Конспект заняття " Весела піна"

Про матеріал
Що може бути кращим ніж цікаве заняття, ппропоную до вашої уваги заняття з дослідницької діяльності.
Перегляд файлу

Конспект заняття з дослідно-експериментальної діяльності

«Друзі принцеси Пінки. Мильні бульбашки"

 

 

Мета:

Ознайомлення дітей з властивостями мила і способом утворення мильних бульбашок.

 

Завдання:

• Продовжувати формувати вміння самостійно проводити дослідження, міркувати, узагальнювати результати дослідів;

 

• Активізувати і систематизувати наявні у дітей уявлення про властивості мила;

 

• Активізувати і розширювати словник дітей.

 

Розвиваючі:

      • Розвивати швидкість мислення, творчу уяву, вміння логічно міркувати;

 

• Розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього, в процесі експериментування;

 

• Розвивати зв'язне мовлення, вміння міркувати, дрібну моторику рук.

 

Виховні:

     • Виховувати спостережливість і інтерес до експериментів, вміння працювати в колективі;

 

• Виховувати доброзичливе ставлення один до одного, вміння вислуховувати,  висловлюватися  до кінця, не перебивати один одного.

 

Матеріали та обладнання:

 

Посилка з таємничими предметами.

Лист від принцеси.

Картинки-схеми «Як отримати бульбашки»,

«Як зробити паличку для видування бульбашок»

Пластмасові ложки.

Склянки. Пластмасові тарілки.

 Шматочки тканини

 Мило різного виду

Шматочки мила для малювання

Фартухи.Папір.Дріт.Мило рідке.Вода.

 

Хід заняття:

     Діти сидять на килимі в групі, потім стають в коло.

 

Вихователь:

Зібралися всі діти в коло,

Я - твій друг і ти - мій друг!

Міцно за руки візьмемося

І один одному посміхнемось!

 

Вихователь: Дітки, сьогодні вранці, коли я прийшла на роботу, біля нашої групи я виявила посилку з листом. Я не стала відкривати цю посилку, вирішила почекати вас. Пропоную відкрити її разом. Читаю лист: «Здрастуйте діти. Пише вам принцеса Пінка. Я живу в казковій країні Миляндія. У мене багато друзів - бульбашок, з якими я дуже люблю грати! Але не все в нашій країні добрі й веселі. Живе тут і злий чарівник. І нещодавно у нас трапилася біда, чарівник наслав сильний вітер, який забрав всіх моїх друзів в невідомому напрямку! А замість них злий чарівник залишив мені коробочку з якимись предметами. Без своїх друзів я дуже сумую і не знаю, що мені робити, де ж їх шукати. Дітки, допоможіть мені знайти моїх друзів! А ще я висилаю вам коробку чарівника, щоб ви розібралися, що ж це за предмети »

 

Вихователь: Діти, та що ж нам робити?

Діти: відповіді

Вихователь: Цікаво, що це за предмети? Щоб дізнатися це, треба з ним познайомитися. Давайте згадаємо, що нам допомагає досліджувати предмети?

Діти: очі, ніс, вуха, рот, руки.

Вихователь: - Зараз ми відкриємо коробку і побачимо предмети. Можливо, ви їх вже знаєте, але перш ніж сказати назву даних предметів, давайте розповімо про те, які вони.

Вихователь:

      Показує картинку «ОЧІ».

     -Що вони говорять вам про предмет?

 

 Діти:- Який він форми? (Прямокутний, овальний, квадратний);

     - Якого кольору? (Називають кольору мила);

     - Якого розміру? (маленький великий).

 

Показує картинку «ВУХА».

     -Про що вони говорять?

      Відповіді: предмет не видає звуку

 

 

Показує картинку «РОТ».

  - Що нам розповість про предмет?

    Діти: цей предмет в рот брати не можна, він неїстівний. Не допускати попадання в очі.

 

Показує картинку «РУКИ».

   - Чим нам допоможуть?

     Діти: - Дізнатися який він на дотик?

 

      Показує картинку «НІС».

- Що він каже про предмет?

     Діти: пахне, предмет має запах.

Вихователь: Скільки цікавого ми дізналися про мило. А для чого нам необхідно мило?

Діти: вмиватися, прати, мити руки. А навіщо мити руки з милом?

Адже можна просто помити руки водою.

Діти: Відповіді.

 Вихователь: - Зробимо висновок, якими властивостями володіє мило?

Діти: має запах, колір, має різну форму.

Вихователь:Дітки, а ви знали, що милом можна ще й малювати?

-Спробуємо? А для цього нам потрібно пройти в лабораторію. Надягаємо фартухи.

-Візьміть білий аркуш паперу і намалюйте на ньому шматочком мила.

 - Який висновок ми можемо зробити?Діти: (Нічого не видно)

-А тепер візьміть шматочок тканини темного кольору, намалюйте милом на ньому.

-Що спостерігаєте?

Діти: Залишає слід.

-Який висновок ми можемо зробити?

-Що слід від мила видно на темній тканині.

В: А яке ще буває мило? (Рідке)

В: Але як же ми за допомогою мила допоможемо Пінці?

Діти: Зробимо бульбашки.

В: А з якого мила краще зробити бульбашки? З твердого або з рідкого?

Діти: - версії дітей.

Вихователь: А я пропоную вам самим зараз стати веселими бульбашками і пограти!

      Фізкультхвилинка:

Ми - веселі бульбашки,

Ми схожі на кулі.

Дуже любимо ми грати,

Дуже любимо ми скакати (підскоки)

Ми на місці не сидимо,

Краще ми побіжимо (біг на місці)

Любимо ми в долоні плескати

А ще ногами тупати.

Високо можемо злітати,

Нікому нас не зловити!

Будьте з нами акуратніше!

А не те трапиться так,

Вип'ємо, лопни все ми в раз,

Чи не побачите ви нас!

 

Вихователь: Що нам потрібно для того, щоб зробити бульбашки?

Діти: перераховують необхідні предмети для приготування бульбашок

Вихователь: Цікаво і як же ми їх будемо робити? Адже ми навіть не знаємо, скільки нам взяти води і мила.

-Може заглянути в коробку? А може чарівник залишив нам якусь підказку!

(Дістаю схему виготовлення бульбашок.)

 

Промовляють спільно з вихователем за схемою етапи виготовлення бульбашок.

Вихователь: Як зробити бульбашки тепер ми з вами знаємо, пропоную розпочати роботу.

Вихователь: У вас на столі порожні стаканчики. Беремо 1 ложку води, додаємо 3 ложки мила. Все добре перемішуємо. Наш розчин готовий! Давайте пускати бульбашки!

-Але чим?

-А що ви бачите на столі ще?

-Діти: шматочки дроту. Чарівні палички.

Вихователь: Може вони нам якось допоможуть?

Діти: Можна зробити з неї паличку для видування.

Вихователь: А що, якщо знову заглянути в коробку? Раптом там є ще одна підказка!

Дістаю схему виготовлення палички для видування.

 

Промовляють спільно з вихователем за схемою етапи виготовлення даних паличок.

Потім діти пробують самостійно видувати мильні бульбашки.

Вихователь: - У нас вийшли чудові бульбашки. Я впевнена, що вони дуже сподобаються принцесі Пінці і стануть для неї кращими друзями!

 

    C:\Users\User\Desktop\Новая папка (3)\depositphotos_4132844-stock-photo-blowing-bubbles.jpg

docx
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
1895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку