Конспект заняття з англійської мови для дітей 6-7 років на тему "Дикі тварини"

Про матеріал
Мета: повторити та закріпити назви диких тварин, вчити описувати тварину; розвивати навички усного мовлення та аудіювання, мовленнєву реакцію, пам'ять, увагу, уяву; виховувати любов до природи. Обладнання: м’яч, флеш-картки з зображеннями диких тварин, дидактичні матеріали до гри «Чарівний мішечок» ( комплект іграшок «Дикі тварини», мішечок), дидактичні матеріали до гри «Хто я?» (комплект наголівників з зображеннями диких тварин). Тип заняття: комбіноване.
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей дошкільного віку (6-7 років)

Тема: Дикі тварини

Мета: повторити та закріпити назви диких тварин, вчити описувати тварину; розвивати навички усного мовлення та аудіювання, мовленнєву реакцію, пам'ять, увагу, уяву; виховувати любов до природи.

Обладнання: м’яч,  флеш-картки з зображеннями диких тварин, дидактичні матеріали до гри «Чарівний мішечок» ( комплект іграшок «Дикі тварини», мішечок), дидактичні матеріали до гри «Хто я?» (комплект наголівників з зображеннями диких тварин).

Тип заняття: комбіноване.

План заняття

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання.

2. Мовленнєва розминка.

3. Фонетична розминка. Гра «Впіймай звук».

4. Ознайомлення з темою заняття.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Повторення назв диких тварин.
  1. Повторення назв диких тварин за педагогом. Робота з флеш-картками.
  2. Гра «Покажи мені, будь ласка…»
  3. Гра «Чарівний мішечок».
  1. Фізкультхвилинка.

Вірш «Can you hop like a hare?»

  1. Ознайомлення з новим матеріалом. Загадки про тварин.
  2. Закріплення нового матеріалу.
  1. Загадки дітей.
  2. Гра «Хто я?»

ІІІ. Заключна частина заняття.

  1. Підведення підсумків.
  2. Рефлексія.

 

 

 

Хід заняття

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання.

П: Good afternoon!

Діти: Good afternoon!

2. Мовленнєва розминка.

Діти розпитують один одного про настій, передаючи м’яч (гра-ланцюжок).

  • How are you?
  • I am fine (so-so/sad/great).

 

3. Фонетична розминка.

Гра «Впіймай звук».

П: Приготуйте ваші вушка і долоньки. Будемо ловити звуки.

Педагог називає звук, якій треба впіймати, плеснувши в долоні. Потім читає слова, а діти плескають, коли чують потрібний звук у слові.

[r] – rabbit, rat, cat, parrot, tiger, monkey, rhino;

[ɔ] – fox, frog, bear, dog, elephant, crocodile, hippo;

[ӕ] – kangaroo, cat, mouse, rat, bear, hen, parrot.

4. Ознайомлення з темою заняття.

П: До якої теми відносяться слова, які ви тільки що почули?

(Відповіді дітей).

Сьогодні ми продовжуємо вивчати назви диких тварин.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Повторення назв диких тварин.
  1. П: Спочатку повторимо їх назви.

(Діти повторюють назви диких тварин за педагогом, яких демонструє флеш-картки).

  1. Гра «Покажи мені, будь ласка…»

П: Давайте пограємо в гру «Show me, please…»

(Педагог називає слово англійською мовою, дитина повинна знайти і показати картку з цим словом).

  1. Гра «Чарівний мішечок».

П: Вас уже чекає чарівний мішечок. Нагадую, він розуміє тільки англійську мову і дасть погратися іграшками тільки тим, хто вгадає іграшку з заплющеними очима і правильно назве її англійською.

(Діти достають з мішечка іграшку і намагаються з заплющеними очима вгадати, що це та назвати англійською).

  1. Фізкультхвилинка.

П: А чи вмієте ви робити те ж саме, що і тварини?

(Діти повторюють слова вірша та рухи за педагогом).

 

Can you hop like a hare?

Yes, I can.

Hop, hop, hop!

Can you walk like a bear?

Yes, I can.

Walk, walk, walk!

Can you run like a dog?

Yes, I can.

Run, run, run!

Can you jump like a frog?

Yes, I can.

Jump, jump, jump!

Can you swim like a fish?

No, I can’t … But I wish.

  1. Ознайомлення з новим матеріалом.

П: Вгадайте, про яку тварину я буду розповідати.

 

  1. It is big. It is brown. It likes honey. (A bear)
  2. It is small. It is green. It can jump. (A frog)

 

  1. Закріплення нового матеріалу.
  1. П: Складіть свої загадки. Розкажіть , якого розміру тваринка, якого вона кольору, що вона вміє робити.

(Відповіді дітей).

  1. Гра «Хто я?»

П: Давайте пограємо в гру «Who am I?»

(Діти одягають наголівники з зображеннями диких тварин і намагаються по підказкам інших вгадати, хто вони.

  • You are small.
  • You are grey.
  • Am I a mouse?
  • Yes.)

ІІІ. Заключна частина заняття.

  1. Підведення підсумків.

П: Що ми сьогодні вивчали? Чому ви навчилися?

  1. Рефлексія.

П: Що вам сподобалося найбільше на занятті?

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
6393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку