Коспект заняття з розвитку ЕМУ з використанням головоломок "Разом граємось - весело навчаємось"

Про матеріал
Вчити аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель. Вчити складати задану фігуру за допомогою готової схеми. Вправляти дітей в умінні за допомогою схеми складати аналогічний візерунок з кубиків. Закріплювати знання дітей про назви та форми геометричних фігур, кольори; уявлення про поняття друг, дружба. Ознайомити дітей з грою «Танграм» та історією її виникнення.
Перегляд файлу

Тема:Разом граємося – весело навчаємося

Мета:

Вчити аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель.  Вчити складати задану фігуру за допомогою  готової схеми. 

Вправляти дітей в умінні за допомогою схеми складати аналогічний візерунок з кубиків.

 Закріплювати  знання дітей  про назви та форми геометричних фігур, кольори;  уявлення про поняття друг, дружба.

Ознайомити дітей з грою «Танграм» та історією її виникнення.

 Розвивати просторове і логічне мислення, інтелект, пам'ять, навички аналізу, сприйняття кольору і форми, спостережливість, терплячість.

Виховувати дружні взаємини з однолітками, бажання допомагати друзям, наполегливість.

Матеріали та обладнання: лічильні палички (по 6 на одну дитину), кубики Нікітіна та схеми ліхтарика, цукерки; танграм на кожну дитину, схеми з зображенням тварин (кішка,собака,кінь,птах, кролик), фломастери, гра «Ремонтуємо годинник»; аркуші паперу А3 поділений на квадрати з зображенням геометричних фігур для гри «Судоку».

  1. Привітання

Діти стають парами, обличчям один до одного і промовляють:

 Я- твій друг, і ти - мій друг,  

Друзі всі у колі!                     

          В мене - ніс і в тебе -  ніс,                                                   

Плеснемо в долоні!                   

В мене -  щічки, в тебе – щічки,

Гарні та гладенькі!

Я ─ твій друг, і ти  ̶  мій друг!

Друзі ми рідненькі! 

  •          У всіх нас є друзі,але кого можна назвати  справжнім другом? Який друг?
  •          До нас з вами в гості завітала наша подружка Габбі, вона прийшла до нас за допомогою. Друзі ж мають допомагати один одному.
  •          Ось яка у мене проблема. Коли я зустрічаюсь погратися зі своїми друзями Семмі, Келлі, Іззі та Реггі, ми через різні інтереси не можемо обрати гру, в яку могли б пограти всі разом. Через це часто сваримося, а мене це дуже засмучує. А які ігри запропонувати їм я не знаю..
  •          Тому Габбі прийшла до нас в садочок,  тому що впевнена, що  ми навчимо її іграм, якими б можна було б гратися всім разом.
  •          Ти правильно зробила, що прийшла до нас, ми покажемо тобі багато ігор і навчимося гратися самі.

Основна частина

  1. – Габбі мешкає в затишному будиночку, давайте викладемо його з паличок.

Діти викладають будиночок з лічильних паличок.

  •          На яку фігуру схожий будинок? А дах?
  •          Перед зустріччю з друзями вона вирішила прикрасити його

прапорцями.

  •          Діти,подумайте, як з будиночку утворити прапорець.

Потрібно перекласти 2 палички  з «даху», щоб утворилася

паличка прапорця.

  •          Потрібно тепер друзям приготувати столики, за якими вони будуть гратися. Подумайте, як  великого столику зробити

4 маленьких.

  •          На яку геометричну фігуру схожі «столики»?
  •          Скільком друзям можна сісти за столик?
  •          У Габі є один великий ліхтар, але щоб світло

було в будинку, одного мало. Давайте їй допоможемо.

Діти на степах за допомогою схеми викладають з кубиків Нікітіна ліхтарики.

  •          Ось які гарні ліхтарики вийшли.
  •          Коли ми запрошуємо когось у гості, окрім розваг, про що ще необхідно подбати? (Пригощення)
  •          Габі: Але мої друзі люблять кожен різне: Семмі- сіно, Келлі- молоко,.. 
  •          Діти,як ви думаєте, що ж приготувати, щоб вгодити всім?
  •          Звісно, цукерки люблять усі.

Діти викладають за схемою з кубиків зображення цукерки.

  •          Ось і пригощення готове. Що ж можна пограти разом.
  •          Вихователь звертає увагу дітей на підлогу, на якій лежать аркуші паперу з зображеними фігурами.
  •          Які фігури є на полотні? Яких вони кольорів?

C:\Users\Маина\Desktop\головоломки\315534 2.jpegГоловоломка «Геометричне судоку»

Діти за допомогою цеглинок діляться на 3 підгрупи,кожна отримує свій набір для гри. Потрібно розмістити фігури в головоломці так, щоб в рядках і по горизонталі і вертикалі, не було 2 однакових фігур. Виконуючи завдання діти мають радитися між собою, самостійно перевіряти правильність виконання завдання.

  •          Габі,з друзями можна ще й весело потанцювати. Наші дітки дуже це люблять. Ми залюбки навчимо тебе.

Руханка «Дружба» під музичний запис

Знайомство з танграмом

  •          Габі любить гратися з геометричними фігурками, її улюблена  гра «Танграм».
  •          У імператора Китаю народився довгоочікуваний син і спадкоємець. Йшли роки. Хлопчик ріс  здоровим і кмітливим не по літах. Одне турбувало імператора: його син не хотів вчитися. Хлопчику більше хотілося цілий день бавитися іграшками. Імператор закликав до себе трьох мудреців, один з яких математик, інший художник, а третій був знаменитим філософом, і звелів, щоб вони придумали гру, бавлячись якої, його син збагнув би математику, навчився дивитися на навколишній світ пильними очима художника , став би терплячим, як справжній філософ і зрозумів би, що часто складні речі складаються з простих. Три мудреця придумали головоломку «Ши-Чао-Тю» - квадрат, розрізаний на сім частин. В наш час вона називається танграмом.
  •          Вона принесла його. Давайте їх розглянемо.

На столах викладено танграм, вихователь пропонує розглянути його.

  •          Яку фігуру схожий танграм?
  •          Які фігури ви бачите в середині квадрату? Скільки великих трикутників? Скільки маленьких, середніх трикутників?
  •          Як називається ця фігура? (чотирикутник) яких фігур більше?

На дошці розміщено  схематичні зображення тварин за допомогою танграму, діти розглядають їх.

  •          Яких тварин ви впізнали?

Далі кожен обирає собі схему та способом накладання викладають зображення тварин. 

  •          Ос і готові портрети друзів Габбі.
  •          C:\Users\Маина\Desktop\головоломки\Clock_ukr_ua_m.pngОй, я зовсім забула, яка зараз година,  мені потрібно встигнути на обід додому.

Головоломка «Ремонтуємо годинник»

Необхідно з’єднати  лінією циферблат з потрібним годинником.

  1. Заключна частина
  •          Дякую дітки вам за допомогу, мушу поспішати додому.
  •          Давайте, допоможемо Габі як найшвидше дістатися дому, що нам допоможе?

Руханка «А ти лети».

 

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку