конспект заняття сенсорика "На День народження до білочки

Про матеріал
конспект заняття по сенсориці для ІІ молодшої групи з використанням дидактичних ігор
Перегляд файлу

Мета: учити дітей розрізняти кольори (жовтий, червоний, синій,зелений); вправляти дітей у розрізнянні геометричних фігур (квадрата, круга, трикутрика); закріпити поняття «один-багато», «вузький-широкий»; розвивати зорову пам’ять, уважність і спостережливість, а також дрібну моторику пальців рук у дітей та відчуття й сприймання (зорові,слухові,тактильні); виховувати вміння працювати разом, дотримуючись вказівок дорослого.

Матеріали: іграшкові звірята, лист, дидактична гра «Поремонтуй автомобіль», «Збери кульки в пляшечку»,кольорові кульки, дощечки для ліплення, кольорове тісто для ліплення.

                                                     Хід заняття

Вихователь: малята , погляньте скільки гостей до нас сьогодні завітало, давайте з ними привітаємось і пограємо в гру «Привітаймося»

Здрастуйте, долоньки! Хлоп-хлоп-хлоп! (3 рази плескають в долоні)

Здрастуйте, ніжки! Топ-топ-топ! (3 рази тупають ніжками)

Здрастуйте, щічки! Плюх-плюх-плюх! (кругові рухи по щоках)

Здрастуйте, очки! Кліп-кліп-кліп (3 рази кліпають очима)

Здрастуй, мій носик! Біп-біп-біп! (3 рази натискають на носа вказівним пальцем)

Здрастуйте, гості! (простягають уперед руки долонями вгору).

Малята, а зараз нам час зазирнути в нашу скриньку, що в ній сьогодні?

Погляньте, це лист, який великий, від кого він? (від Білочки) так від Білочки, давайте прочитаємо.

Білочка запрошує нас на вій День народження, підемо (так), а де живе білочка? (в лісі). А хто ще живе в лісі? (відповіді дітей). Але це ще не все, Білочка просить нас, щоб ми по дорозі до неї зайшли до її друзів Зайчика-Вуханьчика, Їжачка, Лисеня та Ведмежа і взяли їх з собою, а щоб ми не заблукали в лісі, вона нам прислала мапу, ось погляньте, ну, що вирушаємо?

Спочатку пропоную поїхати машиною, а потім коником.

Ой, погляньте машина поламалась, але я гадаю ми зможемо її відремонтувати, візьміть кожен по геометричній фігурці, добре, а зараз прикріпимо кружечки, далі квадратики і трикутнички. Молодці, поїхали.

Приїхали, далі їдемо коником. Ой, як хороше в лісі. Давайте глянемо на мапу де нам шукати зайчика, так, він живе за ялинкою.

Діти привітайтеся з Зайчиком.

 

 

     2

Зайчику, ти йдеш з нами до Білочки? Зайчик каже, що він не може з нами піти, він не встиг зробити брязкальця, діти, допоможемо йому? Швиденько сідаємо за столики і допоможемо Зайчику.

Давайте поглянемо на мапу, куди нам далі? Так, до Їжачка. Доброго дня, Їжачку, а що це в тебе в торбинці? Їжачок каже, що це він приготував гостинці для Білочки, він хоче вам показати і погратися з вами. (проводиться гра «Чого не стало?»)

А далі нам треба піти до Лисенятка, щоб до нього потрапити потрібно перейти кладочку, це кладочка яка? (широка) по ній підуть хлопчики, а це? (вузька) по ній перейдуть дівчатка.

А ось і Лисичка з Лисенятком. Та Лисичка дуже сердити і не хоче пускати Лисенятко з нами до Білочки, бо воно порозкидало кульки і ще досі не посладало, допоможемо?  Нам потрібно поскладати кульки за кольорами, спочатку червоні, сині, зелені, жовті.

І, нарешті, нам потрібно забрати Ведмедика, він живе ось тут в своїй хатинці. Як називається його хатинка?

Ведмедику, ти тут? Доброго дня! А чому ти такий засмучений? Ведмедик каже, що він не встиг приготувати подарунок для Білочки. Малята, а ми теж без подарунків, давайте приготуємо для Білочки тістечко, їй три роки і ми поставимо три свічечки

Діти вітають Білочку, для неї співають «Коровай», прощаються.

Діти, куди ми з вами ходили? Кого зустріли? Що вам сподобалось?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На День народження до Білочки.

Конспект заняття по сенсорному вихованню

в ІІ молодшій групі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь Шилкіна Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

Довбиш 2018

docx
Додав(-ла)
Шилкіна Наталя
Додано
2 жовтня 2022
Переглядів
924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку