Конспект заняття в молодшій групі ВАЛЕОХВИЛИНКИ З МАЛЮКАМИ "ЗАГУБЛЕНИЙ МІШЕЧОК ЗДОРОВ'Я"

Про матеріал
Узагальнити знання та навички дітей щодо збереження та зміцнення здоров’я,. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан.Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.Вчити дітей визначати настрій. Розвивати позитивні емоції дітей, увагу. Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, пізнавальну активність.
Перегляд файлу

ЗАГУБЛЕНИЙ МІШЕЧОК ЗДОРОВ'Я

МЕТА: Узагальнити знання та навички дітей щодо збереження та зміцнення здоров’я,. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан.Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.Вчити дітей визначати настрій. Розвивати позитивні емоції дітей, увагу. Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять,  мислення, пізнавальну активність.

ОБЛАДНАННЯ: ортопазли, картинки: сонце ,хмарка, долонька; СУ-ДЖОКи, аромолампа, дупла LEGO.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

ВИХОВАТЕЛЬ: Діти, подивіться скільки у нас гостей. (відповіді дітей) Давайте ми з ними привітаємося: 

  • Доброго ранку! Доброго дня!

                           Хай плещуть долоньки,

                           Хай тупають ніжки!

                           Працюють голівки і

                           Сяють усмішки!

                           Доброго ранку! Доброго дня!

                           Бажаєте ви. Бажаю вам я!

 

https://www.b17.ru/foto/uploaded/upl_1559330668_202677.jpgВИХОВАТЕЛЬ: Давайте подивимося, яка сьогодні погода? Чи світить сонечко? Яке воно сьогодні?( радісне чи сумне, похмуре) Як нам буває коли сонечко сміється до вас?(радісно, весело) Спробуємо показати настрій сонечка у грі.

 

ГРА-ЕМПАТІЯ « СОНЕЧКО І ХМАРКА »

 

ВИХОВАТЕЛЬ: Сонечко для всіх дуже корисне. Воно нам  дає світло, тепло, приносить радість. Сонечко дає нам здоров’я.

Щоб міцне здоров’я мати, треба нам про нього дбати, тому сьогодні я запрошую вас у подорож до лісу. Згодні? Тоді, я пропоную стати один за одним і в путь:

 

https://www.stihi.ru/pics/2019/08/01/3204.jpgВІРШИК-ЗАБАВЛЯНКА

Маленькі ніжки крокують по доріжці.

Туп-туп-туп-туп.

Великі ноги крокують по дорозі.

Туп-туп-туп-туп.

Прийшли в ліс. Що в лісі росте?

(Ялинки.)

Ялинки однакові по висоті?

(Ні. Висока і низька.)

Білка - бешкетниця прискакала. Куди вона сіла?

(Під низьку ялинку.)

А зараз де вона сидить?

(На високій ялинці.)

Пішли далі…

ВИХОВАТЕЛЬ: Ой, діти, чиїсь сліди! ( здогадки дітей ) Давайте ми підемо по ним і дізнаємось куди ж вони нас приведуть. Діти, дивіться, який казковий ліс, давайте вдихнемо цього чистого повітря.

ДИХАЛЬНА ВПРАВА

( аромолампа)

 

C:\Users\company\Desktop\санта-сумка-енег-комп-ект-значка-мешка-рож-ества-пустой-симво-изайн-и-62549338.jpgВИХОВАТЕЛЬ: Дітки, дивіться – мішок. Мабуть хтось його загубив. Але хто? А давайте подивимось, що в ньому, може тоді здогадаємось. ( відкривають ) Тут, якісь іще мішечки. Подивимось? ( відкривають, роздивляються ) А як ви гадаєте, що можно зробити з цим наповненням? ( гратися, масаж) Так, молодці! Ну, що пограємося?

Перший мішечок:                                     М'яч

  • C:\Users\company\Desktop\massazher-su-dzhok-massazhnyj-sharik-3.jpgТише, мяч, не торопись,

                            Ты по ручкам прокатись,

                            Ты по ножкам прокатись,

                            И обратно возвратись.

                 ( виконують масаж за допомогою СУ-ДЖОКів)

 

ВИХОВАТЕЛЬ: Молодці діти. Ну, що подивимось, що в наступному?

ДІТИ: Так, відкривайте другий мішечок. Це - долонька, яка нам підказує, що потрібно зробити пальчикову гімнастику.

 

Другий мішечок:

C:\Users\company\Desktop\i.jpg

Раз, два, три, чотири, п'ять

(загинаємо пальці по одному)

Ми у двір пішли гулять

Бабу снігову ліпили.

                     (Імітувати ліплення комов.)

Пташок крихтами  годували ,

C:\Users\company\Desktop\санта-сумка-енег-комп-ект-значка-мешка-рож-ества-пустой-симво-изайн-и-62549338.jpg              (Кришити хлібець всіма пальчиками.)

                      З гірки ми потім каталися.

(Вести вказівним пальцем правої руки по долоні лівої руки.)

                     А ще в снігу валялися.

       (Класти руки на стіл то однією, то іншою стороною.)

                     Всі в снігу додому прийшли,

                          (Обтрушувати долоньки.)

                          З'їли суп, і спати лягли.

     (Виробляти руху уявної ложкою, покласти руки під щоку.)

 

ВИХОВАТЕЛЬ: Молодці діти. У нас залишився останній мішечок. Цей мішечок з             

C:\Users\company\Desktop\Новая папка (3)\санта-сумка-енег-комп-ект-значка-мешка-рож-ества-пустой-симво-изайн-и-62549338.jpgLEGO. Я пропоную вам узяти LEGO і стати у колону один за одним, утворивши таким чином великого змія( або коло ). Давайте з вами зробимо один одному масаж, промовляючи такі слова:

https://cdn.pixabay.com/photo/2014/10/02/13/24/lego-470158_1280.jpg            «Зебра»

  • Від хвоста і аж по вушка

                             В зебри смужка, смужка,

смужка.

                                     Не горохи, не клітинка,

      Не малюнок на всю спинку-

                Тільки смужка, смужка, смужка

     Від хвоста і аж по вушка.

 

ВИХОВАТЕЛЬ: - Діти, які ж ви молодці! Ми всі мішечки подивилися, зарядилися 

здоров'ям але чий це мішок, так і не дізналися. Ой! Тихо! Чуєте, до нас хтось іде.                 

ЛІСОВИЧОК-ЗДОРОВ'ЯЧОК : - Добрий день, діти!

ВИХОВАТЕЛЬ: - Добрий день! А ви хто?

ЛІСОВИЧОК-ЗДОРОВ'ЯЧОК: - Я Лісовичок – Здоров'ячок. Дуже поспішав до Зайчика та загубив свій мішок.

ВИХОВАТЕЛЬ: -  А що з ним трапилось?

ЛІСОВИЧОК-ЗДОРОВ'ЯЧОК: - Зайчик захворів, а я ніс йому чарівні мішечки. Щоб підняти йому настрій та зарядити його здоров'ям. За те, що ви його знайшли я хочу з вами пограти. . А як ви думаєте, у Зайчика є ніс (вуха, очі, рот)? А є у нього руки і ноги? Ні. А що у нього є? Лапки. Так. А що у нього ще є? (Хвіст). А у вас є хвіст, поглянете? А ось в…..( Вибирається дитина з хвостиком) є хвіст. Ну, починаємо гру «А де ж, а де ж наші ніжки»:

Ніжки.

А де ж, а де ж, де ж наші ніжки (2 рази)

Ось вони, ось вони, ось же наші ніжки (2 рази)

 

ЛІСОВИЧОК-ЗДОРОВ'ЯЧОК: -  Ось скінчилась наша гра.

https://i.ytimg.com/vi/A2nodNtHr2E/maxresdefault.jpg                                                             Все, прощатись нам пора.

Я вам бажаю бути здоровими , дужими , радісними, і берегти своє здоров’я.  Бо в народі кажуть: « Немає щастя без здоров’я». Для  цього я вам дарую вітаміни.

БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!

 

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
7542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку