Конспект заняття з елементами дослідницько-експерементальної роботи

Про матеріал
Напередодні новорічних свят для малят дуже цікавими будуть заняття на подібну тематику.
Перегляд файлу

 

Аплікація з елементами експериментування

«Сніговик шукає друзів»

Мета:

 Формувати  вміння дітей створювати виразний образ персонажа, використовуючи нетрадиційну техніку аплікації.

 

Завдання:

1.  Познайомити дітей з новим способом аплікації - з ватних дисків;

2.  Формувати найпростіші уявлення дітей про властивості снігу; підвести їх до розуміння того, що під впливом тепла сніг тане і перетворюється у воду;

3.  Розвивати дрібну моторику, окомір, вміння орієнтуватися на аркуші паперу;

4.  Розвивати пізнавальну активність, вміння робити нескладні висновки;

5.  Виховувати акуратність при виконанні роботи.

 

Хід заняття:

 

  1. Введення в проблемну ситуацію.

 

Діти спокійно грають, займаються своїми справами. У цей час вихователь робить вигляд, що шукає дуже важливий предмет, необхідний для заняття.

 

Вихователь: Дітки, я сьогодні принесла з дому красиву коробку, але я не пам'ятаю, куди її поклала. Що ж робити? (Діти пропонують свою допомогу в пошуках).

Діти шукають коробку в приміщенні групи, знаходять її.

Вихователь: Які ви молодці діти, допомогли мені відшукати коробку. Ой, а хто це під нею сховався?

Вихователь:Дітки, ви дізналися хто це? (Зайчик).

 

 

  1. Створення проблемної ситуації.

 

Вихователь: Зайчик хоче познайомити нас зі своїм кращим другом. Хочете дізнатися хто це?Тоді відгадайте загадку?

 

Мене не ростили - зі снігу зліпили.

Замість носа спритно вставили морквину.

Очі-вуглинки, руки-сучки.

Холодний, великий - хто я такий?(Відповіді дітей – Сніговик)

 

Вихователь: ну, Зайчику, де ж твій друг? (Зайчик пояснює, що Сніговик побоявся прийти до нас в гості).

Вихователь: Діти, як ви думаєте, чому? (Відповіді дітей).

 

 

Звертають увагу на картинку, яку приніс з собою зайчик.

 

Вихователь: Зайка приніс фотографію свого друга. Який Сніговик на цій фотографії? (Сумний). Як ви думаєте, чому він сумує? (Відповіді дітей).

 

  1. Мотивування до діяльності

 

-Як ми можемо допомогти сніговику? (Підштовхнути дітей до думки про те, що друга можна зліпити зі снігу). Давайте спробуємо: у нас є тазик зі снігом, підійдемо і спробуємо зліпити Сніговика. (Проводиться бесіда про властивості снігу).

-Ну, ось, який славний Сніговик у нас вийшов. Давайте поставимо його ближче до нашого сніговика, нехай вони познайомляться один з одним, а самі трохи пограємо.

 

Фізкультхвилинка «Ліпим Сніговика»

1.Ліпим ми сніговика -
(Діти показують все, про що говорять)
2.Шляпу, ніс, очі, боки.
3.Він  не малий і не великий
Присідають, встають.)
4.Вийшов славний сніговик -
(Руки на пояс ставлять, повороти корпусом вліво - вправо)

 

Вихователь: Трошки відпочили, повернемося зараз до наших друзів. Діти, подивіться, що сталося з нашим Сніговиком? Може бути, його хтось зламав? (Припущення дітей).

-Як же тепер бути? Як же нам допомогти сніговику? З чого ще можна зробити Сніговика? (Відповіді дітей).

 

  1. Введення нового знання - метод трьох питань.

 

Вихователь: Діти, давайте згадаємо, що ми знаємо про сніговика (ліплять з снігу, білий, холодний.). А що ми хочемо дізнатися? (З чого ще можна зробити). А хто мені скаже, де ми можемо дізнатися про це? А давайте ми з вами покличемо Снігуроньку, адже вона дружить з Сніговиком і, звичайно ж, зможе нам допомогти.

 

(Гостя розповідає з чого можна зробити Сніговика, супроводжуючи свою розповідь показом презентації. Діти дякують її, вона прощається і йде)

 

Вихователь: Дітки, давайте подумаємо з чого нам можна зробити Сніговика. Подивіться, у нас є крупа, паперові кола і ватяні диски. Зараз ми все уважно розглянемо і виберемо. (Діти розглядають подані матеріали, тактильно і візуально їх обстежують, приходять до рішення, що найкраще для виготовлення Сніговика підходять ватяні диски).

 

Вихователь: так, діти, і що нам з цим робити? Що ще нам потрібно, щоб зробити Сніговика? Правильно, клей і кисті.

Діти беруть необхідні матеріали, сідають за столи, виконують аплікацію.

Вихователь: Дітки, а вам не здається, що нашим сніговика чогось не вистачає? Давайте попросимо допомоги у Зайчика.

Зайка приготував голову Сніговика з веселим і сумним обличчям. Діти вибирають і продовжують роботу.

 

  1. Рефлексія.

 

Вихователь:Дітки, подивіться, які чудові Сніговики у нас вийшли!

-Як ви думаєте, вони сподобаються сніговику?

-Ми змогли допомогти сніговика?

-Вам сподобалося допомагати сніговику знайти собі друзів?

 

Вихователь: Давайте ми зберемо їх всі разом, віддамо Зайчику, а Зайчик віднесе їх Сніговику і розповість, які чудові діти ходять в наш дитячий садок.

 

Молодці!

      C:\Users\User\Desktop\Новая папка (3)\depositphotos_91063514-stock-illustration-cute-bunny-and-snowman.jpg       

 

                                             C:\Users\User\Desktop\Новая папка (3)\maxresdefault.jpg

docx
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
1653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку