Програма з англійської мови 2017 за класами (змістовні лінії)

Про матеріал
Переробила програму. Для мене зручніше працювати, коли весь матеріал для паралелі зібрано разом, а не розкидано по 50 сторінках. Можливо, комусь стане в нагоді при складанні КТП та підготовці до уроків.
Перегляд файлу

5 клас 2017

Тема

Змістова лінія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я, моя родина, мої друзі

 

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

Одяг

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

 

Харчування

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

Розподіляє кошти на продукти харчування

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Складає перелік покупок

Відпочинок і дозвілля

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Природа

Розглядає  природу як цілісну систему

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

 

Подорож

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

 

Рідне місто/село

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади

 

 

Свята і традиції

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах

 

 

Шкільне життя

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я, моя родина, мої друзі

Одяг

Харчування

Відпочинок і дозвілля

Природа

  • описувати, розповідати, характеризувати
  • порівнювати
  • аргументувати свій вибір
  • запитувати та надавати інформацію
  • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
  • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Публічна

Подорож

Рідне місто/село

Свята і традиції

Освітня

Шкільне життя

Мовний інвентар – лексика

Тема

Лексичний діапазон

Я, моя родина, мої друзі

мої родинні зв'язки

професії батьків

мої друзі та їхні уподобання

Одяг

предмети одягу

види одягу

Харчування

продукти харчування

улюблені страви

страви в Україні та Великій Британії

Відпочинок і дозвілля

види відпочинку та занять

захоплення

вільний час

канікули

Природа

погода

природні явища

Подорож

загальні відомості про Велику Британію та Україну

Рідне місто/село

місцезнаходження

основні історичні та культурні відомості

Свята і традиції

календар свят в Україні та Великій Британії

традиції святкування

Шкільне життя

навчальні предмети

розклад уроків

робочий день

урок іноземної мови

види діяльності на уроці

 

Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Adverb

time markers for past, present and future (yesterday, tomorrow, today, now)

Present Perfect + yet/already

Clause

wh-questions

yes/no questions

Determiner

these and those as determiners relating to people or objects

basic quantifiers: some, any, no,a lot of/lots of, much, many

(with countable and uncountable nouns)

Interrogatives

Interrogative pronouns/adjectivеs  (who, whose, what, which, where, when)

Modality

should/shouldn’t for advice or suggestions

mustn’t for prohibition

may I/we..? for formal and polite requests and permission

Noun

regular/iiregular nouns - plural

possession

Preposition

basic prepositions of time (in, on, at, from... to..., by, during)

Pronoun

object pronouns (me, him, her) as indirect objects

Verb

Present Perfect with present reference

Present Perfect for personal experiences in the past

Future with be going to

 

 

 

 

6 клас 2017

 

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я, моя родина, мої друзі

Покупки

Харчування

Спорт

  • описувати, розповідати, характеризувати
  • запитуватита надавати інформацію
  • розпитувати з метоюроз’яснення та уточнення інформації
  • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
  • висловлювати свої враження, почуття та емоції
  • аргументувати свій вибір,точку зору

Публічна

Подорож

Україна

Велика Британія

Освітня

Шкільне життя

 

Мовний інвентар – лексика

Тема

Лексичний діапазон

Я, моя родина, мої друзі

зовнішність людини

риси характеру

Покупки

відвідування магазинів

види магазинів

асортимент товарів

гроші

Харчування

традиції харчування

назви страв

Спорт

види спорту

спортивні уподобання

Подорож

транспорт

підготовка до подорожі

проїзні документи

Україна

Київ, визначні місця

Велика Британія

Лондон, визначні місця

Шкільне життя

улюблені навчальні предмети

види діяльності на уроках

 

Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Adverb

manner (slowly, well, etc.)

comparisons

Сonjunction

basic connectors (but, because)

Determiner

zero quantifier with plural countable nouns and uncountable nouns

Modality

have to for present and near future obligation

had to for past obligation

may, must, саn/could,would/wouldn’t (like) for intention and desire

Noun

proper and common nouns

Preposition

‘of’ for a part or aspect

‘with/without’ for (lack of) possession and attribution

Pronoun

possessive pronouns as complement: mine, yours, his, hers,ours, theirs

Verb

PastSimplevs. PastContinuous

 

 

 

 

 

 

Тема

Змістова лінія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я, моя родина, мої друзі

 

Пояснює вибір особистих символів

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

 

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я

 

Покупки

 

 

 

Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача

 

 

 

Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет

 

 

 

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

Харчування

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

 

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

Спорт

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом

 

Подорож

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

Планує краєзнавчу подорож

Аналізує наслідки порушення правил

дорожнього руху

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Країна виучуваної мови

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

Визначає орієнтовну вартість перебування вкраїні, мова якої вивчається

Україна

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві

Порівнює  Київ з іншими європейськими столицями

 

