики, а це? (вузька) по ній перейдуть дівчатка.
А ось і Лисичка з Лисенятком. Та Лисичка дуже сердити і не хоче пускати Лисенятко з нами до Білочки, бо воно порозкидало кульки і ще досі не посладало, допоможемо? Нам потрібно поскладати кульки за кольорами, спочатку червоні, сині, зелені, жовті.
І, нарешті, нам потрібно забрати Ведмедика, він живе ось тут в своїй хатинці. Як називається його хатинка?
Ведмедику, ти тут? Доброго дня! А чому ти такий засмучений? Ведмедик каже, що він не встиг приготувати подарунок для Білочки. Малята, а ми теж без подарунків, давайте приготуємо для Білочки тістечко, їй три роки і ми поставимо три свічечки
Діти вітають Білочку, для неї співають «Коровай», прощаються.
Діти, куди ми з вами ходили? Кого зустріли? Що вам сподобалось?
На День народження до Білочки.
Конспект заняття по сенсорному вихованню
в ІІ молодшій групі.
Вихователь Шилкіна Н.В.
Довбиш 2018