Конспект-заняття з дітьми ЗПР на тему: "Весела мандрівка"

Про матеріал
Конспект розрозблено для дітей з ЗПР керівником гуртка "Весела дітвора" позашкільна освіта
Перегляд файлу

КЗПО “Центр позашкільної освіти” ДОР”

 

 

 

 

 

 

 

 

 Заняття  в хореографічному гуртку «Весела дітвора» тему: «Весела мандрівка»

 

 

 

 

 

                                                                           Керівник гуртка : Пермякова М.О.

 

 

 

с.Котовка

Тема: Весела мандрівка.

Мета: Формувати правильну поставу, зміцнювати рухливість, кістко-м’язовий апарат; розвивати гнучкість, силу, рівновагу, координацію, витривалість, орієнтування в просторі; виховувати поважне ставлення та інтерес до танцювальної культури.

Обладнання: макети лісу, іграшки – звірята, музичні аудіо записи, ноутбук, кошик з яблуками.

Місце проведення: зал для ритміки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

  1. Підготовча частина.

1.Уклін – привітання.

Вчитель: Руки на боки. Покажіть мені праву ніжку. Покажіть мені ліву ніжку. А тепер привітаємося. Крок в сторону і нахил головою вперед.

  1. Розминка.

Вчитель: А тепер починаємо розминку! Починаємо від голови до ніжок. Показали мені ручки, ноги разом, очі на мене.

Колективно-порядкові вправи:

  1. Працює голова (нахили голови вправо-вліво).
  2. Працюють плечі (чергування підйомів вверх - вниз).
  3. Працюють плечі (оберти плечей).
  4. Випади рук в сторони (чергування вправо-вліво).

Руки розігріли починаємо гріти ніжки.

  1. Пішли погуляємо (переступання з носка на носок).
  2. Стрибки на обох ногах.
  3. Носок, п’ятка , притопи.
  4. Біг на місці.
  5. Підняти високо на носочки. (вдох - видих).
  1. Основна частина.

Вчитель:

  • Ми зробили розминку, молодці! Діти, скажіть мені чи любите ви ходити до лісу? А хто живе у лісі? Давайте ми з вами вирушимо до лісу на веселому потязі. Знайдемо там лісових звірят і привітаємося з ними.

 

Музична руханка «Потяг»

 

Під музичний супровід діти ідуть один за одним руки на плечах і промовляючи звуки «чух-чух» . Коли звучить зупинка «зайчиків», діти пригають на обох ногах імітуючи зайчиків, зупинка «вовчика», ходять як вовки, зупинка «ведмежа» ходять як ведмідь, зупинка «пташина» роблять рухи руками , уявляючи, що вони птахи.

 

Вчитель:

  • Ось прийшли ми всі до лісу

Привітати сонечко,

В лісі сонечко стрічає,

Зайчик лапкою махає,

Білка на кида горішки,

Позбираємо трішки!

 

Гра з горішками

Під музичний супровід розсипаю горішки на підлогу, діти збирають їх в кошик. Знову розсипаю на підлогу, діти збирають.

 

 

Вчитель:

  • А зараз ми трішки з вами відпочинемо. Закриємо очі і послухаємо, як щебечуть пташки в лісі.

Релаксація

(звучить аудіо запис щебетання пташок у лісі)

Вчитель:

  • Малята, а кого ми зустрічали в лісі?

(зайчика,вовка,ведмедика,білочку та послухали щебетання птахів)

  • Як ви вважаєте, вони ходять до дитячого садка? (Ні)
  • Чому?
  • Тому, що вони маленькі нехочухи. Давайте і ми з вами побешкетуємо, перетворимося в нехочух.

 

Танок «Нехочуха»

 

Вчитель:

  • Трішки побешкетували? Підем в ліс гуляти далі, а кого  ми з вами ще не зустрічали? Відгадаєте загадку.

Загадка

Спритний,круглий і колючий,

                                           І ні трішки не злючий.

               (Їжак)

  1. Заключначастина.

 

Вправа «Ми підемо в ліс»

Ми шукаєм їжачка

Біля листячка й грибка

(Діти йдуть за вчителем по колу із зупинками за сигналом)

Ми побачили калюжу

Переступимо її дружно

(Ходьба по колу, високо піднімаючи коліна )

Та побігли у лісок

(Біг по колу в середньому темпі)

Там побачили пеньок

Біля нього сіли

Разом відпочили

(Ходьба з присіданням за сигналом вчителя)

А тепер побігли далі

По доріжці в цьому залі

(Біг змійкою)

 

Звучить запис вітру

Вчитель:

- Діти чуєте як шумить вітер? А як шумить вітер? А ось так. Давайте покажемо як!

Дихальна вправа «Вітер»

Вдих носиком, видих ротиком, долонька торкається ротика і діти без голосу видають «звук індіанця» - це шумить вітер. Вправу слід повторити 3-4 рази.

 

Вчитель:

  • Доки ми з вами бігали по лісі, прибігав їжачок з гостинцями. Але він дуже поспішав і не зміг побувати з нами. Тож почастуємося самі.

(Діти причащаються яблуками)

Вчитель:

  • Скажемо їжачкові: «Дякуємо!» І будемо повертатися додому.
  • Де ми з вами були? (В лісі)
  • Кого ми з вами  бачили? (Білку, ведмедя, зайчика)
  • Хто нам дав гостинці? (Їжачок)
  • Сідаємо в потяг і їдемо додому!

Звучать звуки потягу і діти виходять із зали.

 

 

docx
Додано
27 травня 2020
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку