Конспект заняття: "Я нічого не боюся"

Про матеріал
Мета: учити дітей розпізнавати емоцію страху; формувати навички боротьби зі страхом; створювати хороший емоційний настрій на занятті.
Перегляд файлу

Заняття: «Я нічого не боюся»

 

Мета: учити дітей розпізнавати емоцію страху; формувати навички боротьби зі страхом; створювати хороший емоційний настрій на занятті.

 Обладнання: лялька Катруся, демонстраційний матеріал, аркуші паперу з намальованими контурами динозаврів і привидів , олівці, музичний запис.

 

  1.  Вітання:

-                     Доброго ранку! До нас у гості завітала Катруся.

-                     Здравствуйте! Мені сказали, що ви – найвихованіші, найрозумніші, найсміливіші, найвправніші діти. І я дуже хочу погратися з вами у знайомство.  Будемо гратися? Я – Катруся. А ви хто?

Діти по черзі вітаються з гостею.

 

2. Вправа «Подаруй усмішку»

Соціальний педагог (психолог) пропонує дітям зловити свою усмішку долоньками і подарувати будь-кому з учасників групи.

Діти обмінюються усмішками, ведучий дарує свою усмішку дітям, які залишилися без уваги однолітків.

 

3. Вправа «Мені страшно, коли…»

Ведучий починає гру з бесіди про те, що всі люди чогось можуть боятися, навіть дорослі. Пропонує малюкам  вербалізувати свої страхи.

 Дітки по черзі промовляють слова: «Мені страшно, коли…».

 

4.Творча вправа «Подолай свій страх»

Мета: вчити вправлятись в  подоланні страху, налаштовувати дитину на позитивні емоції. Виховувати уважність та старанність під час заняття.

Соціальний педагог (психолог) роздає діткам розмальовки зі словами:

-         Діти, подивіться на цих привидів та динозавриків, вони зараз сірі, похмурі і страшні. Давайте візьмемо кольорові олівчики та розфарбуємо їх, щоб вони були яскраві та радісні.

Обговорення малюнків.

 

5.Гра «Сонячні зайченята»

 Усі діти в колі – «сонячні зайченята».

 Одна дитина – «сонечко» по черзі торкається «сонячних зайчиків» своїми «промінчиками», і кожен «зайчик» каже йому будь – яке лагідне слово.

 Гра повторюється, доки у ролі «сонечка» не побувають усі діти.

 

6. Загадка від Катрусі

Соціальний педагог(психолог) промовляє слова разом із Катрусею:

-         Дітки, а зараз нам Катруся хоче загадати загадку. Хочете почути яку? Слухаємо уважно.

Я вухатий ваш дружок,

В мене білий кожушок,

Куций хвостик, довгі вуси,

Я усіх – усіх боюся. (Заєць)

 

- Яка емоція виникла у Зайчика?

- Як йому допомогти?

 

7.Фізкультхвилинка «Киця»

 

Є у киці вушка, (руки на голові-вушка)

Є у киці хвіст, (показати хвостик)

Зелені оченята (гладять себе по обличчю)

І чорна цятка – ніс. (пальчиками показують ніс)

 

8. Релаксаційна вправа «Чарівна паличка».

 Соціальний педагог (психолог):

-                     Ви трохи стомилися, давайте відпочинемо. Ось чарівна паличка. Хто її тримає в руках, той є Чарівником.

Отже, я – Чарівник. Зараз по черзі підійду до кожного з вас, до кого доторкнуся чарівною паличкою, той засинає… і спить, доки чарівна паличка знову не торкнеться його.

  ( Звучить музика, діти відпочивають)

 

9.Підсумок заняття

Пригадування емоцій страху та образи.

-                     Малята, а що вам сьогодні найбільше сподобалося?

 

10. Прощання. («Обнімашки»)

 

На занятті діти всі

Працювали. Молодці!

Нам сподобалось займатись,

Та пора уже прощатись!

До нових зустрічей!

 

Лялька Катруся прощається з дітками.

- До нових зустрічей!

 Всі діти по черзі обнімають ляльку Катрусю.

 

 

Додаток 12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
2168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку