КЗПО “Центр позашкільної освіти” ДОР”
Заняття в хореографічному гуртку «Весела дітвора» тему: «Весела мандрівка»
Керівник гуртка : Пермякова М.О.
с.Котовка |
Тема: Весела мандрівка.
Мета: Формувати правильну поставу, зміцнювати рухливість, кістко-м’язовий апарат; розвивати гнучкість, силу, рівновагу, координацію, витривалість, орієнтування в просторі; виховувати поважне ставлення та інтерес до танцювальної культури.
Обладнання: макети лісу, іграшки – звірята, музичні аудіо записи, ноутбук, кошик з яблуками.
Місце проведення: зал для ритміки.
Хід заняття
1.Уклін – привітання.
Вчитель: Руки на боки. Покажіть мені праву ніжку. Покажіть мені ліву ніжку. А тепер привітаємося. Крок в сторону і нахил головою вперед.
Вчитель: А тепер починаємо розминку! Починаємо від голови до ніжок. Показали мені ручки, ноги разом, очі на мене.
Колективно-порядкові вправи:
Руки розігріли починаємо гріти ніжки.
Вчитель:
Музична руханка «Потяг»
Під музичний супровід діти ідуть один за одним руки на плечах і промовляючи звуки «чух-чух» . Коли звучить зупинка «зайчиків», діти пригають на обох ногах імітуючи зайчиків, зупинка «вовчика», ходять як вовки, зупинка «ведмежа» ходять як ведмідь, зупинка «пташина» роблять рухи руками , уявляючи, що вони птахи.
Вчитель:
Привітати сонечко,
В лісі сонечко стрічає,
Зайчик лапкою махає,
Білка на кида горішки,
Позбираємо трішки!
Гра з горішками
Під музичний супровід розсипаю горішки на підлогу, діти збирають їх в кошик. Знову розсипаю на підлогу, діти збирають.
Вчитель:
Релаксація
(звучить аудіо запис щебетання пташок у лісі)
Вчитель:
(зайчика,вовка,ведмедика,білочку та послухали щебетання птахів)
Танок «Нехочуха»
Вчитель:
Загадка
Спритний,круглий і колючий,
І ні трішки не злючий.
(Їжак)
Вправа «Ми підемо в ліс»
Ми шукаєм їжачка
Біля листячка й грибка
(Діти йдуть за вчителем по колу із зупинками за сигналом)
Ми побачили калюжу
Переступимо її дружно
(Ходьба по колу, високо піднімаючи коліна )
Та побігли у лісок
(Біг по колу в середньому темпі)
Там побачили пеньок
Біля нього сіли
Разом відпочили
(Ходьба з присіданням за сигналом вчителя)
А тепер побігли далі
По доріжці в цьому залі
(Біг змійкою)
Звучить запис вітру
Вчитель:
- Діти чуєте як шумить вітер? А як шумить вітер? А ось так. Давайте покажемо як!
Дихальна вправа «Вітер»
Вдих носиком, видих ротиком, долонька торкається ротика і діти без голосу видають «звук індіанця» - це шумить вітер. Вправу слід повторити 3-4 рази.
Вчитель:
(Діти причащаються яблуками)
Вчитель:
Звучать звуки потягу і діти виходять із зали.