Конспект заняття
з ХПД (образотворча діяльність)в групі дітей молодшого дошкільного віку
«Ялинка взимку»
Вихователь:
КЗДО №4 «Струмочок»
комбінованого типу
Василівської міської ради
Запорізької області
Джуман Наталія Олександрівна
м. Василівка
2020 р.
«Ялинка взимку»
Мета: Розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля – ялинки взимку, учити образно відтворювати побачене в малюнку за допомогою цеглинок Лего, продовжувати тренувати моторику рук, учити розпізнавати і називати цеглинки за довжиною (довга,коротка, найкоротша), кольором. Формувати вміння правильно розміщувати зображення на папері, виховувати зосередженість, охайність, викликати бажання малювати за допомогою Лего цеглинок.
Попередня робота:спостереження за ялинкою під час прогулянок, розгляд ілюстрацій, читання художніх творів.
Матеріал: тонований папір блакитного кольору, гуаш (коричнева, зелена, біла), пензлик, баночка з водою, серветки.
Хід заняття
Діти вітаються з гостями.
Діти а ви любите гратись? А чим ви любите гратись? Давайте з вами пограємо (діти йдуть на килимок).
Вправа «Впізнай за звуком»
Д/гра «Впізнай на дотик»
Так це цеглинки Лего.
А що можна з ними робити? (грати, будувати, займатись фізкультурою). Оберіть собі 1 цеглинку і зробимо «Коло дружби» (діти обирають, сідають в коло).
Тук-тук-тук-тук-тук
По цеглиночці тук тук
Плесь, плесь раз, два, три
Ти цеглиночку бери,
Її другу передай
Гру з початку починай (грають три рази)
Вам сподобалось грати з Лего?
А ще можна за допомогою цеглинок малювати. Хочете спробувати?Але спочатку відгадайте що будемо малювати.
Мов зелений їжачок
А в зимові гарні свята
Має ще прикрас багато (ялинка),показ ілюстрації.
Я білий, білий, волохатий
Я прилипаю вам до ніг
І називаюсь просто (сніг), показ ілюстрації.
Молодці, відгадали що будемо малювати. А тепер займайте свої робочі місця.
Діти сідають за столи.
Скільки цеглинок лего? (три).
Які вони за розміром? (різні).
Давайте порівняємо їх за довжиною. Яка довга цеглинка? Яка коротка? Яка найкоротша?
Перш ніж виконувати роботу зробимо пальчиковий масаж.
1) покрутіть цеглинки в руках;
2) круговий масаж (малювання кружечків на долонях);
3) катаємось на гірках.
Пальчики розім’яли тепер я покажу вам, як будемо виконувати роботу.
Самостійне виконання робіт дітьми (за потреби індивідуальна допомога дітям)
Діти поки наші роботи підсихають, ми з вами пограємось.
Р/гра «Цеглинки в будиночках»
(розкласти цеглинки за кольором в свої будиночки)
Наші роботи підсохли, пропоную зробити виставку робіт.
Виставка робіт. Милування своїми роботами.
Діти, скажіть будь ласка а що ми сьогодні малювали? А чим малювали? Що було важко робити? Що було легко робити? Що сподобалось ?