Тема:,,Ми розумні малюки!”

Про матеріал
Мета: продовжувати знайомити дітей із режимними моментами, формувати культурно гігієнічні навички за столом; навчати малят уважно слухати художні твори, повторювати їх за вихователем, відповідати на запитання дорослого; розвивати зв`язне мовлення, пам`ять, мислення; закріпити КГН за столом; виховувати культуру поведінки під час їжі, охайність, акуратність.
Перегляд файлу

                                                                                          КЗ ,,Солоницівська гімназія

                                                                                          ,,Перлина””

                                                 Розвага                                     для дітей раннього  віку                                                                             Тема:,,Ми розумні малюки!”.

                                                                               Вихователь Денисова Н.В.

                                                         2020р.

                                      Тема :,,Ми розумні малюки!”

    Мета: продовжувати знайомити дітей із режимними моментами, формувати культурно гігієнічні навички за столом; навчати малят уважно слухати художні твори, повторювати їх за вихователем, відповідати на запитання дорослого; розвивати зв`язне мовлення, пам`ять, мислення; закріпити КГН за столом; виховувати культуру поведінки під час їжі, охайність, акуратність.

    Матеріали: іграшка- песик, збірка дитячих віршиків І.О.Золочевської з  ілюстраціями.

                                                     Хід розваги.

    Вихователь звертає увагу дітей на песика, який сидить на килимочку і читає віршика.

                                                     Песик знає, що режимним

                                                     Необхідний геть усім,

                                                     І тому він вчасно зранку                                                      Прибігає до сніданку.

  -А ви, малята, снідали зранку? Розкажіть, що?

(Відповіді дітей).

  -Хто знає, що треба зробити перед обідом?

                                                     Хом`ячок перед обідом                                                      Руки вирішив помити.                                                      Він натер долоні милом,                                                      А вода мікробів змила.

  -Перед обідом завжди треба гарно мити руки з милом, щоб змити всі мікроби.

  -Ви любите мити руки?

  -Покажіть, як ви це робите.

Діти імітують миття рук.

                                                     Один, два, три, чотири,

                                                     Ми мікроби геть всі змили.

  -Малята,  як треба сидіти за столом? (Відповіді дітей).

                                                    Тиша-тиша-тиша-тиша!

                                                    За столом сиди тихіше,                                                     Кашу їж і бутерброд                                                     І тримай закритим рот.

  -Чому не можна розмовляти за столом?

  -Так, щоб не вдавитися.

                                                    Мишка навчала мама:

                                                  -Сиди, синочку, прямо                                                     Із медом їж малину

                                                    Тримай рівненько спину.

   -Щоб спина не була кривою, треба завжди за столом сидіти прямо.

  -Як треба тримати спину за столом, малята?

  -Вірно, рівно.

                                                     Дуже люблять мишенята                                                      За обідом пустувати.

                                                     Мишенят навчає кіт:

                                                    -Пустувати вам не слід!

  -Діти, що люблять мишенята робити за обідом? Чи можна пустувати за обідом? (Відповіді дітей).

  -Так, пустувати їм не слід.

                                                     Зайченятко знає звісно:

                                                     Все з тарілки треба з`їсти,                                                      Вітаміни запасти,                                                      Аби швидко підрости.

  -А ви, малята, все з`їдаєте із тарілки?

                                         Д/гра:,,Склади ціле”.

    Мета: Розвивати дрібну моторику пальців рук, зорову увагу, пам`ять, мислення; закріпити назву овочів і фруктів, основні кольори; виховувати бажання дбати про своє здоров`я.

  -Щоб швиденько підростати, треба вітамінами запасатися.

                                                      Якщо руки забруднив,

                                                      Ти не три їх об штани,                                                        В дорослого й малого                                                        Серветка є для цього.

  -Дітки, у вас серветки є у всіх?   -Давайте їх прикрасимо.

                                   Малювання:,,Серветки для малят”.

    Мета: учити дітей прикрашати краї серветки рівними лініями; проводити лінію акуратно зліва направо і зверху вниз, не відриваючи пензля від паперу; розвивати окомір, естетичний смак; закріпити синій і зелений кольори; виховувати акуратність, самостійність.

    Матеріали: серветка із тканини з візерунками, аркуш квадратної форми (серветка); гуашеві фарби (зелена і синя); баночки з водою, пензлики, серветки.

                                                         Хід заняття.

    Вихователь демонструє серветку із тканини, пропонує дітям розглянути її.   -Що в мене в руках?

  -Якої вона форми?

  -Якого кольору?

  -Що на ній зображено?

  -Якого кольору лінії?

  -Для чого потрібна серветка?

    Вихователь роздає дітям аркуші квадратної форми,.серветки”.

  -Якого кольору ці ,,серветки”.

  -Так, вони білі і без візерунків:,,Давайте прикрасимо їх візерунками”.

    Пальчикова гімнастика.

                                                  Один, два, три, чотири, п`ять                                                   Вийшли пальчики гулять.                                                   Погуляли, пострибали,                                                   Пензлика у ручки взяли.

    Показ прийому малювання вихователем.

Самостійна робота малят. Вихователь за потребою допомагає дітям.

  -Молодці, малята. Гарно впоралися із завданням. Тепер,вам, буде чим витирати брудні ручки і ротики.

    Вихователь бере в руки іграшку-білку.

                                                  Я цукерками і чаєм

                                                  Білку Зою пригощаю:

                                                 -Їж, миленька, на здоров`я!                                                  -Дякую! - говорить Зоя.

  -Що треба сказати після їжі?

  -Так, вірно, дякую.

                                                   Фізкультхвилинка.

    Малята під віршовані рядки імітують рухи.

                                                   Киця Мура тортик їла,

                                                   За собою посуд мила,

                                                   Бо вона не любить бруду,                                                    Чистота у неї всюди.

                                           

pdf
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку