КЗ ,,Солоницівська гімназія
,,Перлина””
Розвага для дітей раннього віку Тема:,,Ми розумні малюки!”.
Вихователь Денисова Н.В.
2020р.
Тема :,,Ми розумні малюки!”
Мета: продовжувати знайомити дітей із режимними моментами, формувати культурно гігієнічні навички за столом; навчати малят уважно слухати художні твори, повторювати їх за вихователем, відповідати на запитання дорослого; розвивати зв`язне мовлення, пам`ять, мислення; закріпити КГН за столом; виховувати культуру поведінки під час їжі, охайність, акуратність.
Матеріали: іграшка- песик, збірка дитячих віршиків І.О.Золочевської з ілюстраціями.
Хід розваги.
Вихователь звертає увагу дітей на песика, який сидить на килимочку і читає віршика.
Песик знає, що режимним
Необхідний геть усім,
І тому він вчасно зранку Прибігає до сніданку.
-А ви, малята, снідали зранку? Розкажіть, що?
(Відповіді дітей).
-Хто знає, що треба зробити перед обідом?
Хом`ячок перед обідом Руки вирішив помити. Він натер долоні милом, А вода мікробів змила.
-Перед обідом завжди треба гарно мити руки з милом, щоб змити всі мікроби.
-Ви любите мити руки?
-Покажіть, як ви це робите.
Діти імітують миття рук.
Один, два, три, чотири,
Ми мікроби геть всі змили.
-Малята, як треба сидіти за столом? (Відповіді дітей).
Тиша-тиша-тиша-тиша!
За столом сиди тихіше, Кашу їж і бутерброд І тримай закритим рот.
-Чому не можна розмовляти за столом?
-Так, щоб не вдавитися.
Мишка навчала мама:
-Сиди, синочку, прямо Із медом їж малину
Тримай рівненько спину.
-Щоб спина не була кривою, треба завжди за столом сидіти прямо.
-Як треба тримати спину за столом, малята?
-Вірно, рівно.
Дуже люблять мишенята За обідом пустувати.
Мишенят навчає кіт:
-Пустувати вам не слід!
-Діти, що люблять мишенята робити за обідом? Чи можна пустувати за обідом? (Відповіді дітей).
-Так, пустувати їм не слід.
Зайченятко знає звісно:
Все з тарілки треба з`їсти, Вітаміни запасти, Аби швидко підрости.
-А ви, малята, все з`їдаєте із тарілки?
Д/гра:,,Склади ціле”.
Мета: Розвивати дрібну моторику пальців рук, зорову увагу, пам`ять, мислення; закріпити назву овочів і фруктів, основні кольори; виховувати бажання дбати про своє здоров`я.
-Щоб швиденько підростати, треба вітамінами запасатися.
Якщо руки забруднив,
Ти не три їх об штани, В дорослого й малого Серветка є для цього.
-Дітки, у вас серветки є у всіх? -Давайте їх прикрасимо.
Малювання:,,Серветки для малят”.
Мета: учити дітей прикрашати краї серветки рівними лініями; проводити лінію акуратно зліва направо і зверху вниз, не відриваючи пензля від паперу; розвивати окомір, естетичний смак; закріпити синій і зелений кольори; виховувати акуратність, самостійність.
Матеріали: серветка із тканини з візерунками, аркуш квадратної форми (серветка); гуашеві фарби (зелена і синя); баночки з водою, пензлики, серветки.
Хід заняття.
Вихователь демонструє серветку із тканини, пропонує дітям розглянути її. -Що в мене в руках?
-Якої вона форми?
-Якого кольору?
-Що на ній зображено?
-Якого кольору лінії?
-Для чого потрібна серветка?
Вихователь роздає дітям аркуші квадратної форми,.серветки”.
-Якого кольору ці ,,серветки”.
-Так, вони білі і без візерунків:,,Давайте прикрасимо їх візерунками”.
Пальчикова гімнастика.
Один, два, три, чотири, п`ять Вийшли пальчики гулять. Погуляли, пострибали, Пензлика у ручки взяли.
Показ прийому малювання вихователем.
Самостійна робота малят. Вихователь за потребою допомагає дітям.
-Молодці, малята. Гарно впоралися із завданням. Тепер,вам, буде чим витирати брудні ручки і ротики.
Вихователь бере в руки іграшку-білку.
Я цукерками і чаєм
Білку Зою пригощаю:
-Їж, миленька, на здоров`я! -Дякую! - говорить Зоя.
-Що треба сказати після їжі?
-Так, вірно, дякую.
Фізкультхвилинка.
Малята під віршовані рядки імітують рухи.
Киця Мура тортик їла,
За собою посуд мила,
Бо вона не любить бруду, Чистота у неї всюди.