 

 

 

 

 

7 клас 2017

Тема

Змістова лінія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я, моя родина, мої друзі

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Порівнює сімейні традиції

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

Харчування

 

 

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

 

Охорона здоровя

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

 

Кіно і театр

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Спорт

 

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

 

 

 

Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту

 

Країна виучуваної мови

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

 

 

Україна

Обговорює  питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 

 

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву

 

 

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

 

 

Шкільне життя

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади

 

 

 

 

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я, моя родина, мої друзі

Харчування

Охорона здоров’я

  • описувати, розповідати, характеризувати
  • запитуватита надавати інформацію
  • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
  • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
  • висловлювати свої враження, почуття та емоції
  • аргументувати свій вибір, точку зору
  • просити про допомогу
  • надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
  • оцінювати стан речей, події, факти
  • обмінюватись думками

Публічна

Кіно і театр

Спорт

Україна

Велика Британія

Освітня

Шкільне життя

 

Мовний інвентар – лексика

Тема

Лексичний діапазон

Я, моя родина, мої друзі

обов’язки в сім’ї

домашні справи та побут

сімейні традиції та свята

Харчування

приготування їжі

сервірування столу

кухонні прилади, посуд

способи обробки продуктів харчування

Охорона здоров’я

відвідування лікаря

назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів

Кіно і театр

відвідування театру, кінотеатру

жанри

елементи інтер’єру театру

Спорт

види спорту

спортивні змагання

відомі спортсмени

клуби, секції

Україна

основні пам'ятки історії та культури Києва

Велика Британія

основні пам'ятки історії такультури Лондона

Шкільне життя

позакласні заходи

шкільні свята і традиції

 

Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Adverb

 

frequency

manner

time

degree

too/enough+adverbs of manner

Clause

let/make smb do smth

comparisons with as...as, so...as

сlauses with so, not (I think so. I hope not)

Modality

must/mustn’t, have to/don’t have to, need/needn’t, should/shouldn’t, be allowed to

Preposition

with

by +agent

Pronoun

reflexive pronouns as object/complement (myself, ourselves, etc.)

indefinite and negative

pronouns some/any/no

Verb

Past Perfect

Active and Passive of previously learnt verb forms

 

8 клас 2017 (ЗНЗ)

Тема

Змістова лінія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я і мої друзі

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

Формулює правила безпеки онлайн спілкування

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет

 

Стиль життя

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя

Аргументує

раціональність покупки

Засоби масової інформації

 

Визначає достовірність інформації

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

Шкільне життя

 

Обговорює шкільні правила

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненавистізангл.)

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі

 

 

Музика

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури 

Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн 

Література

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини

 

 

Країна виучуваної мови

Описує види еко-туризму

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

Україна

Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору

 

 

 

 

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я і мої друзі

Стиль життя

  • описувати, розповідати, характеризувати
  • запитуватита надавати інформацію
  • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
  • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
  • висловлювати свої враження, почуття та емоції
  • аргументувати свій вибір,точку зору
  • надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
  • оцінювати стан речей, події, факти
  • обмінюватись думками

Публічна

Засоби масової інформації

Музика

Література

Україна

Велика Британія

Освітня

Шкільне життя

Мовний інвентар – лексика

Тема

Лексичний діапазон

Я і мої друзі

друзі по листуванню

кореспонденція

Стиль життя

здоровий спосіб життя

повсякденні дії

види дозвілля

Засоби масової інформації

Інтернет

преса

періодичні видання

Музика

улюблені музичні стилі, музичні жанри

музичні інструменти

музиканти, композитори, виконавці відвідування концерту

Література

вибір книг для читання

улюблений письменник, поет, книга, літературний герой

літературні жанри

відвідування бібліотеки, обладнання та послуги бібліотеки

Україна

географічне положення

клімат

населення

національності

Велика Британія

географічне положення

клімат

населення

національності

Шкільне життя

школи в Україні та за кордоном

типи шкіл

приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання

правила поведінки

Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Adjective

structures with as … as, so … as

rather, almost, quite

Clause

pro-clause with so, not (I think so. I hope not.)

when for linking two clauses

Modality

will, might, shall, should, let, could for various purposes

Pronoun

indefinite compound pronouns some/any+thing/one/where/body

negative pronouns

Verb

active and passive of previously learnt verb forms

9 клас 2017 (ЗНЗ)

Тема

Змістова лінія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я, моя родина, мої друзі

 

Планує траєкторію власного життя

Формулює особисті  ціннісні пріоритети

 

 

Природа і погода

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

Одяг

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Засоби масової інформації

 

Визначає достовірність інформації

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

Молодіжна культура

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків

 

Наука і технічний прогрес

Презентує та обґрунтовує  проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

Країна виучуваної мови

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

Робота і професія

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

Демонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянської відповідальності

Проявляє  обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Загальні характеристики ситуативного спілкування

 

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я, моя родина, мої друзі

Природа і погода

Одяг

  • надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації
  • висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей
  • порівнювати події, факти, явища
  • висловлювати свої почуття та емоції
  • приймати або відхиляти пропозицію
  • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
  • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
  • висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

Публічна

Засоби масової інформації

Молодіжна культура

Наука і технічний прогрес

Україна

Англомовні країни

Освітня

Робота і професія

 

Мовний інвентар – лексика

 

Тема

Лексичний діапазон

Я, моя родина, мої друзі

особисті дані

автобіографія

Природа і погода

навколишнє середовище

охорона довкілля

рослинний і тваринний світ

Одяг

мода

елементи одягу

Засоби масової інформації

Інтернет, телебачення і радіо

спілкування у мережі Інтернет

улюблена радіо-телепередача

Молодіжна культура

течії молодіжної культури

молодіжні організації

клуби за інтересами

Наука і технічний прогрес

відомі вчені та винахідники

винаходи

сучасні пристрої в житті і побуті

Україна

великі міста

визначні місця й історичні пам’ятки

Англомовні країни

загальна характеристика

великі міста

визначні місця й історичні пам’ятки

Робота і професія

характеристика професій

нахили і здібності

вибір професії

професійні якості

 

Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Clause

who, which, that inrelative clause;

to/in order to +verb

if + Present Simple

first conditional

Verb

verb + ing

to + verb

 

8 клас 2017 (поглиблене вивчення)

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я і мої друзі

Стиль життя

  • описувати, розповідати, характеризувати
  • запитуватита надавати інформацію
  • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
  • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
  • висловлювати свої враження, почуття та емоції
  • аргументувати свій вибір, точку зору
  • надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
  • оцінювати стан речей, події, факти
  • обмінюватись думками
  • коментувати статистичні дані

Публічна

Засоби масової інформації

Музика

Література

Україна

Велика Британія

Освітня

Шкільне життя

Мовний інвентар – лексика

Тема

Лексичний діапазон

Я і мої друзі

друзі по листуванню

кореспонденція

Стиль життя

здоровий спосіб життя

активний відпочинок

повсякденні дії

види дозвілля

Засоби масової інформації

Інтернет

преса

періодичні видання

Музика

улюблені музичні стилі

музичні жанри

інструменти

музиканти, композитори, виконавці

відвідування концерту

Література

вибір книг для читання

улюблений письменник, поет, книга, літературний герой

літературні жанри

відвідування бібліотеки, обладнання та послуги бібліотеки

Україна

географічне положення

клімат

населення

національності

Велика Британія

географічне положення

клімат

населення

національності

Шкільне життя

школи в Україні та за кордоном

типи шкіл

приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання

правила поведінки

Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Adjective

structures with as … as, so … as

rather, almost, quite

Adverb

adverbs  as modifiers

Clause

reported speech

reported wh-questions with ask/tell/know

adverbial clause with when

conditional I

Modality

may, might, ought to

Pronoun

indefinite compound pronouns some/any+thing/one/where/body

negative pronouns

Verb

sequence  of tenses

 

9 клас 2017 (поглиблене вивчення)

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я, моя родина, мої друзі

Природа і погода

Одяг

  • надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації
  • висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей
  • порівнювати події, факти, явища
  • висловлювати свої почуття та емоції
  • приймати або відхиляти пропозицію
  • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
  • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
  • висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

Публічна

Засоби масової інформації

Молодіжна культура

Наука і технічний прогрес

Україна

Англомовні країни

Освітня

Робота і професія

Мовний інвентар – лексика

Тема

Лексичний діапазон

Я, моя родина, мої друзі

особисті дані, автобіографія

індивідуальність людини

формування особистості

Природа і погода

навколишнє середовище, охорона довкілля

рослинний і тваринний світ

Одяг

мода

елементи одягу

Засоби масової інформації

Інтернет, телебачення і радіо

спілкування у мережі Інтернет

улюблена радіо-телепередача

Молодіжна культура

течії молодіжної культури

молодіжні організації, клуби за інтересами

Наука і технічний прогрес

відомі вчені та винахідники,винаходи

сучасні пристрої в житті і побуті

Україна

великі міста

визначні місця й історичні пам’ятки

Англомовні країни

загальна характеристика, великі міста

визначні місця й історичні пам’ятки

Робота і професія

характеристика професій

нахили і здібності

вибір професії

професійні якості

Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Adverb

neither ... nor, either … or

Clause

conditionals I, II

If I were you …

I wish, if only, had better, would rather

relative clause with whose/who/which/that

Do you mind if…?, I don’t mind if…

Conjunction

if, when, as soon as, till, until, etc.+ present simple with future reference

Verb

verb+ing

to + verb

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
2196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку