КОНСПЕКТ ГУРТКОВОГО ЗАНЯТТЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
(середня група)
Дата:
Тема: Різнобарвний світ природи
Номер і тип заняття: заняття №11, введення нового матеріалу.
Цілі:
Практична: ознайомити та закріпити назви кольорів: yellow, green, red; практикувати дітей в їх вживанні; Відпрацювати звуки [әu], [r]. Вчити будувати речення типу «It is a ..».
Розвиавльна: розвивати пам’ять, уважність, спостережливість, навички колективної роботи. Сприяти розвиткові пізнавальних інтересів дітей.
Виховна: виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип заняття: заняття-подорож до веселкового міста.
Обладнання: кольоровий роздатковий матеріал - пори року (осінь), будинки міста, його мешканці, HO4.1, м’яч.
Хід заняття
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Оргмомент. Привітання. Повідомлення теми і мети заняття.
T: Hello my dears!
S: Hello! Hello!
Hello to you!
Hello! Hello!
I am glad to see you.
T: Today we’ll learn colours.
2. Фонетична зарядка.
Відпрацювання звуків [әu], [r].
3. Мовленнєва зарядка. До нас сьогодні прикотився м'ячик a ball. М'ячик котитеметься до кожного з вас, а ви представитесь.
Рольова гра "Знайомство”
- Good afternoon.
- Good afternoon. What is your name?
- I am … What is your name?
- I am is … I am glad to see you.
- I am glad to see you too. Let’s play!
II. Основна частина заняття.
Введення нового матеріалу
Осіннє листя.
T: Ще тепло на вулиці, але листя повільно кружляє між деревами і падає на землю. У осінньому листі порпається їжачок – a hedgehog. Художник дав йому завдання принести для букета листя тільки теплих кольорів. А які ж вони теплі? Тепло – це сонце, тепло – це вогонь, міркував їжачок, отже, червоний -red, жовтий -yellow– теплі кольори. Таких листочків дуже багато. Прошуршав їжачок по стежинках і назбирав жовтих липових листочків, червоних кленових листочків. А по дорозі йому на колючки начеплялись ще й зелені –green дубові листочки. Безліч краси на колючках. Маленький їжачок рухався стежкою і нагадував тепле і яскраве багаття.
Розучування нового матеріалу
T:А зараз спробуємо назвати якого кольору липові листочки на колючках їжачка
Ch: red
T: Ok. А кленові(дубові)?
Гра «Trafic light /Світлофор»
Зараз ми пограємо гру світлофор. Уявіть, що ми учасники руху і нам потрібно перейти дорогу. Пригадайте, які кольори має світлофор?
Отож, коли на світлофорі горить red, ми не можемо переходити дорогу і ми - sleep, коли світиться yellow - ми jump, очікуючи коли засвітиться green і ми зможемо run. So, let’s start!
Гра «Різнобарвне містечко»
Отже кольори ми знаємо, дорогу правильно переходити вміємо, то ж саме час відправлятися до міста! А будиночки міста нашого -різнобарвні.
1. Жителі будиночка RED хочуть вгадати, якого кольору ваші олівці.
Діти ховають один кольоровий олівець. Педагог задає запитання (Is your pencil red? Is it yellow?) до тих пір, поки не відгадає колір. Дитина відповідає "Yes” або "No”.
2. У будиночку YELLOW живуть дуже стрункі мешканці. Вони люблять робити зарядку. Навчимо їх нашим вправам.
Фізхвилинка.
If you’re wearing red, stand up, If you’re wearing red sit down,
If you’re wearing green stand up, if you’re wearing green, sit down,
If you’re wearing yellow stand up, If you’re wearing yellow, sit down.
What are you wearing, what are you wearing, what are you wearing
Today, today,
What are you wearing, what are you wearing, what are you wearing
Today?
3. Мешканці будиночка GREEN хочуть знати кольори деяких овочів, які вони купили.
Гра "What colour?”. Педагог називає предмет і кидає м’яч, дитина, спіймавши м’яч, називає його колір (кавун, лимон, банан, помідор, огірок, яблуко, груша, капуста).
Гра "Запам’ятай, повтори і добав свій колір”("драбинка” у структурі "I can see …”)
ІІІ. Заключна частина
Підсумок заняття.
Ось ми і відвідали різнобарвне місто. Всі ви були дуже активними, показали гарні знання. І кожний за це отримає приз. Bye!