Конспект заняття з англійської мови для дітей старшої групи (5-6 років) "My face".

Про матеріал
Пропоную розробку заняття з англійської мови для дітей на тему "My face". Провідним видом діяльності на якому є гра.
Перегляд файлу

Конспект заняття з англійської мови для дітей старшої групи (5-6 років).

Тема: My face”.

Мета:

  • Розвивати навички усного мовлення, кругозір дітей, комунікативні здібності.
  • Виховувати інтерес до вивчення англійської мови, зацікавленість у розширенні своїх знань, формувати наполегливість.
  • Ввести в активний словник дітей вивчені ЛО та граматичні структури. Удосконалити комунікативні здібності дітей.

Обладнання: Бджілка Busy Bee, флешкартки, аудіозапис пісень.

 

Хід заняття

  1. Організаційний момент.
    1. Greetings.

 T. Good afternoon, my dear children!

Ch. Good afternoon, good afternoon

       How are you?

       I’m very happy

       To say ‘Hello’ to you.

T. Hello, hello. I am very happy  to see you. Now, please, stand up and let’s sing our greeting song “Hello, how are you?”(Super Simple Song).

              2. Dialogs. Did you hear something( Bzzzzzz-bzzzz). Look, it’s our friend Busy Bee. She wants to ask you some questions:

 Hello.What is your name? (My name is…).

How old are you? ( I am…).

How are you today? ( I am good, I am great, I am wonderful…).

How’s the weather today? (It’s cold, It’s sunny, It’s windy…).

  1. Phonetic drills.

Let’s train our tongues. Тренуємо вимову звука [w] – what, wolf, white.

      II. Основна частина.

T. Let’s revise parts of our body.

GameTouch your nose”. (Дитина торкається пальцем до тієї частини тіла, яку назвав вчитель).

T. Let’s play one more game. Наша гостя Busy Bee дуже полюбляє дзижчати [bzzzz], а чи знаєте ви, що бджілки ще й кусаються.

GameHide your head”. (Дитина ховає від бджілки ту частину тіла, яку називає учитель).

T. Now Let’s stand up and make a circle.

Song “Make a circle”. Після пісні діти сідають на підлогу та промовляють слова: One, and two, and three, and four

            We are sitting on the floor.

Game “What is missing?”. (Гра з картками).

T. Now, please, stand up and take your seats.

Let’s draw your own portraite and then describe it. (Діти описують свій портрет, використовуючи конструкцію I have got one nose, I have got two eyes …).

Song “ One little Finger”. (Слова пісні супроводжуємо рухами).

  1. Заключна частина.

T. Did you like our lesson. Say “Good bye” to our friend Busy Bee.

BB. Bye-bye. See you next time.

T. Now you may stand up and let’s count. (Діти підходять до вчителя, по черзі кожен кладе свою руку на руку один одного та називає цифру по порядку, вкінці усі разом підіймаємо руки догори та кажемо – Good bye. Have a nice day!).

 

 

             

 

 

 

 

doc
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
3852
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку