ЗАГУБЛЕНИЙ МІШЕЧОК ЗДОРОВ'Я
МЕТА: Узагальнити знання та навички дітей щодо збереження та зміцнення здоров’я,. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан.Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.Вчити дітей визначати настрій. Розвивати позитивні емоції дітей, увагу. Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, пізнавальну активність.
ОБЛАДНАННЯ: ортопазли, картинки: сонце ,хмарка, долонька; СУ-ДЖОКи, аромолампа, дупла LEGO.
ХІД ЗАНЯТТЯ:
ВИХОВАТЕЛЬ: Діти, подивіться скільки у нас гостей. (відповіді дітей) Давайте ми з ними привітаємося:
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки!
Працюють голівки і
Сяють усмішки!
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаю вам я!
ВИХОВАТЕЛЬ: Давайте подивимося, яка сьогодні погода? Чи світить сонечко? Яке воно сьогодні?( радісне чи сумне, похмуре) Як нам буває коли сонечко сміється до вас?(радісно, весело) Спробуємо показати настрій сонечка у грі.
ГРА-ЕМПАТІЯ « СОНЕЧКО І ХМАРКА »
ВИХОВАТЕЛЬ: Сонечко для всіх дуже корисне. Воно нам дає світло, тепло, приносить радість. Сонечко дає нам здоров’я.
Щоб міцне здоров’я мати, треба нам про нього дбати, тому сьогодні я запрошую вас у подорож до лісу. Згодні? Тоді, я пропоную стати один за одним і в путь:
ВІРШИК-ЗАБАВЛЯНКА
Маленькі ніжки крокують по доріжці.
Туп-туп-туп-туп.
Великі ноги крокують по дорозі.
Туп-туп-туп-туп.
Прийшли в ліс. Що в лісі росте?
(Ялинки.)
Ялинки однакові по висоті?
(Ні. Висока і низька.)
Білка - бешкетниця прискакала. Куди вона сіла?
(Під низьку ялинку.)
А зараз де вона сидить?
(На високій ялинці.)
Пішли далі…
ВИХОВАТЕЛЬ: Ой, діти, чиїсь сліди! ( здогадки дітей ) Давайте ми підемо по ним і дізнаємось куди ж вони нас приведуть. Діти, дивіться, який казковий ліс, давайте вдихнемо цього чистого повітря.
ДИХАЛЬНА ВПРАВА
( аромолампа)
ВИХОВАТЕЛЬ: Дітки, дивіться – мішок. Мабуть хтось його загубив. Але хто? А давайте подивимось, що в ньому, може тоді здогадаємось. ( відкривають ) Тут, якісь іще мішечки. Подивимось? ( відкривають, роздивляються ) А як ви гадаєте, що можно зробити з цим наповненням? ( гратися, масаж) Так, молодці! Ну, що пограємося?
Перший мішечок: М'яч
Ты по ручкам прокатись,
Ты по ножкам прокатись,
И обратно возвратись.
( виконують масаж за допомогою СУ-ДЖОКів)
ВИХОВАТЕЛЬ: Молодці діти. Ну, що подивимось, що в наступному?
ДІТИ: Так, відкривайте другий мішечок. Це - долонька, яка нам підказує, що потрібно зробити пальчикову гімнастику.
Другий мішечок:
Раз, два, три, чотири, п'ять
(загинаємо пальці по одному)
Ми у двір пішли гулять
Бабу снігову ліпили.
(Імітувати ліплення комов.)
Пташок крихтами годували ,
(Кришити хлібець всіма пальчиками.)
З гірки ми потім каталися.
(Вести вказівним пальцем правої руки по долоні лівої руки.)
А ще в снігу валялися.
(Класти руки на стіл то однією, то іншою стороною.)
Всі в снігу додому прийшли,
(Обтрушувати долоньки.)
З'їли суп, і спати лягли.
(Виробляти руху уявної ложкою, покласти руки під щоку.)
ВИХОВАТЕЛЬ: Молодці діти. У нас залишився останній мішечок. Цей мішечок з
LEGO. Я пропоную вам узяти LEGO і стати у колону один за одним, утворивши таким чином великого змія( або коло ). Давайте з вами зробимо один одному масаж, промовляючи такі слова:
«Зебра»
В зебри смужка, смужка,
смужка.
Не горохи, не клітинка,
Не малюнок на всю спинку-
Тільки смужка, смужка, смужка
Від хвоста і аж по вушка.
ВИХОВАТЕЛЬ: - Діти, які ж ви молодці! Ми всі мішечки подивилися, зарядилися
здоров'ям але чий це мішок, так і не дізналися. Ой! Тихо! Чуєте, до нас хтось іде.
ЛІСОВИЧОК-ЗДОРОВ'ЯЧОК : - Добрий день, діти!
ВИХОВАТЕЛЬ: - Добрий день! А ви хто?
ЛІСОВИЧОК-ЗДОРОВ'ЯЧОК: - Я Лісовичок – Здоров'ячок. Дуже поспішав до Зайчика та загубив свій мішок.
ВИХОВАТЕЛЬ: - А що з ним трапилось?
ЛІСОВИЧОК-ЗДОРОВ'ЯЧОК: - Зайчик захворів, а я ніс йому чарівні мішечки. Щоб підняти йому настрій та зарядити його здоров'ям. За те, що ви його знайшли я хочу з вами пограти. . А як ви думаєте, у Зайчика є ніс (вуха, очі, рот)? А є у нього руки і ноги? Ні. А що у нього є? Лапки. Так. А що у нього ще є? (Хвіст). А у вас є хвіст, поглянете? А ось в…..( Вибирається дитина з хвостиком) є хвіст. Ну, починаємо гру «А де ж, а де ж наші ніжки»:
Ніжки.
А де ж, а де ж, де ж наші ніжки (2 рази)
Ось вони, ось вони, ось же наші ніжки (2 рази)
ЛІСОВИЧОК-ЗДОРОВ'ЯЧОК: - Ось скінчилась наша гра.
Все, прощатись нам пора.
Я вам бажаю бути здоровими , дужими , радісними, і берегти своє здоров’я. Бо в народі кажуть: « Немає щастя без здоров’я». Для цього я вам дарую вітаміни.
БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!