Конспект заняття"В гостях у казки"

Про матеріал

Заняття для дітей другої молодшої групи із застосуванням інтерактивних технологій.

Перегляд файлу

Світлана Іванівна Бряньчик,

вихователь,

Сахновщинський ЗДО 2,

Сахновщинської районної ради

Харківської області

 

Конспект заняття   «В гостях у казки»

з використанням  інтерактивних  методів навчання

з дітьми другої молодшої групи

  1.               Мета:  закріпити знання дітей про знайомі казки, пізнаючи їх за допомогою загадок. Формувати навички роботи в групах та вміння висловлювати свої думки; використання  методу- «мікрофон»; формувати вміння працювати з коректурними таблицями. Вчити правильно відповідати на запитання за змістом казок; запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; висловлювати своє ставлення до героїв, оцінювати їхні вчинки; розвивати кмітливість, уяву, фантазію, пам'ять, мислення; виховувати любов до казок.
  1.                                                   

                                             Хід заняття

            

  •                                                           Доброго ранку, рідний наш дім!

                                              Доброго ранку , гостям усім!

                                              Доброго ранку, сонечку ясному!

                                               Доброго ранку, садочку прекрасному!       

Діти, я знаю, що ви любите слухати  казки і багато їх знаєте. Пограємо з вами в гру мікрофон «Які ви знаєте казки?»

А зараз ми з вами з допомогою чарівного клубочка відправимось у казкову подорож. А для цього нам потрібно сказати чарівні слова:

                     Ти котись, котись клубочок

                     Попереду у лісочок.

                      Дуже хочемо, будь ласка,

                       Ми потрапити у казку  (під мелодію клубочок покотився).

Діти, ми з вами потрапили до країни Казок. Подивіться, як тут цікаво. Яка гарна птаха сидить на дереві. Ви впізнали її? Правильно, це мудра Тітонька Сова. Вона нам щось хоче сказати.          (Голосове звернення)

«Дорогі діти, прошу вашої  допомоги. У лісі сталося лихо. Налетів  сильний вітер і переплутав усі казки. Допоможіть мені ,будь ласка,повернути  усе на свої місця».

Ну що, малята, допоможемо? Вирушаємо на допомогу тітоньці Сові. Для цього нам потрібно  сказати чарівні слова:

             Ти котись, котись клубочок

              Попереду у лісочок.

              Дуже хочемо, будь ласка,

                Ми потрапити у казку (під мелодію клубочок покотився).

Діти, погляньте, наш клубочок  докотився до чарівної скриньки. Це перше завдання , яке нам дала тітонька Сова.

                                    Завдання №1

У скринці зібрані речі,які належать героям різних казок. Вам потрібно визначити з якої казки ці речі і кому вони належать. (під музику скринька відкривається).

Колосок - казка «Колосок»

Колобок  - казка «Колобок»

Червоний  капелюшок – казка «Червоний капелюшок»

Рукавиця – казка «Рукавичка»

Яйце – казка «Курочка Ряба»

Глечик – казка «Лисичка та журавель»

Солома- казка «Соломяний бичок»

Молодці, ви справились із завданням. А зараз наш клубочок поведе нас далі. Давайте скажемо чарівні слова: 

                       Ти котись, котись клубочок

                       Попереду у лісочок.

                        Дуже хочемо , будь ласка,

                       Ми потрапити у казку  (під мелодію клубочок покотився).

   Тітонька Сова для вас приготувала казкових героїв. Візьміть для себе того, хто більше подобається (їжачки, зайчики).

Тепер ми обєднаємо групи  за вибраними  героями. Сядьте на те місце, де є ваш герой (два столи: на першому – їжачок, на другому- зайчик). Діти називають групи: «Їжачки», «Зайчики».

            Коректурна таблиця №1-14

Біля кожного лежать таблиці. Вам потрібно знайти відповідну картинку і назвати.

-У якій казці лисиця прогнала зайчика з будиночка?

- У якій казці хлопчик не хотів умиватись?

- У якій казці лікар рятував тварин ?

-У якій казці тварини спілкуються по телефону?

-У якій казці маленька дівчинка заблукала в лісі ?

          Розкладіть ілюстрації до казки в певному порядку (від початку до кінця)

Групі «Їжачки»- казка «Ріпка»

Групі «Зайчики» -казка «Колобок»

              Фізкультхвилинка з музичним супроводом.

Наш клубочок  веде нас далі:  Ти котись, котись клубочок

                                                     Попереду у лісочок.

                                                     Дуже хочемо, будь ласка,

                                                      Ми потрапити у казку.

 Діти, погляньте, під ялинкою лежить книга. Наступне завдання слухайте уважно. Тітонька Сова просить всі казки повиправляти, та у книжку поскладати.

  •                   Жили були дід та баба. Та була у них  качечка Ряба (курочка).
  •                   Хто заліз у рукавичку, спритна білка чи лисичка? (лисичка)
  •                   Чутка в лісі є така: мишка зїла колобка (лисичка)
  •                   Цікава казка для малят «Коза та семеро вовченят» (козенят).

                              Скажем тітоньці Сові,

                               Що малята молодці.

                               Всі казки повиправляли,

                                Та у книжку поскладали.

Тітонька Сова вам дякує , і ми повертаємося з Казкової країни в садочок.

   Ти котись, котись клубочок

    Попереду у садочок.

 Підсумок.  Кому ми допомагали? Кому належав капелюх  із скриньки?А яйце? Що тобі сподобалося? А тобі? Всі молодці!

Сюрпризний момент. Тітонька Сова  нам  дарує  в групу  книгу казок.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сидоренко Світлана Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
2674
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку