Конспект заняття з безпеки життєдіяльності, аплікація "Небезпечні речі для малечі"

Про матеріал
ІПРЗ безпека життєдіяльності, аплікація Тема: Небезпечні речі для малечі Мета: Вчити дітей правилам безпечної поведінки вдома: не брати небезпечні, гострі предмети, не вмикати самостійно електроприлади, не лізти до розеток. Вчити обирати безпечне місце для ігор( уникати відкритих вікон, балконів). Формувати поняття про джерела небезпеки в побуті (ножиці,ліки, голки…).
Перегляд файлу

ІПРЗ  безпека життєдіяльності, аплікація

 

Тема: Небезпечні речі для малечі

Мета:

Вчити дітей правилам безпечної поведінки вдома: не брати небезпечні, гострі предмети, не вмикати самостійно електроприлади, не лізти до розеток.

Вчити обирати безпечне місце для ігор( уникати відкритих вікон, балконів).

Формувати поняття про джерела небезпеки в побуті (ножиці,ліки, голки…).

Удосконалювати навички акуратного  користування клеєм, наклеювання, працювати самостійно.

Розвивати   логічне мислення, пам’ять, увагу, мовлення, спостережливість, вміння відповідати на запитання дорослого.

Виховувати  навички безпечної поведінки вдома, бажання  допомогти іншому.

Матеріали: відео «Уроки обережності тітоньки Сови. Гострі предмети», картинки до гри «Сам удома. Безпечно – небезпечно», фішки,лялька,

 Аплікація: картинки з зображенням безпечних та небезпечних предметів для ігор (ножиці, ліки, ніж, голки,праска, лялька, олівці, книжечки, м’яч…), клей з пензликами, серветки, папір А3 формату, з приклеєними  кружечками червоного, зеленого кольору.

Попередня робота: перегляд  навчального мультфільму «Уроки обережності тітоньки Сови. Побутові прилади».

Хід заняття

  1. Сюрпризний момент

Прихід ляльки Оленки

  •          Дітки,до нас  гості прийшла лялька Оленка. Привітаємося  з нею!

У ляльки перебинтована одна ручка (поранилась ножем ).

Вихователь звертає увагу дітей, чи не помітили вони нічого не звичного у Оленки.

  •          Оленка була вдома сама, ій набридло гратися  іграшками, вона вирішила погратися з ножем і порізала руку!
  •          Оленко,так робити неможна!
  •          Тому я і прийшла до вас, щоб ви мене навчили, з чим не можна гратися, щоб більше такого не сталося.
  •          Допоможемо Оленці, навчимо її, які речі, предмети бувають небезпечними? (Так.) 
  1. Пригадування відео про побутові прилади,бесіда за змістом відео
  •          Як ви думаєте, чому холодильник/пилосос можуть бути небезпечним?
  •          Чим небезпечні ігри з гарячою праскою?
  •          Оленко, побутові прилади, теж не для ігор, і дітям не  можна самостійно їх вмикати, так як можна тримати удар струмом.
  1. Перегляд відео  «Уроки обережності тітоньки Сови. Гострі предмети»
  •          Які гострі, небезпечні предмети є вдома? Яка в них небезпека?
  •          Що слід робити,щоб не поранитися ними?
  1. Фізхвилинка  (  відео запис).
  2. Дидактична гра «Сам удома. Безпечно – небезпечно».
  •          Щоб навчити Оленку безпечної поведінки вдома, давайте  з вами пограємо в гру. Зеленими фішками будемо позначати ті картинки, на яких зображена безпечна поведінка, тобто так роби можна. Червоними – небезпечні дії, які можуть зашкодити здоров’ю.
  1. Виготовлення плакату «Небезпечні  предмети»
  •          Як ви думаєте, що ми можемо подарувати Оленці., щоб вона не забула,чим не можна гратися?
  •          Діти наклеюють на аркуші А3 зображення предметів, групуючи їх на безпечні,якими можна гратися, та небезпечні, які чіпати дітям категорично заборонено.

Діти дарують  Оленці плакат. Лялька прощається з дітьми.

  1. Підсумок заняття
  •          Як ви думаєте, чи навчили ми ляльку Оленку правилам безпеки?
  •          Що вам найбільше сподобалося на заняття?   Що було важко робити?
docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку