5 клас 2017
Змістова лінія |
||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Я, моя родина, мої друзі |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
|
Одяг |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
|
Харчування |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Складає перелік покупок |
|
Відпочинок і дозвілля |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
|
Природа |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Подорож |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
Рідне місто/село |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
Свята і традиції |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Шкільне життя |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я, моя родина, мої друзі Одяг Харчування Відпочинок і дозвілля Природа |
|
Публічна |
Подорож Рідне місто/село Свята і традиції |
|
Освітня |
Шкільне життя |
Тема |
Лексичний діапазон |
Я, моя родина, мої друзі |
мої родинні зв'язки професії батьків мої друзі та їхні уподобання |
Одяг |
предмети одягу види одягу |
Харчування |
продукти харчування улюблені страви страви в Україні та Великій Британії |
Відпочинок і дозвілля |
види відпочинку та занять захоплення вільний час канікули |
Природа |
погода природні явища |
Подорож |
загальні відомості про Велику Британію та Україну |
Рідне місто/село |
місцезнаходження основні історичні та культурні відомості |
Свята і традиції |
календар свят в Україні та Великій Британії традиції святкування |
Шкільне життя |
навчальні предмети розклад уроків робочий день урок іноземної мови види діяльності на уроці |
Категорія |
Структура |
Adverb |
time markers for past, present and future (yesterday, tomorrow, today, now) Present Perfect + yet/already |
Clause |
wh-questions yes/no questions |
Determiner |
these and those as determiners relating to people or objects basic quantifiers: some, any, no,a lot of/lots of, much, many (with countable and uncountable nouns) |
Interrogatives |
Interrogative pronouns/adjectivеs (who, whose, what, which, where, when) |
Modality |
should/shouldn’t for advice or suggestions mustn’t for prohibition may I/we..? for formal and polite requests and permission |
Noun |
regular/iiregular nouns - plural possession |
Preposition |
basic prepositions of time (in, on, at, from... to..., by, during) |
Pronoun |
object pronouns (me, him, her) as indirect objects |
Verb |
Present Perfect with present reference Present Perfect for personal experiences in the past Future with be going to |
6 клас 2017
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я, моя родина, мої друзі Покупки Харчування Спорт |
|
Публічна |
Подорож Україна Велика Британія |
|
Освітня |
Шкільне життя |
Тема |
Лексичний діапазон |
Я, моя родина, мої друзі |
зовнішність людини риси характеру |
Покупки |
відвідування магазинів види магазинів асортимент товарів гроші |
Харчування |
традиції харчування назви страв |
Спорт |
види спорту спортивні уподобання |
Подорож |
транспорт підготовка до подорожі проїзні документи |
Україна |
Київ, визначні місця |
Велика Британія |
Лондон, визначні місця |
Шкільне життя |
улюблені навчальні предмети види діяльності на уроках |
Категорія |
Структура |
Adverb |
manner (slowly, well, etc.) comparisons |
Сonjunction |
basic connectors (but, because) |
Determiner |
zero quantifier with plural countable nouns and uncountable nouns |
Modality |
have to for present and near future obligation had to for past obligation may, must, саn/could,would/wouldn’t (like) for intention and desire |
Noun |
proper and common nouns |
Preposition |
‘of’ for a part or aspect ‘with/without’ for (lack of) possession and attribution |
Pronoun |
possessive pronouns as complement: mine, yours, his, hers,ours, theirs |
Verb |
PastSimplevs. PastContinuous |
Тема |
Змістова лінія |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Я, моя родина, мої друзі |
|
Пояснює вибір особистих символів |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
|
|
Покупки |
|
|
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
|
|
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет |
|
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
|
Харчування |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
|
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
|
|
Спорт |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом |
|
Подорож |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
Планує краєзнавчу подорож |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Країна виучуваної мови |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування вкраїні, мова якої вивчається |
Україна |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
|
7 клас 2017
Тема |
Змістова лінія |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Я, моя родина, мої друзі |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порівнює сімейні традиції |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Харчування |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
Охорона здоров’я |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
Кіно і театр |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Спорт |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
|
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
Країна виучуваної мови |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
|
Україна |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву |
|
|
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
|
|
Шкільне життя |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
|
|
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я, моя родина, мої друзі Харчування Охорона здоров’я |
|
Публічна |
Кіно і театр Спорт Україна Велика Британія |
|
Освітня |
Шкільне життя |
Тема |
Лексичний діапазон |
Я, моя родина, мої друзі |
обов’язки в сім’ї домашні справи та побут сімейні традиції та свята |
Харчування |
приготування їжі сервірування столу кухонні прилади, посуд способи обробки продуктів харчування |
Охорона здоров’я |
відвідування лікаря назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів |
Кіно і театр |
відвідування театру, кінотеатру жанри елементи інтер’єру театру |
Спорт |
види спорту спортивні змагання відомі спортсмени клуби, секції |
Україна |
основні пам'ятки історії та культури Києва |
Велика Британія |
основні пам'ятки історії такультури Лондона |
Шкільне життя |
позакласні заходи шкільні свята і традиції |
Категорія |
Структура |
Adverb
|
frequency manner time degree too/enough+adverbs of manner |
Clause |
let/make smb do smth comparisons with as...as, so...as сlauses with so, not (I think so. I hope not) |
Modality |
must/mustn’t, have to/don’t have to, need/needn’t, should/shouldn’t, be allowed to |
Preposition |
with by +agent |
Pronoun |
reflexive pronouns as object/complement (myself, ourselves, etc.) indefinite and negative pronouns some/any/no |
Verb |
Past Perfect Active and Passive of previously learnt verb forms |
8 клас 2017 (ЗНЗ)
Тема |
Змістова лінія |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Я і мої друзі |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади Обговорює особливості взаємодії особистості та групи Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет |
|
Стиль життя |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади |
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя |
Аргументує раціональність покупки |
Засоби масової інформації |
|
Визначає достовірність інформації |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
Шкільне життя |
|
Обговорює шкільні правила У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – зангл.) Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі |
|
|
Музика |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Література |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Країна виучуваної мови |
Описує види еко-туризму |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Україна |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я і мої друзі Стиль життя |
|
Публічна |
Засоби масової інформації Музика Література Україна Велика Британія |
|
Освітня |
Шкільне життя |
Тема |
Лексичний діапазон |
Я і мої друзі |
друзі по листуванню кореспонденція |
Стиль життя |
здоровий спосіб життя повсякденні дії види дозвілля |
Засоби масової інформації |
Інтернет преса періодичні видання |
Музика |
улюблені музичні стилі, музичні жанри музичні інструменти музиканти, композитори, виконавці відвідування концерту |
Література |
вибір книг для читання улюблений письменник, поет, книга, літературний герой літературні жанри відвідування бібліотеки, обладнання та послуги бібліотеки |
Україна |
географічне положення клімат населення національності |
Велика Британія |
географічне положення клімат населення національності |
Шкільне життя |
школи в Україні та за кордоном типи шкіл приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання правила поведінки |
Категорія |
Структура |
Adjective |
structures with as … as, so … as rather, almost, quite |
Clause |
pro-clause with so, not (I think so. I hope not.) when for linking two clauses |
Modality |
will, might, shall, should, let, could for various purposes |
Pronoun |
indefinite compound pronouns some/any+thing/one/where/body negative pronouns |
Verb |
active and passive of previously learnt verb forms |
9 клас 2017 (ЗНЗ)
Тема |
Змістова лінія |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Я, моя родина, мої друзі |
|
Планує траєкторію власного життя Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
Природа і погода |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Одяг |
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Засоби масової інформації |
|
Визначає достовірність інформації Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
Молодіжна культура |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків |
|
Наука і технічний прогрес |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
Країна виучуваної мови |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Робота і професія |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
Демонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянської відповідальності Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я, моя родина, мої друзі Природа і погода Одяг |
|
Публічна |
Засоби масової інформації Молодіжна культура Наука і технічний прогрес Україна Англомовні країни |
|
Освітня |
Робота і професія |
Тема |
Лексичний діапазон |
Я, моя родина, мої друзі |
особисті дані автобіографія |
Природа і погода |
навколишнє середовище охорона довкілля рослинний і тваринний світ |
Одяг |
мода елементи одягу |
Засоби масової інформації |
Інтернет, телебачення і радіо спілкування у мережі Інтернет улюблена радіо-телепередача |
Молодіжна культура |
течії молодіжної культури молодіжні організації клуби за інтересами |
Наука і технічний прогрес |
відомі вчені та винахідники винаходи сучасні пристрої в житті і побуті |
Україна |
великі міста визначні місця й історичні пам’ятки |
Англомовні країни |
загальна характеристика великі міста визначні місця й історичні пам’ятки |
Робота і професія |
характеристика професій нахили і здібності вибір професії професійні якості |
Категорія |
Структура |
Clause |
who, which, that inrelative clause; to/in order to +verb if + Present Simple first conditional |
Verb |
verb + ing to + verb |
8 клас 2017 (поглиблене вивчення)
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я і мої друзі Стиль життя |
|
Публічна |
Засоби масової інформації Музика Література Україна Велика Британія |
|
Освітня |
Шкільне життя |
Тема |
Лексичний діапазон |
Я і мої друзі |
друзі по листуванню кореспонденція |
Стиль життя |
здоровий спосіб життя активний відпочинок повсякденні дії види дозвілля |
Засоби масової інформації |
Інтернет преса періодичні видання |
Музика |
улюблені музичні стилі музичні жанри інструменти музиканти, композитори, виконавці відвідування концерту |
Література |
вибір книг для читання улюблений письменник, поет, книга, літературний герой літературні жанри відвідування бібліотеки, обладнання та послуги бібліотеки |
Україна |
географічне положення клімат населення національності |
Велика Британія |
географічне положення клімат населення національності |
Шкільне життя |
школи в Україні та за кордоном типи шкіл приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання правила поведінки |
Категорія |
Структура |
Adjective |
structures with as … as, so … as rather, almost, quite |
Adverb |
adverbs as modifiers |
Clause |
reported speech reported wh-questions with ask/tell/know adverbial clause with when conditional I |
Modality |
may, might, ought to |
Pronoun |
indefinite compound pronouns some/any+thing/one/where/body negative pronouns |
Verb |
sequence of tenses |
9 клас 2017 (поглиблене вивчення)
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я, моя родина, мої друзі Природа і погода Одяг |
|
Публічна |
Засоби масової інформації Молодіжна культура Наука і технічний прогрес Україна Англомовні країни |
|
Освітня |
Робота і професія |
Тема |
Лексичний діапазон |
Я, моя родина, мої друзі |
особисті дані, автобіографія індивідуальність людини формування особистості |
Природа і погода |
навколишнє середовище, охорона довкілля рослинний і тваринний світ |
Одяг |
мода елементи одягу |
Засоби масової інформації |
Інтернет, телебачення і радіо спілкування у мережі Інтернет улюблена радіо-телепередача |
Молодіжна культура |
течії молодіжної культури молодіжні організації, клуби за інтересами |
Наука і технічний прогрес |
відомі вчені та винахідники,винаходи сучасні пристрої в житті і побуті |
Україна |
великі міста визначні місця й історичні пам’ятки |
Англомовні країни |
загальна характеристика, великі міста визначні місця й історичні пам’ятки |
Робота і професія |
характеристика професій нахили і здібності вибір професії професійні якості |
Категорія |
Структура |
Adverb |
neither ... nor, either … or |
Clause |
conditionals I, II If I were you … I wish, if only, had better, would rather relative clause with whose/who/which/that Do you mind if…?, I don’t mind if… |
Conjunction |
if, when, as soon as, till, until, etc.+ present simple with future reference |
Verb |
verb+ing to + verb |