Коректурна таблиця " Кишенькові гроші"

Про матеріал
Використання коректурних таблиць в процесі соціально – фінансової освіти дошкільників
Перегляд файлу

 

1

Картинки по запросу "картини солнце"

2

 

 

Картинки по запросу "картини деньги гривны 5"

3

 

Картинки по запросу "картини деньги  монеты украинские"

4

 

Картинки по запросу "картини кошелек"

5

 

Картинки по запросу "картини банк"

6

 

Картинки по запросу "картинки для детей семейный бюджет"

7

 

Картинки по запросу "картинки для детей конфета"

8

 

Картинки по запросу "картинки для детей сумка хозяйственная"

9

 

Картинки по запросу "картинки для детей яблоко"

10

Картинки по запросу "картинки для детей муха цокотуха"

11

      Картинки по запросу "картинки для детей профессии людей пожарник"

12

 

 

Картинки по запросу "картинки гривни"

13

 

 

Картинки по запросу "картинки для детей карточка зарплатная приват банк"

14

 

Картинки по запросу "картинки для детей копилка"

15

 

 

Картинки по запросу "картинки для детей леб"

16

 

Картинки по запросу "картинки сейф"

17

 

     Картинки по запросу "картинки ребенок мечтает"

18

 

Картинки по запросу "картинки магазин"

19

 

 

Картинки по запросу "картинки гривни"

20

 

       Картинки по запросу "картинки для детей буратино"

 

Тема : «Кишенькові гроші». Питання до коректурної таблиці.

Мета: Навчити лічити гроші. Показати принципи фінансового планування і розумних покупок, пояснити походження вартості товару й основи фінансової безпеки. Пояснити принципи ціноутворення, необхідність заробляти гроші, а також те, що не все купується і продається.

1.Визнач, що зайве у першому ряді? (закрий зеленим квадратом)

2.Що зображено зліва від клітинки під № 6 ?

3.Назви, що зображено в нижньому ряду, в першій клітинці зліва? Склади розповідь. ( «моя мрія»)

4.Відшукай, у якій клітинці зображено схему сімейного бюджету, закрий синім кружечком.

5.Знайди предмети, що можна купити за гроші (познач зеленим квадратом);

Знайди предмети, які не купиш за гроші (познач червоним квадратом).

6.Що знаходиться під клітинкою з № 7 (яка професія, люди працюють, за це отримують гроші).

7.Щоб купити товар, відгадай загадки:

(дітям видаються «гроші», закривають клітинку з товаром купюрою)

Мов маленький м’ячик,
Висить, а не скаче,
Рум’яне, гладеньке,
На смак солоденьке. (яблуко)

Виріс в полі колоском,
На столі лежу шматком  (Хліб)

У неї кольорова обгортка,
А сама вона смачна та солодка  (Цукерка)

8.Склади розповідь за картинками під № 4, № 8, № 18

9.Знайди грошові місця, познач жовтим трикутником.

10.Знайди гривні, обведи їх кружечком.

11.Знайди героїв казок, в яких зустрічаються гроші.

12.Які предмети необхідні для походу до магазину? (познач жовтим трикутником)

13.Склади речення зі словом, яке знаходиться між № 13, № 15 ( у мене з’явилася скарбничка)

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку