«Як Фіксики через холодне морозиво захворіли»
Навчальна мета :
Розвивальна мета :
Виховна мета :
Обладнання: Фіксики зроблені з циліндрів, картки із зображенням різного морозива (за формою та розміром), цеглинки LEGO, дидактична гра «Математичне морозиво», дидактичні картки «Знайди зайве». Технічне забезпечення: серія з мультфільму «Фіксики» – «Карамель» https://www.youtube.com/watch?v=sxMGknGySgg.
Хід заняття
Вихователька: Доброго дня, діточки. А чи полюбляєте ви їсти цукерки? А багато їх можна їсти? (Відповіді дітей)
Вихователька: Правильно, дітки. Цукерки хоч і дуже смачні, проте їх треба куштувати дуже обережно. Зараз я вам пропоную переглянути мультфільм, де ваш вже добре знайомий друг Дім Дімич мріяв стати дегустатором цукерок.
Перегляд мультфільму.
Вихователька: Ну що, дітки? Сподобався вам мультфільм? (Відповіді дітей)
Вихователька: А що потрібно ще робити, щоб наші зубки були здорові?
Вихователька: Ви цілком праві. Необхідно за ними правильно доглядати.
Вихователька: Наші Фіксики надіслали нам листа. Вони зазначили, що наїлися морозива та захворіли, і тепер їм необхідна допомога.
Вихователька: Ну що, діти, вилікуємо наших друзів? Принесемо їм пігулки? Проте дорога у нас буде не легкою, нам можуть зустрітися різні перешкоди. Тому нам потрібно бути уважними, кмітливими, дружними.
Дидактична гра « Прямий-обернений рахунок» (1-10; 10-1)
Вихователька: Давайте з вами утворимо сходинки? Але вони будуть не прості, а математичні (з цеглинок LEGO).
Дидактична гра «Яке число я пропустила?»
Вихователька: Діти, а ви уважні? Зараз перевірю. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Яке число я пропустила?
Вихователька: Правильно, дітки я пропустила цифру 4.
Вихователька: Дивіться, який чарівний конвертик, напевно це для нас. Так, дітки, а тут і перше завдання.
Завдання «Знайди потрібне морозиво»
Вихователька: Нам треба з’ясувати, яке морозиво з’їв Нолик, якщо відомо, що:
1. Нолик не любить шоколадне морозиво.
2. Сімка з’їла найменше морозиво.
3. Мася скуштувала морозиво на палиці.
4. Татус з’їв найбільше морозиво.
5. А Дідус взагалі відмовився.
Вихователька: Молодці дітки! Вирушаємо далі!
Вихователька: Дивіться, які тут чарівні квітки – вони нагадують нам форму морозива. А це напевно ще одне завдання!
Дидактична гра «Математичне морозиво»
Вихователька: Дітки, нам необхідно допомогти звіряткам вирішити приклади, щоб вони купили собі відповідне морозиво. Допоможемо?
Вихователька: Молодці, дітки! Дивіться, я вже бачу наших з вами друзів!
Фіксики: Ура! Це ж наші дітки-помічники завітали, вони нас швидко вилікують. Чи не так?
Вихователька: Звісно! Тримайте пігулки!
Фіксики: А поки ми хворіли, то часу даремно не гаяли. А намалювали для вас картинки з геометричними фігурами.
Дидактичні картки «Знайди зайве»
Вихователька: Розгляньте картки і знайдіть зайву геометричну фігуру, свою відповідь обґрунтуйте. За допомогою цеглинок LEGO створіть фігуру, яка б продовжила ряд.
1.Зайва фігура круг, тому що у трикутників є кути, а в круга немає.
2. Зайвий круг, тому що він великий , а інші фігури маленького розміру.
3. Зайвий квадрат, тому що інші фігури без кутів.
Фіксики: Дякуємо Вам дітки, що вилікували нас. Обіцяємо більше не зловживати холодним морозивом! Приходьте до нас в гості! До наступної зустрічі!
Вихователька: Так, до наступної зустрічі!
Підсумок заняття. Рефлексія.
- Яка гра на занятті сподобалась понад усе?
- З якими фігурами ми сьогодні працювали?
- Яке завдання було найскладніше?