Конспект заняття "У гостях у зайченяти" за програмою розвитку дрібної моторики пальців рук та довільної сфери психічних процесів у дітей старшого дошкільного віку

Про матеріал

Конспект містить матеріали заняття з розвитку дрібної моторики пальців рук та довільної сфери психічних процесів у дітей старшого дошкільного віку.

Перегляд файлу

Заняття  за програмою розвитку дрібної моторики пальців рук та довільної сфери психічних процесів у дітей старшого дошкільного віку

 

Автор-укладач:

Світлана Дорошенко,

практичний психолог

 

Тема: «В гостях у зайченяти»

 

Мета: розвиток дрібних м’язів пальців рук, тонких рухів руки, координацію рухів руки, пальців та очей, пізнавальних здібностей, мовлення, довільності поведінки, навичок навчання.

Ресурсне забезпечення: іграшка «зайченя», бланки завдань на кожну дитину, простий та кольорові олівці (Додаток), ритмічна мелодія для музичного супроводу.

 

Мотиваційна частина

Привітання

«Ось прокинулися зайки,

Миють очка, вушка, лапки,

Побачили кошенят –

«Доброго ранку» кричать.»

Знайомство з іграшкою «зайчиком».

 

Основна частина

  1. Вправа «Хованки для кулачків»

 

Завдання: підняти руки перед собою, розкритими долонями назовні. Психолог пропонує дітям пограти долоньками у хованки. На рахунок діти стискають руки в кулачки і розкривають долоні, повністю розгинаючи пальці. Вправа може виконуватися стоячи з метою урізноманітнення способів виконання та надання вправі динамічності. (Тривалість – 3 хв.)

 

    2. Гра «Обведи за пунктиром та розфарбуй»

 

Завдання: ви бачите перед собою намальованого за пунктиром казкового героя, але зробити його справжнім казковим персонажем можете тільки ви, якщо станете чарівниками. Для цього візьміть простий олівець та обведіть героя за пунктиром, а потім розфарбуйте його кольоровими олівцями. (7 хв.)

 

    3. Гра «Руховий диктант»

 

Завдання: діти піднімаються з місць, психолог стає спиною до них, щоб полегшити повторення рухів (в подальшому діти виконують завдання самостійно, за словесними командами):

-         1 крок вперед, 2 кроки вправо;

-         1 крок назад, 2 кроки вліво;

-         Повернутися на 180 градусів праворуч, потім  ліворуч (покрутитися) і т. д.

Порядок рухів з часом змінюють.  (5 хв.)

 

    4. Вправа «Доріжки»

 

Завдання: розглянути, що намальовано на малюнку… допоможи казковому персонажу зустрітися з (знайти дорогу до…(ім’я казкового персонажа). (5 хв.)

 

Заключна частина

Зворотній зв'язок:

Чи сподобалося заняття, що сподобалося найбільше?

Психолог дякує за роботу на занятті, хвалить кожного учасника.

 

«Хвилинка-веселинка». (5 хв.)

 

 

 

Додаток

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 червня
Переглядів
730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку