1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
Тема : «Кишенькові гроші». Питання до коректурної таблиці.
Мета: Навчити лічити гроші. Показати принципи фінансового планування і розумних покупок, пояснити походження вартості товару й основи фінансової безпеки. Пояснити принципи ціноутворення, необхідність заробляти гроші, а також те, що не все купується і продається.
1.Визнач, що зайве у першому ряді? (закрий зеленим квадратом)
2.Що зображено зліва від клітинки під № 6 ?
3.Назви, що зображено в нижньому ряду, в першій клітинці зліва? Склади розповідь. ( «моя мрія»)
4.Відшукай, у якій клітинці зображено схему сімейного бюджету, закрий синім кружечком.
5.Знайди предмети, що можна купити за гроші (познач зеленим квадратом);
Знайди предмети, які не купиш за гроші (познач червоним квадратом).
6.Що знаходиться під клітинкою з № 7 (яка професія, люди працюють, за це отримують гроші).
7.Щоб купити товар, відгадай загадки:
(дітям видаються «гроші», закривають клітинку з товаром купюрою)
Мов маленький м’ячик,
Висить, а не скаче,
Рум’яне, гладеньке,
На смак солоденьке. (яблуко)
Виріс в полі колоском,
На столі лежу шматком (Хліб)
У неї кольорова обгортка,
А сама вона смачна та солодка (Цукерка)
8.Склади розповідь за картинками під № 4, № 8, № 18
9.Знайди грошові місця, познач жовтим трикутником.
10.Знайди гривні, обведи їх кружечком.
11.Знайди героїв казок, в яких зустрічаються гроші.
12.Які предмети необхідні для походу до магазину? (познач жовтим трикутником)
13.Склади речення зі словом, яке знаходиться між № 13, № 15 ( у мене з’явилася скарбничка)